Çok köy yönetmede sıkıntılı olan bir topluluğa neden daha hızlı ve çok köy toplayabileceği üstelik daha uzun roundlar açalım anlamadım.
Oyuncular tamamen mantığı çok köy yönetmek olan oyunları oynadıkça kendilerini geliştirebilirler, zaten bu tarz roundlar isteme sebebimde bu . Oynamadan gelişemezler. Roundta kolayca herkes barbar toplayıp 30-40köy olabileceği için yaklaşık 20-30dk içinde barbarlar tükenir ve çok köylü savaşlar başlar. Bu round tipinide haftada 1 kere deneyebileceğimizi düşünüyorum
Barbar fethinin kapalı olması ile birlikte oyuncu köyleri fethi yapılması gerekir. Bu da round başı ortalama 50 oyuncudan 50 köy fethi eder minumum 6 saat dediğiniz süre içerisinde 50 köy 3 kere toplanır.
Benimde çok sevdiğim round olduğunu söyleyemem ama haftada 1 denenebilir. Çeşitlilik için önerdiğim bir round tipi
Üretim hızlarının bahsettiğiniz gibi 2x3x olduğu roundlar var. Bahsettiğiniz 0.1x gibi üretim hızlarının nasıl bir oynanışı olacağını deneyebiliriz. Bununla ilgili örnek round varsa lütfen paylaşın.
Bu sayfada 6. ve 7. round 0.1x ve 0.5x e birer örnek
Bu roundları daha önce sıkça yaptık. Katılımını da inceledik. Oyuncularımızın uzun roundlarda bile 3-4 saat ortalam oyun oynadığını sonra rölantide kaldığını yada bıraktığına şahit olduk. Bu vb. nedenlerle uzun roundlar yapmıyoruz. Ara sıra belki günlük round olabilir ama buda oyuncu talepleri olduğunda ve planımıza uygunluğu olduğunda yapabiliriz.
Bu round portekiz sunucusunda açılmış şuan oynanmakta olan 3 günlük bir round , roundu farklı kılan özellikler 3 günlük , hrb yüksek , altın masrafı azaltılmış , sadakat kaybı misyoner başına 100 , kişi başına 100 barbar (biraz abartı gibi ama ilk günün sonunda barbarların büyük bir çoğunluğunu oyuncular almış bulunmakta )
Sıralama
Özelliklerinin türkçeye çevrilmiş hali
#8208 Fatihler
Başlangıç: 11 Şubat 12:00
Bitiş: 14 Şubat, 12:00
Açıklama:
• Yeni başlayanlar için koruma: 300 dakika.
• Paladin: aktif, silahsız.
• Okçular: aktif.
• Arama Sistemi: basit.
• Yanlış saldırı limiti: %5.
• Barbar köyleri 10.000 puana kadar büyür.
• Kaynak üretimi: x1.
• Gelişmiş yapı düzeyi: N9.
• Noble'ın maliyeti: azaltıldı.
• Akademi Sistemi: madeni paralar.
• Barbar fethi: evet.
• Kabile başına üye: 3.
• Kabileden ayrılmanıza izin verir: hayır.
• Köyler arası mesafe: normal.
• Oyuncu başına barbar köyü: 100.
• Yeniden başlatmaya izin verildi: evet.
• Oyuncu başına başlangıç köyleri: 1.
• Gece bonusu: aktif, 00h ile 08h arasında.
• Gece bonusunda savunma faktörü: 5.
• Soylu: 100 sadakati azaltır.
Hız turları hakkında genel bilgiler
Oyuncu limiti: 100
Zafer Koşulları: • Ödüller: 200 Premium Puan.
En çok puana sahip olan kabile kazanır.
Hız: 400
Birim hızı: 1
Gece modu: Hayır
Tatil modu: Hayır
Moral: hayır
Genel olarak geri bildirimleriniz için teşekkür ederim. Dikkatimi çeken ve uygunluğu olan kısımlarını not aldığımdan emin olabilirsiniz. Bu tarz geri bildirimleri tüm oyuncularımızdan daha sık daha detaylı bekliyoruz. Böylece daha fazla keyif alacağınız bir hızlı round planı oluşturabiliriz. İyi oyunlar dilerim.
Yazdıklarımı dikkate aldığınız için bende teşekkür ederim. Tek amacım çeşitliliği ve tr sunucusunun kalitesini biraz daha arttırmak için önerilerde bulunmak.
Bazen yabancı speedlere girip farklı roundlar veya yenilikçi bir şeyler görünce trde neden aynı roundlar görüyoruz diye arkadaşlarımla yakınıyoruz. Bu konuda
yazdıklarım dikkate alındıkça yeni fikir ve önerilerle size destek vermeye çalışacağım
Bu arada hep eleştirdiğimin farkındayım. Şunuda söylemeden geçmek istemiyorum son zamanlarda trde açılan (
Erken Bitir: İnşaatı 03:00 dk kala bitirmek mümkün.) özelliğini beğendiğimi ve daha çok tr speedlerinde gördüğümü de belirtmek istiyorum bu konuda size teşekkür etmek istiyorum farklılık açısından güzel bir round ve trye özgü olduğunu düşünüyorum. 0.1x 0.5x gibi roundlarda denenebilir.
Çek sunucusuna özgü olan tantaller ,cheatdorf ve zlezna pevnost roundlarınıda (3ününde birbirinden farklı özellikleri oluyor ama mantık yüksek puanlı köyleri ele geçirmek) trde deneyebileceğimizi düşünüyorum ve bu konuda fikirlerinizi öğrenmek istiyorum. Daha sonra ilginizi çekerse 3 roundun birbirinden farkını da sizlere anlatabilirim.
Bu roundlarda haritanın belli yerlerine yüksek puanlı ve içi kolayca kesilemeyen(20şer k savunma +duvar 30 veya 40gibi) askerlerle dolu köyler(1-5) yerleştiriliyor ve oyuncular bu köyleri almak için savaşıyorlar
https://www.divokekmeny.cz/page/speed/rounds/future (
#18739 22-256 Tantaller (8))
Round özelliklerinin türkçeye çevrilmiş hali
Başlangıç: 13 Şub, 14:20
Bitiş: 13 Şubat, 22:20
Oyun sırasında, ordusu olan 5 tantaller eklenecek
Köyler yeniden adlandırılmamalıdır, aksi takdirde sayılmayacaktır.
şövalye: evet
Okçular: Evet
İnşaat halindeki köy: Seviye 3
Bonus köyler: Oyuncu başına 5
Barbar köyleri: Oyuncu başına 5
Terk edilmiş köylerin büyümesi: 3000 puana kadar, yavaş büyüme (0,4)
Başlangıç koruması: 60 dakika
Sahte limit: %1 köy puanı
Üretim: Normale göre %150
Soyluların yükselen fiyatları: Hammadde paketleri
Saat 15:00-17:00 arasında gece bonusu %500
Klan üye sınırı: 2, Klan'dan çekilmek mümkün değildir, destek sadece Klan içinde mümkündür, Klan üyesine saldırmak mümkün değildir.