Mr. Storm Bize Ne Yaptın

'Classic World 4' forumunda -Arnavut Şevket- tarafından 12 Temmuz 2015 tarihinde açılan konu

Bu Sayfayı Paylaş

  1. cenderme

    cenderme Milis

    Katılım:
    3 Nisan 2011
    Mesaj:
    31
    Alınan Beğeniler:
    0
    Aynen valla varsa da yoksa da Mr. Storm
     
  2. Mr.Storm

    Mr.Storm Topluluk Yöneticisi Klanlar Ekibi

    Katılım:
    10 Ağustos 2012
    Mesaj:
    4.513
    Alınan Beğeniler:
    445
    Neden bu konuyu hortlatıp duruyorsunuz ki :)
     
  3. xaereo

    xaereo Ağır Atlı

    Katılım:
    27 Kasım 2009
    Mesaj:
    1.839
    Alınan Beğeniler:
    148
    Mr Storm şimdi yazıcak güzel banlı anlı şiirlerini :)
     
  4. King Lord1

    King Lord1 Kılıç Ustası

    Katılım:
    2 Mayıs 2015
    Mesaj:
    197
    Alınan Beğeniler:
    1
    Ahaha reis az mı çektirdin :))
     
  5. monatour

    monatour Şövalye

    Katılım:
    12 Haziran 2009
    Mesaj:
    4.304
    Alınan Beğeniler:
    36
    yazakmı bi şiir daha :D
     
  6. injustgranddad

    injustgranddad Mızrakçı

    Katılım:
    23 Kasım 2010
    Mesaj:
    70
    Alınan Beğeniler:
    1
    siirler guzel devamını dılerız
     
  7. xLeavis

    xLeavis Yasaklı

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesaj:
    3.248
    Alınan Beğeniler:
    0
    Yine hortlamış konu şiirler efsane botlu motlu değilde komik şiirler hoş oluyor. :) bi yazsanız ya
     
  8. çirkin-kral

    çirkin-kral Kılıç Ustası

    Katılım:
    20 Ağustos 2015
    Mesaj:
    180
    Alınan Beğeniler:
    0
    Yeni Dünya Açılır Klanlarda
    Multiler Botlar Hazırlanır Anında
    1. Oldum mu Artist olursun o anda
    Mr.Storm Vermesin mi Cezayı

    Mr. Storm verir Cezayı
    foruma çağırırsın tayfanı
    yazdıkça yazarsınız olayları
    Mr. Storm Vermesin mi Cezayı

    Arkadaşların şikayet eder seni
    Geçmis olsun der kanki
    Bilerek yaparmış gibi
    Kim gönderiyor olum sizi
    Söyleyin Bakalım Mr Storm Vermesin mi Cezayı
     
  9. klozet*

    klozet* Casus

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesaj:
    863
    Alınan Beğeniler:
    18
    ahahahha olsun gölgede kapatamamış o bana yeter tatmin oldum :p :p bi bakayım dedim ne var ne yok özledim sizi özellikle sayın stormu şimdi ceza verir bana görünce :p öpüyorum kocaman onu :* senide öptüm yarın okul var zıbardım :D
     
  10. tafarel batu

    tafarel batu Ağır Atlı

    Katılım:
    19 Şubat 2015
    Mesaj:
    1.506
    Alınan Beğeniler:
    234
    oha benim mesajlar ne ara silindi ya :S
     
  11. klozet*

    klozet* Casus

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesaj:
    863
    Alınan Beğeniler:
    18
    ahahahahaha oglum burda ben varım ne sandın :p seviyorum sizi sayın hatta saymayın modlar :* okuyunca silersiniz :p
     
  12. bengam

    bengam Şövalye

    Katılım:
    4 Mayıs 2013
    Mesaj:
    2.511
    Alınan Beğeniler:
    47
    oooo kimler burda
     
  13. klozet*

    klozet* Casus

    Katılım:
    14 Şubat 2015
    Mesaj:
    863
    Alınan Beğeniler:
    18
    yokum yokum kaçtım gittim :D
     
  14. bengam

    bengam Şövalye

    Katılım:
    4 Mayıs 2013
    Mesaj:
    2.511
    Alınan Beğeniler:
    47
    kaç aman kaç :)