DeletedUser59593
Ziyaretçi
Benden duymuş olmayın da sanırım komutanları da yok, çünkü bana iyi miktar pre maaşı ile teklif geldi.Şuanlık bekletiyorum.Serhat başa geçmezse kabul etmeyi düşünüyorum.
Pardon ama siz ne ayaksiniz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
Benden duymuş olmayın da sanırım komutanları da yok, çünkü bana iyi miktar pre maaşı ile teklif geldi.Şuanlık bekletiyorum.Serhat başa geçmezse kabul etmeyi düşünüyorum.
Bize tahsinden teklif gelmedi kendo, tahsinden de büyükler var oradatahsin kimmiş tt2 ayakçı o. Kendo sana da raidcall da konuşma görevi vereceklermiş he
![]()
Çok iddaalı olmayan halim bu, ayıktırayım mı yani kanka![]()
34.dünyada yıktık biz bu klanı tt2
ali hayırdır amacın nebeni gaza getirip 33.dünyaya mı başlatmaya çalışıyosun
![]()