Şövalye Silahları hakkındaki düşünceleriniz!

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Ordinaryus41..

Baltacı
Tepki puanı
960
Yeni bonus köyleri de düşünebilirseniz güzel olur.Runlu dünyalar da oldugu gibi savunması düsük bonuslu köyler yada savunması güçlü bonuslu köyler.Genel kapsamlı asker üretimi bonuslu, hatta daha düşük akademi altını bonuslu da olabılır.Çiftlik bonusu üstünde de aykırı fikirler düşünülebilir.Tasıma kapasiteli bonus,Bayrak güçlendirici bonus vs. şeklinde şuan aklıma gelen basit öneriler.

Farklı yenilikler oyuncuları her zaman o dünyayı denemeye çekecektir.
 

Kürşad

Acemi
Tepki puanı
4
Sevgili Şövalyeler,

Topluluğumuzun Şövalye Silahlarını gerçekten özlediğini biliyoruz. Bu nedenle, durumun gerçekten ne durumda olduğunu anlamak için bir ANKET başlattık. Onları yeniden geri getireceğimize söz vermiyoruz, ancak şu anda beceri kitaplarının yanında bir alternatif düşünüyoruz ve her birinizin ne istediğini, neden keyif aldığınızı anlamak istiyoruz.

Bu konuda ayrıca geri bildirimlerinizi okumaktan keyif alacağız. Ama öncelikle BURADAN OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!

Sevgilerle,
Klanlar Takımı
 

Kürşad

Acemi
Tepki puanı
4
Benim görüşüm bu konuda şövalyenin silahlarının gelmemesi yönünde. Seviye ile elde edilen beceri kitaplarını bence şansa göre değil,kendi isteğine göre olması. Mesele her şövalye seviye atladıkça 1 kitap şövalye marketi olur ve oyuncu ordan kendisi seçebilirse oyun hem dengeli hem oyuncu tecrübesiyle oynanmış hale gelir. Kimse bu durumdan böylelikle şanssızlık yaşamaz. İyi çalışmalar.
 

RusskyStandart

Mızrakçı
Tepki puanı
101
Özlenenler listesinin en başında her zaman Aletheianın Feneri vardır tartışmasız. Fener aynı eski halindeki gibi hiç bir özelliği düşürülmeden geri gelmeli. Eskiden 10-15 kişilik sadece keyfine oynayan dünya kapama amacı gütmeyen ekipler vardı. Ekipten 2 kişiye Fener çıksa son derece keyifli oyun geçiyordu. Yani pre gücü olmasa bile bir direnme gücü vardı. Şimdilerde bu tarz ekipler zaten kurulamıyor kurulsa da kervana katılmak zorunda kalıyor ya da 1 ay içinde toplanıp bitiriliyor.

Mesela nüfus bonuslu bir köyde 800 şahmerdanlı Karolun Gürzü de hiç fena olmaz hani :)
 

komedian

Baltacı
Tepki puanı
245
Özlenenler listesinin en başında her zaman Aletheianın Feneri vardır tartışmasız. Fener aynı eski halindeki gibi hiç bir özelliği düşürülmeden geri gelmeli. Eskiden 10-15 kişilik sadece keyfine oynayan dünya kapama amacı gütmeyen ekipler vardı. Ekipten 2 kişiye Fener çıksa son derece keyifli oyun geçiyordu. Yani pre gücü olmasa bile bir direnme gücü vardı. Şimdilerde bu tarz ekipler zaten kurulamıyor kurulsa da kervana katılmak zorunda kalıyor ya da 1 ay içinde toplanıp bitiriliyor.

Mesela nüfus bonuslu bir köyde 800 şahmerdanlı Karolun Gürzü de hiç fena olmaz hani :)

Tibeldanın da yazdığı gibi bu tarz eşyaların oyun başlarında çıkmak yerine ileri aşamalarda gelmesi güzel olurdu.
Yenilik iyidir. Ne kadar fazla farklı dünya olursa insanların hevesle başlamaları için sebep olur :)

Şövalye eşyalarını seven çok insan vardır.
Onların olduğu dünyada oynamak isterim.
Eşya sayısının fazla olması daha hoş olur.
Fazladan kastım gerçekten fazla.
Maksat stratejik çeşitlilik katsın oyuna.
Köy sayısına veya dünyanın yaşına göre gelen eşyanın gücünün artması hoş olurdu.

Örnek olarak;

ilk 10 köyde şövalye eşyaları 1 seviye.
10-20 köy arası 2 seviye
20-30 köy arası 3 seviye
30-50 arasında 4 seviye
50-9999 arası 5 seviye gücünde eşya gelse iyi olur.


veya köy sayısı yerine dünyanın açık olduğu güne göre de güçlenmeler olabilir.
Bu şekilde olursa premium puan ile hızlı köy kasan kişilerin en azından eşya konusunda da aşırı öne geçmesi engellenmiş olur.

Dünyanın yaşı
1-30 gün arası 1 seviye
30-60 gün arası 2 seviye
60-90 gün arası 3 seviye
90-120 gün arası 4 seviye
120-9999 gün arası 5 seviye

Eşyaların güçleri seviyeye göre artacak..
eski eşyaların yüzdelerini hatırlamıyorum ama şöyle örnekleyeyim..

köydeki hammadde saatlik üretimi arttırma
seviye 1 %1
seviye 2 %2
.
.
seviye 5 %10
gibi olabilir.
 

campiyon

Acemi
Tepki puanı
0
Sevgili Şövalyeler,

Topluluğumuzun Şövalye Silahlarını gerçekten özlediğini biliyoruz. Bu nedenle, durumun gerçekten ne durumda olduğunu anlamak için bir ANKET başlattık. Onları yeniden geri getireceğimize söz vermiyoruz, ancak şu anda beceri kitaplarının yanında bir alternatif düşünüyoruz ve her birinizin ne istediğini, neden keyif aldığınızı anlamak istiyoruz.

Bu konuda ayrıca geri bildirimlerinizi okumaktan keyif alacağız. Ama öncelikle BURADAN OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!

Sevgilerle,
Klanlar Takımınız
Hocam şimdi iki seçenekte eksik şeyler mevcut eksikten kastım adaletsizlik ve oyun dengesi anlamında, öncelikle eşyalı şövalye meselesine değinirsek oyunculara oynamak istedikleri roller dışında gelen eşyalar moral bozucu oluyor ben savunma oyuncusuyken hafif atlı veya balta güçlendirici eşyalar çıkması çok saçma saldırı oynamak isteyen birine de mızrak ve kılıç bonusu eşyası çıkması da aynı şekilde saçma, beceri kitapları da aynı şekilde çok düzensiz adaletsiz şekilde dağıtılıyor, oyunun her alanına zaten premimum özellikler eklediniz ve oyunda eşitlik diye bir kavram bırakmadınız bari şövalye konusunda insanlar eşit ve isteyen istediği özelliği kullanma şansına sahip olsun yani sadece şövalyeler seviye atlasın kitap bulma olayını kaldırın isteyen istediği özelliğe kendi versin. Yani özetlemek gerekirse size yıllardır sadık olan oyuncularınıza biraz değer verin önemseyin ve şu oyunun her yerine premium özellikler sokma sevdanızdan ve oyun dengesini bozma merakınızdan vazgeçin, premium puanı olan birisi istemediği kitapları değiştirebiliyor hatta bir üst level kitabı bile alabiliyor ama gariban emekçi oyuncular rastgele gelen bu kitapları mecbur kabul ediyor, insanlara bir şeyler dayatmayı bırakın ve seçme özgürlüğü getirin.
 
Tepki puanı
1.964
Geri bildirimlerin daha detaylı olmasında fayda var. Sizce nasıl değiştirilmeli?

Mesela eski eşya düzeni olabilir evet ama bunu çeşitlendirebiliriz. Dediğiniz gibi sizinde tek paladin üzerinden değil yine paladin üretme sayımız şuan ki gibi kalabilir ancak eşya olarak erken-orta ve geç safhalar düşünülerek %lik bir ayarlama çok iyi olur. Yani naçizane bir örnek verecek olursam fener bulan bir oyuncu oyunun başında buy etki ile %20 savunma alıyorsa orta safhada %50 geç safhada %80 gibi olabilir. Yani aslında paladine çok büyük önem yükleyebiliyir böylece. Aynısı saldırı bonusu içinde geçerli, diğer bonuslar içinde geçerli. Ancak şimdi ki gibi soy ağacı gibi olacağına paladin tek eşya taksın ama bu eşya etkili bir eşya olsun. Oyunun en kritik anında yapılacak bir stratejik hamle operasyon seyrini değiştirir.

Bir başka öneri ise şu olabilir açıkçası, eşya bulumu içinde belli bir sistem oturtulursa, örnek veriyorum oyunun 120. günü %80 mancınığa savunma bonusu verecek feneri bulduk. (rakamlar şuanda örnek teşkil etsin diye yazdım sadece) işte o gün geldiğinde belli başlı eşyalar şans eseri düşsün. Ancak bu sistem nasıl ayarlanır, yazılımsal olarak nasıl düzenlenir bu konuda bilgim yok. Yada eğlenceli bir hale getirebiliriz. Altın para mantığı gibi bir sistem oluşturulur. Şu gün geldiğinde şu şartlar karşılanırsa şu eşya düşer gibi. Bunlar öneri sadece tabi. Ancak altı güzel doldurulursa çok tatlı bir yenilik olacak bu.
 

IBlue ShadowI

Kılıç Ustası
Tepki puanı
448
Aslında biz oyuncuların hasret olduğu tek şey fener. Diğer özellikler şuan mevcut şövalye sisteminde daha iyi gibi duruyor.
 

DeletedUser70841

Ziyaretçi
Tibeldanın da yazdığı gibi bu tarz eşyaların oyun başlarında çıkmak yerine ileri aşamalarda gelmesi güzel olurdu.
Yenilik iyidir. Ne kadar fazla farklı dünya olursa insanların hevesle başlamaları için sebep olur :)

Şövalye eşyalarını seven çok insan vardır.
Onların olduğu dünyada oynamak isterim.
Eşya sayısının fazla olması daha hoş olur.
Fazladan kastım gerçekten fazla.
Maksat stratejik çeşitlilik katsın oyuna.
Köy sayısına veya dünyanın yaşına göre gelen eşyanın gücünün artması hoş olurdu.

Örnek olarak;

ilk 10 köyde şövalye eşyaları 1 seviye.
10-20 köy arası 2 seviye
20-30 köy arası 3 seviye
30-50 arasında 4 seviye
50-9999 arası 5 seviye gücünde eşya gelse iyi olur.


veya köy sayısı yerine dünyanın açık olduğu güne göre de güçlenmeler olabilir.
Bu şekilde olursa premium puan ile hızlı köy kasan kişilerin en azından eşya konusunda da aşırı öne geçmesi engellenmiş olur.

Dünyanın yaşı
1-30 gün arası 1 seviye
30-60 gün arası 2 seviye
60-90 gün arası 3 seviye
90-120 gün arası 4 seviye
120-9999 gün arası 5 seviye

Eşyaların güçleri seviyeye göre artacak..
eski eşyaların yüzdelerini hatırlamıyorum ama şöyle örnekleyeyim..

köydeki hammadde saatlik üretimi arttırma
seviye 1 %1
seviye 2 %2
.
.
seviye 5 %10
gibi olabilir.


Dünyalardaki savaşlar zaten max 3 ay sürüyor.
 

Uyry*

Baltacı
Tepki puanı
527
Fener savunması küçük ekiplerin de büyük ekiplere karşı direnmesini sağlayacaktır. Fenerin olduğu dönemlerde prenin etkisi bu denli yoğun değildi ama şu an için pre etkisini dengeleyebilecek tek şey fener savunması, onun dışında oyun başında preyle full kami basan adama çoğu oyuncu yem olacaktır. Fenerin geri gelmesi de oyun oynamak isteyen ancak çok presi olmayan oyuncuların oyunda daha çok vakit geçirmesini sağlayacaktır.

Görüşüm şövalye silahlarının eski güçleriyle etkin hale getirilmesidir.
 

Farzetki

Milis
Tepki puanı
33
Eski sistemde şövalye şuankinden daha iyi olduğu kesinlikle aşikar. Şövalyeye düşecek Fener vs tarzı materyallerin nadirliği artabilir. Ve şövalyeye eğitim verildikçe çıkma olasılığı olabilir. Bu şekilde köylere vs gönderirken bulmak kolayken eğitim veril şövalyeden mahrum kalacağız ve o sırada da şövalyemiz eşya bulacak
 

mernus..

Mızrakçı
Tepki puanı
31
fener olsun.adı fener olmasın.(macınık güclendirici).malum gs lileride düşünmek lazım.
 

IGreen ShadowI

Ağır Atlı
Tepki puanı
2.895
Fener ufak ekipleri oyunda tutuyordu. Dengesiz miydi evet ama 10 15 kişiden birinde oldu mu o ekip köy vermiyo ve başka sülale klanı altında değil kendi mütevazi ekipleriyle bir şeyler deniyebiliyordu. Gelse güzel olur sanki hele de classic bir dünyada.
 

OrjınalKahraman

Yasaklı
Tepki puanı
165
Yakın zamanda klasik bir dünya açılmadı, şövalye eşyaları yeniden getirilip klasik dünyada denemek çok güzel olurdu.
Fener orantısız güçlüydü ancak diğer eşyaların çok bir etki etmiyordu diğer eşyalarda güçlendirilebilir.

Örneğin:
Halid Dürbünü: Yollandığı köyün çevresinde ki köyleri de görmemizi sağlayabilir.
Ek olarak yeni eşyalar eklenebilir.
Kutsal Kitap: %20 Ham Madde Üretimi
Kutsal Çekiş: %15 inşaat hızı
 

Larkblue26

Milis
Tepki puanı
20
Fener olmalı ve klan kilitlenmesi tekrar gelip oyun bası direk kitlenmeli yön olmamalı klanları eşit sekılde klan yönetimi klanları kıtalara dagıtmalı aile klanlarını ve güçlü klanları merkezde baslatılmalı.
Madem küçük yeni olusacak klanların oynamasını istiyorsunuz deneyelim
 
Tepki puanı
0
şovelye silahları biraz çekinceli ve ürkütücü olmalı özellikle önceki dünyalarda fener vardı güncellenebilir . OKCULAR ra daha da deger katacak özellikler eklenebilir . sur yıkmada lagımcılar denen bir köstebek silahı eklenebilir .. ilk aşamada piyade ve atlılar ı öne çıkaran etkiler klenebilir . ilerki aşamalarda agır silahlara etki edecek sihirler eklenebilir yada otomaik olarak asker sayılarını artıracak yetkiler verebilir . casusulara yakalnmayan silah yetkileri olabilir
Sevgili Şövalyeler,

Topluluğumuzun Şövalye Silahlarını gerçekten özlediğini biliyoruz. Bu nedenle, durumun gerçekten ne durumda olduğunu anlamak için bir ANKET başlattık. Onları yeniden geri getireceğimize söz vermiyoruz, ancak şu anda beceri kitaplarının yanında bir alternatif düşünüyoruz ve her birinizin ne istediğini, neden keyif aldığınızı anlamak istiyoruz.

Bu konuda ayrıca geri bildirimlerinizi okumaktan keyif alacağız. Ama öncelikle BURADAN OY KULLANMAYI UNUTMAYINIZ!

Sevgilerle,
Klanlar Takımınız
şovelye silahları biraz çekinceli ve ürkütücü olmalı özellikle önceki dünyalarda fener vardı güncellenebilir . OKCULAR ra daha da deger katacak özellikler eklenebilir . sur yıkmada lagımcılar denen bir köstebek silahı eklenebilir .. ilk aşamada piyade ve atlılar ı öne çıkaran etkiler klenebilir . ilerki aşamalarda agır silahlara etki edecek sihirler eklenebilir yada otomaik olarak asker sayılarını artıracak yetkiler verebilir . casusulara yakalnmayan silah yetkileri olabilir
 

LAragon99

Baltacı
Tepki puanı
430
Eşyaların sadece kazanılıyor olması bence oyundaki stratejiyi biraz olsun öldürüyor. Eşyalar üretilir olabilir. Bu üretim malzemeleri de savaş ganimetleri olarak karşımıza çıkabilir veya klan olmanın önemi açısından klan görevlerinde ham maddeler ödül olarak verilebilir. Kalabalık klanlardan gerçekten şikayet ediliyorsa klan içerisinde silah üretmeye bir süre koyarak ve üye sayısına göre doğru orantılı malzeme gereksinimi arttırarak çözümler üretebiliriz. Tabi bu klanda silah üretme, demircilik yapma durumu ancak klanların kitlendiği dünyalarda işe yarayacaktır.

Klan seviyesi olayının çok anlamsız olduğunu düşünüyorum. Bu nedenle şövalye silahlarında klan seviyesi ve klan içerikleri olması fikrini düşündüm. Bunun yanında ganimet mantığı da rakipten öldürdüğün birimlere göre "odun, kömür, metal" gibi kazanımlar edilebilir. Daha sonra bir binadan veya heykel üzerinden kendi silahlarımızı kendimiz üretelim. Örneğin Kılıç üretirken bir tavan ve taban saldırı, savunma gücü olur arası rastgele üretilir. En iyi kılıcı üretmek için birden fazla deneme yapmak durumunda kalırız. vs vs vs.

Oyuna yeni insanların katılmasını isteyen birisi olarak değişmesi gereken asıl özelliklerin şövalyeden çok başka olduğunu düşünüyorum ama şövalyede yeni özellikler görmek eğlenceli olacaktır.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst