Eskiya

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser9770
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
neydi bi profil sözü vardı 15x15 etrafımdakiler yeni başla yapsın boşa vakit kaybetmesin miydi tam hatırlayamadım :) o söz tam senlik boşa oynuyolar :)
 
gazlama değil olanı söylüyorum senin yaptıklarının 10da 1ini yapan adamlar kralız diye ortalıkta geziniyo :)
 
Eyvallah,Zevkine takılıyorum osman valla.
Klasikte oynarken acayip zevk aldım burada aynısını ümit ediyorum:D
 
Önkayıt yapmadım bilerek:D
Arkalardan başlarım büyük bi ihtimal :D
Sen çok anlamlı konustun bölgede birileri var gibi,Şüphe uyandırıo .d
 
Kim bilir :) şaka bi yana kim olacak ki paşa klanı boşta gibi duruyo içeri kıta45 te olursa onlar olur başka da dişli gözüken klan duymadım gelecek .
 
Neyse bakıp görecegiz artık :d
Ben yavaştan kaçar az anme izliyp yatam.
Gecen güsel olsn .d
 
Osman iyi oldu sizin bölgede düşmanlar çıkıyor :) yeni klandalar geliyor kuzeydoğuya :D yanlız kalmazsınız artık :D
 
Eşkiya klanındaki dostlarımın yoğun isteği üzerine Eşkiya'da başlama kararı aldım. Klan kuruculuğu vericez dediler. Hayır diyemedim. Yetki vericez diyince libidom tavan yaptı. Klanıma başarılar <33
 
Kanka bişi yapmadım ki gel bizde oyna başka klanda ne işin var verelim klan kuruculuğu yat dediler. Bende tamam dedim. Hayır davete icabet etmesemiydik ?
 
Kanka bişi yapmadım ki gel bizde oyna başka klanda ne işin var verelim klan kuruculuğu yat dediler. Bende tamam dedim. Hayır davete icabet etmesemiydik ?

ya esat tamam dediğin gibi olsun. Az önce okuduğumda hak veriyordum herkes değişir diyordum ama sen gene eski sen bi durulmayan birisin :)
 
Geri
Üst