Şövalye Silahları hakkındaki düşünceleriniz!

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
7.001
Sevgili Şövalyeler,

Topluluğumuzun Şövalye Silahlarını gerçekten özlediğini biliyoruz. Bu nedenle, durumun gerçekten ne durumda olduğunu anlamak için bir ANKET başlattık. Onları yeniden geri getireceğimize söz vermiyoruz, ancak şu anda beceri kitaplarının yanında bir alternatif düşünüyoruz ve her birinizin ne istediğini, neden keyif aldığınızı anlamak istiyoruz.

Bu konuda ayrıca geri bildirimlerinizi okumaktan keyif alacağız. Ama öncelikle BURADAN OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!

Sevgilerle,
Klanlar Takımınız
 

Came Back Fix*

Mızrakçı
Tepki puanı
330
Eski şovelye sistemi çok op durumlar oluyordu ''Fener'' gibi etkileri güzeldi belki birkaç değişiklikle tekrar gelebilir veya aynı şekilde bir dünyada denenebilir bu sizlerin tasarrufuna kalmış mis mesafesininde olmadığı bir dünyada her an değişebilecek bir hakimiyet olabilir ekipler arasında.
 

Reutz*

Kılıç Ustası
Tepki puanı
674
Şövalye silahları oyuna eğlence katan bir dinamik olduğu konusunda çoğu oyuncu aynı fikirdedir.Fakat beceri kitaplarından özellikle oyunun erken safhasında çok büyük bir hatayla ayrılıyor.Oyunun başında bulmayı umduğunuz kitapları bulamasanız bile stratejinizi ona göre şekillendirebiliyorsunuz.(Örneğin ilk köyü savunma yapmayı düşünüp saldırı kitapları çıktıysa Baltacı-Hafif Atlı üretmek gibi) ve kitapları elde etmek zor değil. Fakat şövalye eşyalarında özellikle Aletheia’nın Feneri başta olmak üzere oyunun dengesini bozacak fazla güçlü eşyalar mevcut aynı şekilde hiç tercih edilmeyen eşyalar gibi. Bir oyuncuya fenerin çok erken çıkıp diğer oyuncuya çıkmamış olması oyun başında inanılmaz dezavantaj yaratıyor. Şövalye eşyalarının özellikleri tekrardan güncellenir ve şahsen eşya sayısı arttırılırsa ( Hammadde üretimi, inşaat üretimi vs.) çok daha iyi bir oyun deneyimine hizmet edeceğini düşünüyorum.
 

DELİRÜZGAR

Acemi
Tepki puanı
0
Sevgili Şövalyeler,

Topluluğumuzun Şövalye Silahlarını gerçekten özlediğini biliyoruz. Bu nedenle, durumun gerçekten ne durumda olduğunu anlamak için bir ANKET başlattık. Onları yeniden geri getireceğimize söz vermiyoruz, ancak şu anda beceri kitaplarının yanında bir alternatif düşünüyoruz ve her birinizin ne istediğini, neden keyif aldığınızı anlamak istiyoruz.

Bu konuda ayrıca geri bildirimlerinizi okumaktan keyif alacağız. Ama öncelikle BURADAN OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!

Sevgilerle,
Klanlar Takımınız
BEN BİRAZ TAPINAK VE İNAÇ ALANINI ÖZLEDİM SANKİ ŞOVALYE İLE BİRLİKTE 72. DÜNYADA MEVCUT OLSA BENCE ÇOK İYİ OLUR
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Eski şövalye sisteminin dezavantajı yalnızca 1 ad. üretilebilir olmasıydı. Erken oyunda avantajlı olsa da yeni sistemdeki gibi dünya boyu kullanışlı değildi. Alethanın feneri oldukça eğlenceli, kendinde olmasını istediğin ama rakibinde asla olmaması gereken bir eşyaydı. Erken safhada özellikle dengeyi bozabilecek bir eşya. Tabi bu eşyaya sahip olmak için oluşturulan hesaplar unutulmamalı. Yeni şövalye sistemi tüm bu olumsuzluklardan uzak bir deneyim sağladığı aşikar ama oyuncular eğlenmeyi de özledi. :)

Alternatif sistemde;
  • Beceri setinde olduğu gibi köy sayısına bağlı olarak şövalye ve şövalye eşyaları verilebilir.
  • Tek köye sahipken balta, mızrak, kılıç gibi daha düşük popülasyon birimlerini güçlendiren eşyalar gelirken daha fazla köye sahip olduğunda daha güçlü eşyalar olabilir.
  • Eğlence kısmı olmazsa olmazı özellikle ileri safhalarda bulunacak eşyaların çok daha güçlü ve kapsayıcı olması iyi olacaktır. (Üretim hızı, altın veya misyoner maliyeti düşürme, şans etkisi, sur güçlendirme veya zayıflatma etkisi, mancınık hedefine daha şiddetli bir vuruş bonusu vb.)
  • Oyun ortası veya geç oyunda dengeyi korumak adına bu safhada üretilecek şövalyelerin çiftlik popülasyonunda daha fazla yer kaplaması gibi koşul getirilebilir. Aynı şekilde eşyalara sahip olma koşulları da zorlaştırılabilir.
Özetle;
Oyunun başında dengeli güçlendirme, orta safhada eğlenceli ve uzun vadede kullanılabilir çeşitlilikte bir alternatif üretilmesi gerektiğini düşünüyorum.
 

BRAVESWORD

Acemi
Tepki puanı
0
Eski şövalye sisteminin dezavantajı yalnızca 1 ad. üretilebilir olmasıydı. Erken oyunda avantajlı olsa da yeni sistemdeki gibi dünya boyu kullanışlı değildi. Alethanın feneri oldukça eğlenceli, kendinde olmasını istediğin ama rakibinde asla olmaması gereken bir eşyaydı. Erken safhada özellikle dengeyi bozabilecek bir eşya. Tabi bu eşyaya sahip olmak için oluşturulan hesaplar unutulmamalı. Yeni şövalye sistemi tüm bu olumsuzluklardan uzak bir deneyim sağladığı aşikar ama oyuncular eğlenmeyi de özledi. :)

Alternatif sistemde;
  • Beceri setinde olduğu gibi köy sayısına bağlı olarak şövalye ve şövalye eşyaları verilebilir.
  • Tek köye sahipken balta, mızrak, kılıç gibi daha düşük popülasyon birimlerini güçlendiren eşyalar gelirken daha fazla köye sahip olduğunda daha güçlü eşyalar olabilir.
  • Eğlence kısmı olmazsa olmazı özellikle ileri safhalarda bulunacak eşyaların çok daha güçlü ve kapsayıcı olması iyi olacaktır. (Üretim hızı, altın veya misyoner maliyeti düşürme, şans etkisi, sur güçlendirme veya zayıflatma etkisi, mancınık hedefine daha şiddetli bir vuruş bonusu vb.)
  • Oyun ortası veya geç oyunda dengeyi korumak adına bu safhada üretilecek şövalyelerin çiftlik popülasyonunda daha fazla yer kaplaması gibi koşul getirilebilir. Aynı şekilde eşyalara sahip olma koşulları da zorlaştırılabilir.
Özetle;
Oyunun başında dengeli güçlendirme, orta safhada eğlenceli ve uzun vadede kullanılabilir çeşitlilikte bir alternatif üretilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Kesinlikle böyle bir sistem olmalı eski sistemin eğlenceli oluşuyla yeni sistemin işlev ve orta ve ileriki safhalarda etkili ve kullanışlı oluşu birleştirilmeli
 

bayramispro

Yasaklı
Tepki puanı
20
Eski şövalye sisteminin dezavantajı yalnızca 1 ad. üretilebilir olmasıydı. Erken oyunda avantajlı olsa da yeni sistemdeki gibi dünya boyu kullanışlı değildi. Alethanın feneri oldukça eğlenceli, kendinde olmasını istediğin ama rakibinde asla olmaması gereken bir eşyaydı. Erken safhada özellikle dengeyi bozabilecek bir eşya. Tabi bu eşyaya sahip olmak için oluşturulan hesaplar unutulmamalı. Yeni şövalye sistemi tüm bu olumsuzluklardan uzak bir deneyim sağladığı aşikar ama oyuncular eğlenmeyi de özledi. :)

Alternatif sistemde;
  • Beceri setinde olduğu gibi köy sayısına bağlı olarak şövalye ve şövalye eşyaları verilebilir.
  • Tek köye sahipken balta, mızrak, kılıç gibi daha düşük popülasyon birimlerini güçlendiren eşyalar gelirken daha fazla köye sahip olduğunda daha güçlü eşyalar olabilir.
  • Eğlence kısmı olmazsa olmazı özellikle ileri safhalarda bulunacak eşyaların çok daha güçlü ve kapsayıcı olması iyi olacaktır. (Üretim hızı, altın veya misyoner maliyeti düşürme, şans etkisi, sur güçlendirme veya zayıflatma etkisi, mancınık hedefine daha şiddetli bir vuruş bonusu vb.)
  • Oyun ortası veya geç oyunda dengeyi korumak adına bu safhada üretilecek şövalyelerin çiftlik popülasyonunda daha fazla yer kaplaması gibi koşul getirilebilir. Aynı şekilde eşyalara sahip olma koşulları da zorlaştırılabilir.
Özetle;
Oyunun başında dengeli güçlendirme, orta safhada eğlenceli ve uzun vadede kullanılabilir çeşitlilikte bir alternatif üretilmesi gerektiğini düşünüyorum.
alternatif sistemde birazda pre ile güç sahibi olma var. şahsen toplam oynadığım son dünyada pre basmadan önce 2. seviye kitaplarım 20 falanks , 13 tane mimarlık ve sadece 5 tane binicilik kitabı elde ettim. bunu düzeltmenin tek yolu pre ile harcama yapmak birazcık saçma oluyor bence. dediklerine katılıyorum orası ayrı ama tek sevmediğim yanı bu tarafı.
 

bayramispro

Yasaklı
Tepki puanı
20
şansa dayalı bir sistem mi yoksa pre ile güç sahibi olabileceğin mi derseniz şahsen şansı seçerim. sonuçta oyundaki saldıran tarafında bir şans dengesi var. birini kaldırsan diğeri etki gösteriyor:)
 

TaPaTaS

Baltacı
Tepki puanı
776
Aletheianın fenerinin gücünün %50 lere falan düşürülmesi lazım diye düşünüyorum. Diğer türlü gerçekten çok fazla saldırı-savunma dengesini bozan bir durum oluştuğundan insanları kalp krizine sevk ediyor. Haricinde önerilen tüm postlara katılıyorum. Bence de eski şövalye sistemini özledik, gelsinn :p
 

Came Back Fix*

Mızrakçı
Tepki puanı
330
Eski şövalye sisteminin dezavantajı yalnızca 1 ad. üretilebilir olmasıydı. Erken oyunda avantajlı olsa da yeni sistemdeki gibi dünya boyu kullanışlı değildi. Alethanın feneri oldukça eğlenceli, kendinde olmasını istediğin ama rakibinde asla olmaması gereken bir eşyaydı. Erken safhada özellikle dengeyi bozabilecek bir eşya. Tabi bu eşyaya sahip olmak için oluşturulan hesaplar unutulmamalı. Yeni şövalye sistemi tüm bu olumsuzluklardan uzak bir deneyim sağladığı aşikar ama oyuncular eğlenmeyi de özledi. :)

Alternatif sistemde;
  • Beceri setinde olduğu gibi köy sayısına bağlı olarak şövalye ve şövalye eşyaları verilebilir.
  • Tek köye sahipken balta, mızrak, kılıç gibi daha düşük popülasyon birimlerini güçlendiren eşyalar gelirken daha fazla köye sahip olduğunda daha güçlü eşyalar olabilir.
  • Eğlence kısmı olmazsa olmazı özellikle ileri safhalarda bulunacak eşyaların çok daha güçlü ve kapsayıcı olması iyi olacaktır. (Üretim hızı, altın veya misyoner maliyeti düşürme, şans etkisi, sur güçlendirme veya zayıflatma etkisi, mancınık hedefine daha şiddetli bir vuruş bonusu vb.)
  • Oyun ortası veya geç oyunda dengeyi korumak adına bu safhada üretilecek şövalyelerin çiftlik popülasyonunda daha fazla yer kaplaması gibi koşul getirilebilir. Aynı şekilde eşyalara sahip olma koşulları da zorlaştırılabilir.
Özetle;
Oyunun başında dengeli güçlendirme, orta safhada eğlenceli ve uzun vadede kullanılabilir çeşitlilikte bir alternatif üretilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Anlattığınız sistemle güncellenip gelirse oyuncuların daha aktif oynamaya itebilir ve dengede çok çabuk bozulmamış olabilir diye düşünüyorum

Yani kademe sistemi ile 1-5 köy arası max 3 4 eşyaya sahip olunurken
5 ve üzeri köylerde sizinde dediğiniz gibi daha nadir ve kullanışlı eşyaları bulma ihtimalı olabilir. böylece hemen 5 köyü olsa bile bir oyuncunun direk gelecek diye bir ihtimali olmayacak fenerin böylece dengeler çok hızlı bozulmadan hem rakebet artmış olacak hemde eski düzende yeni revizeler ile güzel eğlenceli bir dünya olabilir. ancak mis mesafesinin kaldırılması da lazım bu eşyanın olacağı dünyada ki sabah uyanıp barbar köylerde 5 10k mancıkla fenerli sur basılmış şekilde düşman görelim :)
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst