V.I.P. Klanları

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser47463
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Benden duymuş olmayın da sanırım komutanları da yok, çünkü bana iyi miktar pre maaşı ile teklif geldi.Şuanlık bekletiyorum.Serhat başa geçmezse kabul etmeyi düşünüyorum.

Pardon ama siz ne ayaksiniz :) . Bana sordunuz mu gençler teklifleri dusunurken . Tahsin böyle teklif yapmayı nerden öğrendi tt2
 
Bize tahsinden teklif gelmedi kendo, tahsinden de büyükler var orada :D tahsin kimmiş tt2 ayakçı o. Kendo sana da raidcall da konuşma görevi vereceklermiş he :D
 
Tamam beyler kendaldan kurtulduk hadi çıkın ortaya :D huh..
 
Karışıklık varmış felan bunlar bi takım uydurmacalar çok şükür kurucu ve yönetici kısımda sıkıntı yok. Dün bi olay yaşandı ama bu kişisel bir durumdan ötürü buna bağlı olarak dışardan farklı göründü klan olarak sağlam ve emin adımlarla ilerliyoruz :)

Sorusu olan varsa oyundan yazabilir. Birde serhat roket yedik bomba yedik kuşun yedik ama daha ölmedim ben bi başka saldırıya artık :P
 
Çok iddaalı olmayan halim bu, ayıktırayım mı yani kanka :D
 
pre kasıyodum. kasacak bişey kalmadı artık. bıraktım ben de :D hayırdır ali gizli gizli beni mi takip ediyon :D
 
ne bilim, ben bile unutmuştum orada bi hesabım olduğunu. en son balkes toplayacaktı koyleri, orduları bi yere gomüp cıktım. bırakır bırakmaz foruma yazınca noluyoz dedim. :D sapık ali seni. işin gücün milleti stalklamak :D
 
olm senin aklın fesat ne alakası var :D birşey yapmadım balkes köylerini ne yaptı bilmiyorum herhalde onunda almışızdır köylerini hahahah
 
ali siz kimsiniz kimin köylerini aldınız hiç bilmiyorum ama bişeylere çok keyiflenmişsin belli :D allah mutluluğunu daim etsin kardeşim :D
 
yok olm keyfim hiç yerinde değil makara olsun diye yazıyorum az takılıyorum sana :D
 
Çok iddaalı olmayan halim bu, ayıktırayım mı yani kanka :D

İddaalısın, sessizsin , adamsın olm sen... Dünya kapatan kadroda 26 puanda olsa moussawa olacak ! :)


34.dünyada yıktık biz bu klanı tt2

asdasdasd :D çakmaları dunya kapatır, orjinalleri 10 gun dayanamaz nasıl VIP böyle kardeşim.


Ali abi, dokunma samedime.. :D Sameti hırslandıramadık, hırslandırsak canını okurdu ortalıgında olmadı :D
 
ali hayırdır amacın ne :D beni gaza getirip 33.dünyaya mı başlatmaya çalışıyosun :D
 
Geri
Üst