arkadaşlar, ben daha ilk mesajımda bu özelliklerin yarısından çoğu klanlar.org ya da klanların diğer ülke sunucularında uygulandı dedim. diamond gibi yazdığım diğer örnekleri de başka browser'larda gördüm. bi tarafımdan uydurmuyorum bunları.
bundan 6-7 yıl evvel tribalwars'ın oyun özelliklerinde ki hala geçerli mi bilmiyorum, sunucudaki oyuncu sayısı 1000'in altına düşerse altın fiyatı yarıya iner, 500'ün altına düştüğünde 5'te 1, 200'ün altına düştüğünde 10'da bir oranına düşer diye bir özellik vardı.
sınırlı oyuncu sayısı ve harita, hatırlamıyorum finlandiya mıydı norveç mi bi sunucuda oynarken karşılaştığım bir özellikti.
altın fiyatlarının ucuz olması .org'un 14. - 15. - 19. server'larında uygulandı bilen bilir. 14 te yanlış hatırlamıyosam 7 şer k, diğerlerinde de 14 er k ydı. ve bu server'lar gayet oyuncu çeken, bol savaşın olduğu server'lar olmuştu.
klasik için yaptığım format önerileri, restartlanan dünya özelliği tribalwarsmaster'ın springgames adlı bir turnuvasında uygulandı.
yapıldı bunların hepsi. zaten en başta da yazdım. buraya bir operatör gelir, samet o dediğin bize yazılım ya da şirket politikası açısından sıkıntı çıkartır, uygulanamaz der diye daha önce uygulanan formatlardan bir derleme yaptım.
yani biz ülke insanı olarak hep aynı sıkıntıya düşüyoruz. biri geliyor, ana sorunlarla aslında uzaktan yakından alakası olmayan çok yüzeysel bir meseleyi, hiç ön hazırlık yapmadan, kendi içinde bunu derinlemesine düşünmeden ortaya atıyor. anti tez üretmeye çalışan kişi de saçma gördüğü yaklaşıma saçma bir geri dönüşle geliyor. sonra bütün gündem bu oluyor.
yani 5 sayfa bu tartışılmış, biri demiş klan dışı destek olmasın. diğeri demiş o zaman operasyonda sıkıntı yaşarız. gerçekten klanlar.org'un en temel sorununun bu olduğuna inanıyorsunuz. ben anlamıyorum sizi.
pusula, gölge, crom, kapak, eşkiya, nop, kene, udw, vs. birçok klan bu oyunda giriş yaptığı dünyada 4-5 ay hakimiyet kuruyor. sıfır sıkıntıyla 4-5 ay boyunca klan dışı desteğin, kilisenin, cartın curtun hiçbir sıkıntısını çekmiyor. sonra hepsi aynı süreçte hesap siliyor. her dünyada bu işlem tekrarlanıyor. sonra, o dünyayı ilk 4-5 ay domine eden yıldız oyuncuların barbara düşen köylerini, ilk 4-5 ay ezilip hiçbir varlık göstermeyen oyuncular toplayıp o oyuncuların bulunduğu klanlar kapatıyor. ve siz diyosunuz ki sorun klan dışı destek.
bir klan dünyaya 300 kişiyle giriş yapıyor. limit 30 olunca 10 klan kuruyor, 50 olunca 6, 100 olunca 3. ve burada deniyor ki üye limiti artarsa sorun çözülür. gerçekten buna inanıyorsunuz. bak abi klasik dünyaya üye limiti 150, sorun çözüldü mü ? hangi klan bölgesinde mavilik içinde yüzmeden savaşıp bolca köy aldı ? hangi kıtada 5-6 tane farklı klan mücadele etti ve 5-6 klanın ayrı ayrı kurguladığı yakın mesafedeki savaş - diplomasi hamleleri gibi şeyleri izledik biz ? sadece klasik de değil. bunu başka dünyalarda gören oldu mu ?
favori bir klanın 300 kişiyle oyuna giriş yapıp, sadece yağma yaparak ve üyeleri aynı çatı altında tutarak harita hakimiyeti sürdürmesi dışında siz .org sunucusunda bir savaş izlediniz mi ?
ve şimdi diyosunuz ki. sorun üye limiti.. aynen öyle baba. haklısınız valla. sonuna kadar haklısınız.
---
ayrıca atakan, antitez üretmişsin, özelden de hani sevdiğimden eleştirmek istedim filan yazmışsın. özelden de mesajını okudum. birazdan ona da cevap yazacam kardeşim. çünkü öyle bir yerden yanlış başlayarak girmişsin ki konuya, ben ismini şimdi veremeyeceğim başka bir oyunda 2 sene operatörlük yaptım. oyuncuların ''ip'' lerinin de bilgilerinin de sistemde nasıl kayıt edildiğini iyi biliyorum. mayıs kadar olmasa da ben de baya multici banladım. özelden sana dediğini birazdan uzunca bi yazıyla açıklıcam. o dediklerinin neden yanlış olduğunu.