Ne güzel işte bu adil olur hep istediğimiz şeydiBarbar fethi olmayan normal dünya olmaz. Presiz adamlar preli adamları oyun başı ezer. Köy kalmaz sonra barbar da olmaz yine hızlı biten bir dünya olur.
Benim anlamadığım hemen hemen her konuda mutlaka bir "pay to win" vurgusu "Pp olmayan dünya" isteği olurdu. Bu dünya geri bildirimlerinde ise premium harcayan oyuncular nasıl köy alacak kaygısı var. Ya isteklerinizin amacını doğru belirtmiyorsunuz ya da bence ne istediğinizi bilmiyorsunuz.
Genel olarak dünya özelliklerini her dünyada olduğu gibi eleştirileri düşünecek olursak ya mevcut stratejileriniz dışında strateji bilmiyorsunuz ya da (400-500 üye + diplomasi + yerleşim = win) taktiği varken kim uğraşacak diye bakıyorsunuz gibi geliyor.
Hep istediğimiz olsun hep hızlı olsun hep uçsun kaçsın diyen oyuncularımıza son zamanlarda açılan 50-56-62-67 ve bazı klasik/performans dünyalarında ne kadar keyif alabildiklerini, ne konuda sıkıntı yaşadıklarını, keyiflerinin neden kaçtığını hatırlamasını ve kendine bu soruları sormasını istiyorum.
Sonuç olarak elde yeterince simülasyonu olan veri var. Topluluğun hangi özelliklere katılım/sonuç etkisi yaşandığı belli. Biraz bakış açınızı değiştirseniz, biraz farklı düşünseniz. Bu özellikleri sevin, beğenin, koşa koşa gelin demiyorum ama daha mantıklı ve farklı eleştiriler sunsanız nasıl olur?
Eskiden klan yönetimi olarak barbar köy fethini yasaklardık, herkes yağma yapsın yağma engellenmesin diye, bütün oyuncular rakip oyunculardan köy almak zorunda kalırdı. Barbarlarda mis harcanmadığı için rakip klanlara operasyona gidildiğinde daha fazla köye gidilir, operasyona katılım max seviyede olurdu. (Hoş o zamanlar pre etkisi böyle değildi)
Kusura bakmayın ama barbar köy fethi açık olsun diyenler bu oyunu pre harici ya da illegal işler harici oynamamış, tek dertleri barbar köy alıp sıralama yapmak isteyenlerdir.
Buyurun er meydanı, barbar yok, canlı oyuncudan köy alamadığınız takdirde prenizin bi’ gücü de yok. Oynayın, görelim.
nush ile uslanmayanın hakkı tekrir tekrir ile uslanmayanın hakkı kötektir.
Barbar köy fethi olmalı diyen herkes için genelleme yapabilirim çünkü herhangi bir mantığı yok karşı hamle yapma imkanı olmayan bir köyü almak yerine canlı oyuncudan köy alın işte, emin ol daha zevkliTanımadığın insanlar hakkında genelleme yapma.
Barbar köy fethi olmalı diyen herkes için genelleme yapabilirim çünkü herhangi bir mantığı yok karşı hamle yapma imkanı olmayan bir köyü almak yerine canlı oyuncudan köy alın işte, emin ol daha zevkli
Benim anlamadığım hemen hemen her konuda mutlaka bir "pay to win" vurgusu "Pp olmayan dünya" isteği olurdu. Bu dünya geri bildirimlerinde ise premium harcayan oyuncular nasıl köy alacak kaygısı var. Ya isteklerinizin amacını doğru belirtmiyorsunuz ya da bence ne istediğinizi bilmiyorsunuz.
Genel olarak dünya özelliklerini her dünyada olduğu gibi eleştirileri düşünecek olursak ya mevcut stratejileriniz dışında strateji bilmiyorsunuz ya da (400-500 üye + diplomasi + yerleşim = win) taktiği varken kim uğraşacak diye bakıyorsunuz gibi geliyor.
Hep istediğimiz olsun hep hızlı olsun hep uçsun kaçsın diyen oyuncularımıza son zamanlarda açılan 50-56-62-67 ve bazı klasik/performans dünyalarında ne kadar keyif alabildiklerini, ne konuda sıkıntı yaşadıklarını, keyiflerinin neden kaçtığını hatırlamasını ve kendine bu soruları sormasını istiyorum.
Sonuç olarak elde yeterince simülasyonu olan veri var. Topluluğun hangi özelliklere katılım/sonuç etkisi yaşandığı belli. Biraz bakış açınızı değiştirseniz, biraz farklı düşünseniz. Bu özellikleri sevin, beğenin, koşa koşa gelin demiyorum ama daha mantıklı ve farklı eleştiriler sunsanız nasıl olur?
Adam çıkmış morale laf yapıyor, kendisi 200k olacak, 5k lık adamdan köy alacak. Bunu yapamadığı için de laf edecek. Alma kardeşim, klanında 15k adam varsa 5klık adamın köyünü de o alsın. Sen 150lık, 90klık adama saldır, alabiliyorsan al. Bu kadar basit.
Eskiden klan yönetimi olarak barbar köy fethini yasaklardık, herkes yağma yapsın yağma engellenmesin diye, bütün oyuncular rakip oyunculardan köy almak zorunda kalırdı. Barbarlarda mis harcanmadığı için rakip klanlara operasyona gidildiğinde daha fazla köye gidilir, operasyona katılım max seviyede olurdu. (Hoş o zamanlar pre etkisi böyle değildi)
Kusura bakmayın ama barbar köy fethi açık olsun diyenler bu oyunu pre harici ya da illegal işler harici oynamamış, tek dertleri barbar köy alıp sıralama yapmak isteyenlerdir.
Buyurun er meydanı, barbar yok, canlı oyuncudan köy alamadığınız takdirde prenizin bi’ gücü de yok. Oynayın, görelim.
Benim anlamadığım hemen hemen her konuda mutlaka bir "pay to win" vurgusu "Pp olmayan dünya" isteği olurdu. Bu dünya geri bildirimlerinde ise premium harcayan oyuncular nasıl köy alacak kaygısı var. Ya isteklerinizin amacını doğru belirtmiyorsunuz ya da bence ne istediğinizi bilmiyorsunuz.
Genel olarak dünya özelliklerini her dünyada olduğu gibi eleştirileri düşünecek olursak ya mevcut stratejileriniz dışında strateji bilmiyorsunuz ya da (400-500 üye + diplomasi + yerleşim = win) taktiği varken kim uğraşacak diye bakıyorsunuz gibi geliyor.
Hep istediğimiz olsun hep hızlı olsun hep uçsun kaçsın diyen oyuncularımıza son zamanlarda açılan 50-56-62-67 ve bazı klasik/performans dünyalarında ne kadar keyif alabildiklerini, ne konuda sıkıntı yaşadıklarını, keyiflerinin neden kaçtığını hatırlamasını ve kendine bu soruları sormasını istiyorum.
Sonuç olarak elde yeterince simülasyonu olan veri var. Topluluğun hangi özelliklere katılım/sonuç etkisi yaşandığı belli. Biraz bakış açınızı değiştirseniz, biraz farklı düşünseniz. Bu özellikleri sevin, beğenin, koşa koşa gelin demiyorum ama daha mantıklı ve farklı eleştiriler sunsanız nasıl olur?
Bence mevcut özelliklere göre pre etkisini azaltacak tek unsur ışınlanmaydı, nedeni ise yerleşimini düzgün yapan klandan köy almak zorunda olunmasıydı. şimdi dağınık yerleşim nedeniyle pre basan her türlü avantajı eline alıyor, zaten pre basan hep avantajlı ama bu özelliklere göre ışınlanma olmaması elini güçlendiriyor.Bu oyunda hemen hemen her türlü hesaplamayı yapmışlığım vardır. w65 de moral konusu üzerine kafa yormuştum. Orada da hatırlıyorum mevcut moral faktörü bile yetersiz. Köyü geliştiren askerini basan çatır çatur köy alacak. Bu w bakın iddia ediyorum, p2w farkı çok daha net öne çıkacak. Pre harcayan klan çok çok avantajlı olacak. Ama bunu oyunun barbar alımı olmaması, klan sayısının düşük olması v.s bu dinamikleri dengeleyebilir durumda şuanda.
Bence mevcut özelliklere göre pre etkisini azaltacak tek unsur ışınlanmaydı, nedeni ise yerleşimini düzgün yapan klandan köy almak zorunda olunmasıydı. şimdi dağınık yerleşim nedeniyle pre basan her türlü avantajı eline alıyor, zaten pre basan hep avantajlı ama bu özelliklere göre ışınlanma olmaması elini güçlendiriyor.
ışınlanmanın iptal edilme sebebi de sülale klanlarına karşı, buna da bir şey diyemeyiz ama 25 limit de baya az olmuş. tr şartlarında en yeni kurulan klan bile 50-100 kişiden başlıyor sonuçta.
Normal şartlar altında barbar alımına ben de karşı değilim ama günümüzde oyun tamamen şuna döndü;Barbar işi boş iş ancak geniş haritalarda bir nebze zaruri. Dolayısıyla ben barbar alımı karşısında durmuyorum. Olaylara çok yanlış bakılıyor. Bu w dede barbar alımı kapatılarak en azından br ilk denenecek. Bu yüzden hevesliyim. Ancak barbar alımı genel olarak kapatmak yanlıştır. Bırakın bu w denensin.
Daha evvel 40 kere yazdım. Bu oyunda aşiret sistemini bitirecek şey, misyoner menzilidir. Mis menzili düşürülürse ve yoğun barbar atılırsa bu oyunda birçok sorun çözülecektir.
Onu diyorum, ışınlanma olsaydı presiz oyuncular da kendilerine güvenli alan bulabilirdi ama ışınlanma olmadığı için güvenli alanı bulmak zor olacak.Tam olarak ne demek istediğini anlamadım.
-Şuanda ışınlanma yok bu sebeple pre etkisi azalmadı diyorsan destekliyorum. Bunun sebebi, ışınlanamayan presiz oyuncular, preli oyuncuların içinde çatır çutur ezilecek. Bundan kaçış yok. Doğru oyun, doğru bölgesel diplomasi ve dinamikler burada presizlerin tek şansıdır.