Muhabbet & Sohbet

  • Konuyu başlatan DeletedUser47380
  • Başlangıç tarihi
Durum
Konu yanıtlara kapalı.

DeletedUser12581

Ziyaretçi
Bir kere ne yasak ne değil o bilinmiyor.Kaan anlaşmalı köy alımıda pushing değil mi dediğinde o öyle değil denilmişti ve anlaşmalı köy alımının legal olduğu söylenmişti,bugün anlaşmalı köy alımından oyuncular ban yiyor.Arkadaşını yağmalamakta zamanında Croza'nın açtığı ticket vasıtasıyla sorulmuştu ve ban sebebi olmadığı söylenmişti.

İki durumda benim için olmaması gereken durumlar çünkü ikisinide yapamıyorum :D Yapanlar haliyle benden avantajlı ama bu oyuncular da ne yapacağını şaşırdı artık.Yani kural belli değil ki millet ona göre oynasın.Birgün bişey legal,diğer gün illegal olursa biz nereden bilelim neyi yapmamamız gerektiğini.Tamam kafanıza göre kural koyuyorsunuz madem,ona sözümüz yok.Ama koyduğun kuralı söylemezsen ben nereden bileyim yasak mı değil mi? O zaman akıllarda "Adamlar kafasına göre ban atıyor" imajı oluşuyor.

Umarım anlatabilmişimdir derdimizi,acilen bu olaya bir çözüm bulunmalı.İlgilenirseniz çok rahatlayacağız.
 

DeletedUser33303

Ziyaretçi
Her modun kafasından ayrı bir ses çıkıyor ticketlerde hepsi serbest diyor en son mayıs geliyor kural benim diyor. Kural sensen bugün sana ticket attım tickette Moussawa bu olaydan dolayı banlandı ben bugün şu oyuncu şu köyü almış almadan önce köy aynı klandaymış sonra büyütüp çıkmış gibisinden önünüze detaylı şekilde sundum bana dedikleri ortada usulsuzluk yoktur bunlarda yoksa bu moussawa denilen oyuncuda nasıl var bakın tekrar diyorum moussawayı tanımıyorum onu koruduğum yok ben adalet peşindeyim madem ceza veriyorsunuz 1 kişiye özel olmasın herkese aynı sistem uygulansın.


Köy için sağol.İstemem sağolasın zaten banlamaya yer arıyorlar direk banlarlar :D :D :p
 

DeletedUser58862

Ziyaretçi
İlk önce bir modun gelip şu şu şu yasak dır diye kural koyması lazım.
Klasik dünyadalarda kurallar sanırsam yok klasik dünyalar speed gibi düşünülüp kurallar esnetilmiş.
Moussawa nın neyden ban yedigini hala bilmiyorum köy aldı diye yediyse geçenlerde mayıs yagmuru bu yasak degil demişti.
Eger köyü yagmaladıysa besleme (pushing) olayından yediyse bir şey diyemem.
Bur da ki cevapları ögrenebilirsek neyin ne olduğunu anlayabiliriz.

Enes neyden nasıl ban yedi klan arkadaşları biliyordur aydınlatırsa ona göre yorum ona göre destek veririz.
 

DeletedUser62769

Ziyaretçi
Önüne bi sebep bi kural koyulmadı, alınan köy oyuncusuna amaçsız oyun oynadıgı söylendi :DA:DLFHKADFHŞADFHAD EĞER BU YAŞANMADIYSA ALLAH CANIMI ALSIN YA ELŞRKHQERLŞHKELŞHEKLHŞEQ Ben dünyayı kurtarmak için bu oyunu oynuyorum. Selamun aleyküm mayıs yagmuru :D
 

DeletedUser62769

Ziyaretçi
hardness hesabı amaçsız oyun oynadıgı gerekçe sunularak ban yedi ve ciddiyim :D
 

DeletedUser60632

Ziyaretçi
legal ya da değil pushingin iyi bir şey olduğunu savunuyor musunuz peki arkadaşlar? cidden meraktan soruyorum, banlarda haksızlık olabilir ama konum o değil. Sizce pushing denilen olay olmalı mı ?
 

DeletedUser33303

Ziyaretçi
legal ya da değil pushingin iyi bir şey olduğunu savunuyor musunuz peki arkadaşlar? cidden meraktan soruyorum, banlarda haksızlık olabilir ama konum o değil. Sizce pushing denilen olay olmalı mı ?
Bence kurallarda belirtilmeli bu tür şeyler yoksa savunalacak bi tarafı yok zaten nerden dönerseniz kardır diyorum pushing olayında :)
 

DeletedUser58862

Ziyaretçi
Aynn kurallarda olsa kimse bu kadar itiraz etmezdi zaten :)
Kurallarda olmaması sıkıntı yaşattı .
 

BirDost*

Ağır Atlı
Tepki puanı
321
nereden anlıyorsun bunu çetin, sen nereden yorumladın yani söyle madem aydınlat çevreni:)
Ünsal abi ismailin enesle karşılaştırmalı kimi kastettiğini bilmiyorum. Errorda asker basmayıp destek istediği ve yönetimle tartıştıktan sonra atılan birisinin köyü alındı. buna istinaden dedim. Enesin yediği banda ve öncesindeki pushing olaylarında Mayısın söylediği üzerinden hareket ediyorum bunu derkende.

Enesin aldığı köyün profilinde dahi misyon tamam yazıyor. Bu anlaşmalı köy alımındandır ss ekibinin tabiriyle veya anatolde ceza yiyenlerin tabiriyle legal multidir orasını çok irdelemiyorum. Ama bazı şeyler bakıldığında anlaşılıyor. Sırf yönetime ters gitmek için bariz olan birşeyide ya bu nasıl oluyo diyecek halim yok. Bu cezanın haklı olduğu kanaatindeyim sadece yönetimin belli bir standat tutturamaması eleştirilebilir buluyorum.
 

QuickSilver*

Baltacı
Tepki puanı
220
Çetin ne kadar övsende almıcaklar be oğlum işte seni anla artık sal mod'luk kovalamayı.. Mayıs keşke gelse de insanları aydınlatsa.
 

DeletedUser62769

Ziyaretçi
yav enesi banlasınlar ama bunlarıda banlasınlar diyesi geliyor insanın çetin ve hala dengesiz dengesiz ötüyorsun. Şurda tek demen gereken tamam enes banlandı tamam haklılar. şu şu adamlar banlanmadıysa enese ayıp degilmi diyeceksin bizde diyecegiz ki çetinde adam durum bu. Nasıl yalayacagınızı şaşırıyosunuz harbiden akıllı adamlar üstte kendilerini belli etti
 

BirDost*

Ağır Atlı
Tepki puanı
321
herkes haddini bilsin millet. Kimseye yaranmaya çalıştığım yok. Kendimi bir yere aldırmaya çalıştığımda yok. Ben sizin o olmadığını düşündüğünüz şeyleri yapalı çok oldu.

Just seeing yazdığından farklı birşey demedim. Siz istiyorsunuzki enes gibi köyünü almak için getirmediği halde köy alanlarında banlanmasını. Yok öyle bir dünya. Enes gibi kendisine köy büyütmesi için getiripte köyü alan varsa günün 24 saati banlansın. Yönetimde çıksın adam akıllı kıstaslarını açıklasın.

Dediğim şey gayet açık net. Enesin cezası bana göre haklı. Başka dünyalarda bende yaptım. Ama mayısın yazılarından gördüğüm kadarıyla bir koordineli hareket var. Tekil değil yani hareketler. Genele yayılmış. Bu şekilde köy alan veya yağmalayan veya köyünde destek bulunduran kim varsa banlansın arkadaş millette kurtulsun.

Ama kalkıpta Enes kendi klanındakinin köyünü aldı neden kendi klanındakinin köyünü alan banlanmıyo gibi ucuz beyin ürünleri cümlelerle çiziktirmeyin yani buraya.
 

DeletedUser60632

Ziyaretçi
herkes haddini bilsin millet. Kimseye yaranmaya çalıştığım yok. Kendimi bir yere aldırmaya çalıştığımda yok. Ben sizin o olmadığını düşündüğünüz şeyleri yapalı çok oldu.

Just seeing yazdığından farklı birşey demedim. Siz istiyorsunuzki enes gibi köyünü almak için getirmediği halde köy alanlarında banlanmasını. Yok öyle bir dünya. Enes gibi kendisine köy büyütmesi için getiripte köyü alan varsa günün 24 saati banlansın. Yönetimde çıksın adam akıllı kıstaslarını açıklasın.

Dediğim şey gayet açık net. Enesin cezası bana göre haklı. Başka dünyalarda bende yaptım. Ama mayısın yazılarından gördüğüm kadarıyla bir koordineli hareket var. Tekil değil yani hareketler. Genele yayılmış. Bu şekilde köy alan veya yağmalayan veya köyünde destek bulunduran kim varsa banlansın arkadaş millette kurtulsun.

Ama kalkıpta Enes kendi klanındakinin köyünü aldı neden kendi klanındakinin köyünü alan banlanmıyo gibi ucuz beyin ürünleri cümlelerle çiziktirmeyin yani buraya.
onlar da öyle demiyor zaten aslında. bunun bi kuralı yok diyorlar kafaya gore hareket edilmesin diyorlar. bunu anlayabilirsin çok kolay bi şekilde aslında. hocam çok uzun yaziyosun biraz az yaz çok oku lütfen
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.