Yeni Bir Round Önerisi

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Diğer ülkelerin serverlarından birinde oynadığım, gerçekten farklı stratejiler üretilebilecek bir roundu burada paylaşmak istedim.

HRB1 Şeklinde başlıyor round, normal üretim, hammadde masrafı bunlar klasik parametreler. Farklı olan ise şu; normal dünyalarda başladığımızda 3 dakika altına düşen inşaları direk bitirme özelliği bu speed roundunda da açıktı. Tek fark bu açıkçası ama bu demektir ki çok hızlı akademiye gidilebilir, çok hızlı madenleri yukarı çekebiliriz veya başka başka stratejilier...

Gerçekten artık tr speedleri çok klasikleşmeye başladı ve stratejiler belli hale geldi. Bence yenilenmeye net bir şekilde ihtiyaç var.

klanlar.png

Round özellikleri de böyleydi. Yetkililere duyurulur :)
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Öneri için teşekkürler. Hız turunda "bitir" özelliğinin ne kadar farklılık yaratacağına emin olamadım. HRB1 olarak açılan turda 15 dk çaylak süresinde muhtemelen tüm oyuncular gerekli tüm seviyeleri hazır hale getirecektir. Daha yüksek bir HRB başlangıcı ile bu turun arasındaki tek fark oyunculara inşaat için iş yükü oluşturmak gibi gözüküyor. Bu biraz HRB1 açın ama daha yüksek HRB görünümlü HRB1 olsun tarzında öneri olmuş gibi. :)
 

Deleted User - 5540442

Ziyaretçi
Hrb 0 oyuncu olan kişileri belirler
En mantıklı olan hrb 0
Diğeri de hazır raoundlar
 

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Öneri için teşekkürler. Hız turunda "bitir" özelliğinin ne kadar farklılık yaratacağına emin olamadım. HRB1 olarak açılan turda 15 dk çaylak süresinde muhtemelen tüm oyuncular gerekli tüm seviyeleri hazır hale getirecektir. Daha yüksek bir HRB başlangıcı ile bu turun arasındaki tek fark oyunculara inşaat için iş yükü oluşturmak gibi gözüküyor. Bu biraz HRB1 açın ama daha yüksek HRB görünümlü HRB1 olsun tarzında öneri olmuş gibi. :)

Sizi anlıyorum ama 15 dakika da tüm seviyelerin hazır hale gelmesi imkansız bu arada roundu da oynadım, kendim de deneyimleyerek söylüyorum.

Yüksek bir hrb ile bu turun arasında ki fark inşaat yükünden çok daha fazlası, çünkü normal hammadde üretimi de olduğundan stratejik hamleler gerekiyor. Aslında bunu çok sık hrb0 oynamış birisi rahatça farkeder sanırım hrb0 speed roundlarında pek tecrübeniz yok. İnşaat yükü olması için ya hammaddelerinizin artık son kademelerde olması gerekiyor ya da çok iyi yağma yapıyor halde olmalısınız ki bu da ilk önce ne kadar ahır ne kadar demir-oduncu basmanız gerektiğini doğru belirlemeniz gerekir bir yandan da bu bastıklarınızın süresi yok, yani biz oynarken ona göre kışla-ahır-demirci-anabina-çiftlik-depo kademelerini ayarlıyoruz halbuki şu an bunların süresi yok yani yeni bir strateji lazım

Dediğim gibi sürenin olmaması, bir çok varyasyon oluşturma imkanı sunuyor.
 
Tepki puanı
2.230
Bence de güzel olabilir ya önyargı ile bakmayalım ;) Daha önce hiç oynama fırsatım olmadı bu roundu ama speed dediğimiz olay zaten bir anda birçok şeyi beraberinde yapabilmek demek değil mi ?

Ekstradan bunu da yapabilenler var mı görmüş oluruz
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Sizi anlıyorum ama 15 dakika da tüm seviyelerin hazır hale gelmesi imkansız bu arada roundu da oynadım, kendim de deneyimleyerek söylüyorum.

Yüksek bir hrb ile bu turun arasında ki fark inşaat yükünden çok daha fazlası, çünkü normal hammadde üretimi de olduğundan stratejik hamleler gerekiyor. Aslında bunu çok sık hrb0 oynamış birisi rahatça farkeder sanırım hrb0 speed roundlarında pek tecrübeniz yok. İnşaat yükü olması için ya hammaddelerinizin artık son kademelerde olması gerekiyor ya da çok iyi yağma yapıyor halde olmalısınız ki bu da ilk önce ne kadar ahır ne kadar demir-oduncu basmanız gerektiğini doğru belirlemeniz gerekir bir yandan da bu bastıklarınızın süresi yok, yani biz oynarken ona göre kışla-ahır-demirci-anabina-çiftlik-depo kademelerini ayarlıyoruz halbuki şu an bunların süresi yok yani yeni bir strateji lazım

Dediğim gibi sürenin olmaması, bir çok varyasyon oluşturma imkanı sunuyor.

Sanırım tam anlatamadım. 300-400 oyun hızında 3 dk üstü kaç adet bina kademesi vardır sizce ? Sürekli olarak "Emir ver, bitir, emir ver, bitir" işlemi yapacaksınız. Böyle bir durumda yağma yapmak bile gerekmeyebilir ki fırsatınız da pek olmaz inşa emri verip, bitir demekten. Sadece hammadde seviyeleri ve ana bina yükselterek 15 dk içerisinde fazlası ile yeterli duruma gelebilir. Varmak istediğim sonuç şu sizin önerdiğiniz round ile yüksek hrb başlangıç ile açılan round arasındaki tek fark bina emirlerini sizin veriyor olmanız ve her bina emrini 3 dk kala bitirme fırsatınızın olması olacaktır. Bu sebeple önerdiğiniz turun nasıl bir oynanış farkı sağlayacağını anlayamadım. :)
 

DeletedUser72279

Ziyaretçi
Her türlü yeniliğe açık olmamız gerekiyor baktık güzel olmuyor zaten sizde farkına varırsınız onun yerine hep beraber bir beyin fırtınası daha sonrasında güzel bir şekilde yeni bir şey buluruz :D
 

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Sanırım tam anlatamadım. 300-400 oyun hızında 3 dk üstü kaç adet bina kademesi vardır sizce ? Sürekli olarak "Emir ver, bitir, emir ver, bitir" işlemi yapacaksınız. Böyle bir durumda yağma yapmak bile gerekmeyebilir ki fırsatınız da pek olmaz inşa emri verip, bitir demekten. Sadece hammadde seviyeleri ve ana bina yükselterek 15 dk içerisinde fazlası ile yeterli duruma gelebilir. Varmak istediğim sonuç şu sizin önerdiğiniz round ile yüksek hrb başlangıç ile açılan round arasındaki tek fark bina emirlerini sizin veriyor olmanız ve her bina emrini 3 dk kala bitirme fırsatınızın olması olacaktır. Bu sebeple önerdiğiniz turun nasıl bir oynanış farkı sağlayacağını anlayamadım. :)

Evet ben aslında tam olarak neyi anlamadığınızı anladım doğru anlatıyorsunuz bunda bir problem yok. Belki de ben tam ifade edemediğim için anlaşamıyoruz. Şimdi şöyle bir durum var yakınlarda hrb0 normal üretim bir round varsa lütfen girip deneyimleyin o zaman göreceksiniz ki yağma yapmadan bu söylediğinizi gerçekleştirmek mümkün değil.

O zaman diyeceksiniz ki biz hrb5 açalım direk kurtulalım, ama mesele zaten burada, "kademe basma süreniz yoksa nasıl bir stratejiyle ilerlersiniz?"

Şimdi hrb0 oynarken bir kaç strateji doğrultusunda oynuyoruz. Örneğin yağmadan istediğimiz verimi alamıyorsak biraz hammadde basıyoruz veya çevreye göre balta ile çevremizi vurup oradan kaynak buluyoruz. Eğer ki hızlı ilerledik ve yağmada verimimiz iyiyse ahır/atçifliği basıp hafifi yüksek tutarak haritanın büyük bir bölümüne yağma atıyoruz. Burada tabi şöyle bir durum var bunların hepsi süreyle bastığımız kademeler ve açıkçası fazla hatayı kaldırmıyor -özellikle yabancı takımlarla maç yaparken gözlemlediğim buydu- bu round da ise neyi basarsak basalım süresi olmadığından yeni yeni stratejilere fazlasıyla açık hale geliyor.

Mesela atıyorum bir arkadaş at çiftliği kışla fulledi sağlam bir saldırı ordusu yaptı -bu çok yüksek bir hammadde demek yani uzun bir süre maden yetiştirmeye çalışacak pat pat pat kademe basması imkansız- bir diğer arkadaşta bu kadar madeni 4 mis için harcadı, bir arkadaşta sağlam ordu varken bir arkadaşta yarım saldırı ordusu var ve 4 mis var iki farklı stratejinin kazananı kim olur? Bu oyun bir de 50 kişi tarafından oynanacak aslında birazda şartları eşitleyebilir çünkü stratejiler çok daha hızlı hayata geçecek.

Umarım kendimi daha iyi ifade etmişimdir.
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Evet ben aslında tam olarak neyi anlamadığınızı anladım doğru anlatıyorsunuz bunda bir problem yok. Belki de ben tam ifade edemediğim için anlaşamıyoruz. Şimdi şöyle bir durum var yakınlarda hrb0 normal üretim bir round varsa lütfen girip deneyimleyin o zaman göreceksiniz ki yağma yapmadan bu söylediğinizi gerçekleştirmek mümkün değil.

O zaman diyeceksiniz ki biz hrb5 açalım direk kurtulalım, ama mesele zaten burada, "kademe basma süreniz yoksa nasıl bir stratejiyle ilerlersiniz?"

Şimdi hrb0 oynarken bir kaç strateji doğrultusunda oynuyoruz. Örneğin yağmadan istediğimiz verimi alamıyorsak biraz hammadde basıyoruz veya çevreye göre balta ile çevremizi vurup oradan kaynak buluyoruz. Eğer ki hızlı ilerledik ve yağmada verimimiz iyiyse ahır/atçifliği basıp hafifi yüksek tutarak haritanın büyük bir bölümüne yağma atıyoruz. Burada tabi şöyle bir durum var bunların hepsi süreyle bastığımız kademeler ve açıkçası fazla hatayı kaldırmıyor -özellikle yabancı takımlarla maç yaparken gözlemlediğim buydu- bu round da ise neyi basarsak basalım süresi olmadığından yeni yeni stratejilere fazlasıyla açık hale geliyor.

Mesela atıyorum bir arkadaş at çiftliği kışla fulledi sağlam bir saldırı ordusu yaptı -bu çok yüksek bir hammadde demek yani uzun bir süre maden yetiştirmeye çalışacak pat pat pat kademe basması imkansız- bir diğer arkadaşta bu kadar madeni 4 mis için harcadı, bir arkadaşta sağlam ordu varken bir arkadaşta yarım saldırı ordusu var ve 4 mis var iki farklı stratejinin kazananı kim olur? Bu oyun bir de 50 kişi tarafından oynanacak aslında birazda şartları eşitleyebilir çünkü stratejiler çok daha hızlı hayata geçecek.

Umarım kendimi daha iyi ifade etmişimdir.

Evet şimdi bahsettiğim farklılığı ortaya koyan bir açıklama yapmışsın. Bahsettiğin mantıkla güzel, denenebilir duruyor. Açıklaman için teşekkür ederim. :)
 

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Evet şimdi bahsettiğim farklılığı ortaya koyan bir açıklama yapmışsın. Bahsettiğin mantıkla güzel, denenebilir duruyor. Açıklaman için teşekkür ederim. :)

Rica ederim anlaştığımıza sevindim.

Size şöyle bir şey sorayım o halde, yeni bir round açmak (farklı özelliklerde) meşakkatli midir?
 

Strafe

Klanlar Ekip Lideri
Klanlar Takımı
Klanlar Destek Ekibi
Tepki puanı
6.778
Hrb olsun, barbar sayısı olsun. Bütün parametreleri yeni baştan ayarladığımızı varsayalım.

Bir de şu yukarıda bahsettiğim roundu incelerseniz mesela onun özelinde de sormuş olayım.
Test roundlar ile deneyerek ayarlamalar yapılabilir. Verdiğin örnekteki bana çok sıcak gelmedi. Hrb arttığımızda çözebileceğimizi düşünüyorum. Eğer farklı öneriler varsa deneriz. Zamanında öneriler konusu vardı kimse öneri sunmamıştı :)
 

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Test roundlar ile deneyerek ayarlamalar yapılabilir. Verdiğin örnekteki bana çok sıcak gelmedi. Hrb arttığımızda çözebileceğimizi düşünüyorum. Eğer farklı öneriler varsa deneriz. Zamanında öneriler konusu vardı kimse öneri sunmamıştı :)

Benim sunduğum öneriye karşılık mı hrb arttırmaktan bahsediyorsunuz?
 

Koenigsegg*

Casus
Tepki puanı
958
Test roundlar ile deneyerek ayarlamalar yapılabilir. Verdiğin örnekteki bana çok sıcak gelmedi. Hrb arttığımızda çözebileceğimizi düşünüyorum. Eğer farklı öneriler varsa deneriz. Zamanında öneriler konusu vardı kimse öneri sunmamıştı :)
Farklı bir oynanış önerisi bende bi süre önce böylr bir öneride bulunmuştum ama kabul edilmedi fakat şöyle sıkıntı var öneri yapılan konular yenilik amacıyla yapılıyor siz sorun çözüm meselesi gibi yaklaşıyorsunuz bina kısaltmak 3 dk altını hemen bitir yapmak akademiyr gitmeyi oldukca fazlalaştırır ama mantıksız şekilde gidilirse beleş köy durumuna düşer
 

M A S E R A T İ

Kılıç Ustası
Tepki puanı
349
Test roundlar ile deneyerek ayarlamalar yapılabilir. Verdiğin örnekteki bana çok sıcak gelmedi. Hrb arttığımızda çözebileceğimizi düşünüyorum. Eğer farklı öneriler varsa deneriz. Zamanında öneriler konusu vardı kimse öneri sunmamıştı :)


Benimde birkaç önerim olcak 2 - 3 sene önce meyve isimlerinden oluşan 10 kişilik klanlar mod tarafından ayarlanmıştı.speede her giren oyuncu bu klanlara otomatik şekilde yerleşiyordu,bu sayede ekipçe giren oyuncularda farklı klanlara dagıldıgı için çok zevkli savaşlar dönüyordu raund sonunda 1.olan klan kazanıyordu.


Modun köyünü ele geçirme raundları oluyordu.bu raundlarda modun 1 milyon puanlık edit köyünü almak için ugraşıyorduk :)


HRB7 200k altın ücretli raundlar ve hrb0 2 köylü başlangıc bash raundlar gibi sıkıcı raundların yerine alternatif daha güzel raundlar düşünülebilir. Mesela hrb4 ve hrb 6 .


Son olarak speedlerde başarılar kısmının ve günlük ödüllerin görünmesinin speede çok renk katacagını düşünüyorum :)
 

Obscurial

Mızrakçı
Tepki puanı
27
Benimde birkaç önerim olcak 2 - 3 sene önce meyve isimlerinden oluşan 10 kişilik klanlar mod tarafından ayarlanmıştı.speede her giren oyuncu bu klanlara otomatik şekilde yerleşiyordu,bu sayede ekipçe giren oyuncularda farklı klanlara dagıldıgı için çok zevkli savaşlar dönüyordu raund sonunda 1.olan klan kazanıyordu.


Modun köyünü ele geçirme raundları oluyordu.bu raundlarda modun 1 milyon puanlık edit köyünü almak için ugraşıyorduk :)


HRB7 200k altın ücretli raundlar ve hrb0 2 köylü başlangıc bash raundlar gibi sıkıcı raundların yerine alternatif daha güzel raundlar düşünülebilir. Mesela hrb4 ve hrb 6 .


Son olarak speedlerde başarılar kısmının ve günlük ödüllerin görünmesinin speede çok renk katacagını düşünüyorum :)

Özellikle başarılar ve günlük ödül gerçekten önemli ilk bununla başlanabilir...
 
Üst