DeletedUser59593
Ziyaretçi
Oncelikle güzel fikir teori de fakat pratikte bunun is e yarayacagini zannetmiyorum çünkü kafamdaki problem yaratacak durumlar şunlar .
Açılışta 20 adet klanın bulunması ve bu klan üye sayılarının 200-300 kişi gibi rakamlarda bulunmasıdır.
- klan sayısı ve oyuncu sayısı arttırılabilir. Ancak 20 olmasının daha iyi olacağını düşünüyoruz.-
Oyuncular klanlara rastgele sistem tarafından yerleştirilecektir.
Klandan ayrılma olmayacaktır.
Klan yetkileri tarafımızdan açılacak olan fake hesaplarda olacaktır.
Forum başlıklarına oyuncularla yapılan fikir alışverişi ile karar verilecek ve tarafımızdan açılacaktır.
Normal bir classic dünyasına sırf hızlı olduğu için katılım az ve bir o kadar da oynayan sayısı her klanda farkli dağılım olacağı için bunun adaletli bir dağılım olmayacağı dusuncesindeyim.
Ve söyle de bir sorunu operatorlerimiz nasıl ayarliycak merak konusu icerisindeyim world başında hesap açıp 26 puanda bırakılan hesaplar da otomatik olarak 1 klanda toplanacak ve bunları klandan atmak mümkün olmayacak sizin teorinize göre yine bunların yoğunlukta toplanması bir klanda mevcut sıkıntılar diğer klanlara göre avantaj sağlayacağı düşüncesi bariz ortada mevcutdur .
Ayrıca herkesin ortak fikri insanlar bu dünyaya ekip olarak girip , ekip olarak çarpışmak istiyor . Bizim toplum yapimiz halen buna musait değil . Çoğunluğumuz bağlı olduğu yapıdan ayrılmak istemiyor ve genel tabiri ile gönül bağı ile bağlanıyor . Bu yapıdan insanlar karşı karşıya geldiğinde bunların birbirine dalmasini nasıl sağlayabiliriz?
Bu iş pratikte çok güzel düşünebilir ama teori de normal classic dünyalar in altında oyuncu bunu oynayacak tir . Gerisi bırakıp gidecektir .
Benim önerim ise şudur :
Fake hesaplar yerine operatorler in oynayarak bu yapıları sağlıklı bir biçimde yonlendirmesi olabilir . Bir nevi hem operatorler ile oyunculae arasında şu soğuk bağ uzaklasmis olur . Hem de operatorler oyuncular in sıkıntılarını ve diğer problemlerini yakından tespit etme şansı olur . Teori olarak ta bir sonra ki dünyalar da tecrübe kazanilir.
Operatorlerin yöneteceği bir dünyaya katılım in da fazla olacağı düşüncesinde yim . Ve operatorler kendilerine yardimci olacak klan içinde saldırı komutanı ve diğer Yardımcılar seçebilir . Ayrıca klandan atma veya klana oyuncu alma yetkisi de sadece operatorler de bulunabilir . Vs bunun gibi birçok problem i de diplomasi veya diğer olayları klanlarin dengelerine kendileri ayarlayabilirler. Bu iş uzaktan değil yakından görmek daha yararlı ve bol oyuncu girişli güzel bir dünya olacağını düşünüyorum .
Yeni uyandim idare edin tt2
Açılışta 20 adet klanın bulunması ve bu klan üye sayılarının 200-300 kişi gibi rakamlarda bulunmasıdır.
- klan sayısı ve oyuncu sayısı arttırılabilir. Ancak 20 olmasının daha iyi olacağını düşünüyoruz.-
Oyuncular klanlara rastgele sistem tarafından yerleştirilecektir.
Klandan ayrılma olmayacaktır.
Klan yetkileri tarafımızdan açılacak olan fake hesaplarda olacaktır.
Forum başlıklarına oyuncularla yapılan fikir alışverişi ile karar verilecek ve tarafımızdan açılacaktır.
Normal bir classic dünyasına sırf hızlı olduğu için katılım az ve bir o kadar da oynayan sayısı her klanda farkli dağılım olacağı için bunun adaletli bir dağılım olmayacağı dusuncesindeyim.
Ve söyle de bir sorunu operatorlerimiz nasıl ayarliycak merak konusu icerisindeyim world başında hesap açıp 26 puanda bırakılan hesaplar da otomatik olarak 1 klanda toplanacak ve bunları klandan atmak mümkün olmayacak sizin teorinize göre yine bunların yoğunlukta toplanması bir klanda mevcut sıkıntılar diğer klanlara göre avantaj sağlayacağı düşüncesi bariz ortada mevcutdur .
Ayrıca herkesin ortak fikri insanlar bu dünyaya ekip olarak girip , ekip olarak çarpışmak istiyor . Bizim toplum yapimiz halen buna musait değil . Çoğunluğumuz bağlı olduğu yapıdan ayrılmak istemiyor ve genel tabiri ile gönül bağı ile bağlanıyor . Bu yapıdan insanlar karşı karşıya geldiğinde bunların birbirine dalmasini nasıl sağlayabiliriz?
Bu iş pratikte çok güzel düşünebilir ama teori de normal classic dünyalar in altında oyuncu bunu oynayacak tir . Gerisi bırakıp gidecektir .
Benim önerim ise şudur :
Fake hesaplar yerine operatorler in oynayarak bu yapıları sağlıklı bir biçimde yonlendirmesi olabilir . Bir nevi hem operatorler ile oyunculae arasında şu soğuk bağ uzaklasmis olur . Hem de operatorler oyuncular in sıkıntılarını ve diğer problemlerini yakından tespit etme şansı olur . Teori olarak ta bir sonra ki dünyalar da tecrübe kazanilir.
Operatorlerin yöneteceği bir dünyaya katılım in da fazla olacağı düşüncesinde yim . Ve operatorler kendilerine yardimci olacak klan içinde saldırı komutanı ve diğer Yardımcılar seçebilir . Ayrıca klandan atma veya klana oyuncu alma yetkisi de sadece operatorler de bulunabilir . Vs bunun gibi birçok problem i de diplomasi veya diğer olayları klanlarin dengelerine kendileri ayarlayabilirler. Bu iş uzaktan değil yakından görmek daha yararlı ve bol oyuncu girişli güzel bir dünya olacağını düşünüyorum .
Yeni uyandim idare edin tt2