Klasik 16 Önerileri!!

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Joker*

Milis
Tepki puanı
46
Dünya kapatma kuralı gibi kıta kapatma ile ilgili birşey yapılabilir aslında bulunduğu bölgenin belli bi yüzdesini sahip olmayan klan başka kıtaya saldırı veya destek atamamalı. Pakt işi olmaz hiç değilse oynayanın savaşıp eğlenebileceği bir klasik dünya olur
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
@qebeskeli 6 ya 2 hızında bir oran mümkün değildir. Min ve max değerler şablonda verilmiştir. Lütfen buna uygun olarak ayar önerisi yapınız.
 
Tepki puanı
3.159
Oyun Hızı: 2
Birim Hızı: 1
Binayı yık: Etkin değil
Moral: Etkin değil
Çiftlik kuralı: Etkin değil
Milisaniye: 100ms
Fake limiti: Etkin değil
Ödüller: Etkin değil
Kendi kendini geliştiren barbar: 2000 puan
Gece bonusu: Etkin
Acemi koruması: 3 gün
Bayrak: Etkin
Şövalye: Etkin
Okçular: Etkin değil
Milis: Etkin değil
Azami mis mesafesi: 200 tarla
Klan üye limiti: 100
Klan beceri sistemi: Etkin değil
Yön seçimi ve davet: Kesinlikle olmalı
Yağma: Etkin
Ön kayıt: Etkin
Barbar alımı: Etkin
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Klan dışı destek kesinlikle aktif olmalı
okcular kesinlikle aktif olmalı

İyi ama neden? Bir fikri sunarken bunun sebebini de belirtmeniz faydalı olur. Bunu istiyorum dediğinizde neyi neden istediğinizin tam olarak anlaşılması mümkün olmaz.
 

DarkSleep

Acemi
Tepki puanı
2
Okçu olmasın şövalye yeteneklerle beraber etkin olsun gece bonusu olmasın bayraklar etkin olsun
 
Tepki puanı
42
Oyun Hızı: 3
Birim Hızı: 2
Binayı yık: Etkin
Moral: Etkin
Çiftlik kuralı: Etkin değil
Milisaniye: 50ms
Fake limiti: Etkin değil
Ödüller: Etkin değil
Kendi kendini geliştiren barbar: 1200 puan
Gece bonusu: Etkin değil
Acemi koruması: 2
Bayrak: Etkin Değil
Şövalye: Etkin
Okçular: Etkin değil
Milis: Etkin değil
Azami mis mesafesi: Sonsuz
Klan üye limiti: 200
Klan beceri sistemi: Etkin Değil
Yön seçimi ve davet: Etkin Değil
Yağma: Etkin
Ön kayıt: Etkin
Barbar alımı: Etkin
 

WUUUUHHHHUUU

Kılıç Ustası
Tepki puanı
1.570
Oyun hızı: 2
Birim hızı:1

Klan Limiti: 150
Zorunlu önkayıt.
Önkayıt sonrası dünyaya giriş kapalı.
Önkayıtla birlikte klanlar kapanıyor.
Alt klan & pakt yasak.

Klan dışı destek, transfer yok.
Klan bazlı yön seçimi var.
Işın yok.
Harita dağıtımı bitişik değil aralıklı.

Moral, şovalye, okçu, milis, mis mesafesi, gece bonusu, çiftlik k, birim kademesi yok.
Barbar alımı ve yağma var.
Bayraklar etkin.

Hakimiyet ve altınpara gereksinimleri düşük.

Sadece oyunculuğun konuşulacağı, multi ve pakt belasından uzak, çatapatı bol hard bi dünya olur benim düşüncem.
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Hızlı dünya olunca bir an önce kapansın isteniyor ve ona yönelik diplomasi hamleleri oluyor gibi gözlemledim ben. Prenin olmadığı yavaş bir klasik çok cazip geliyor.

Aslında olması gereken tam tersi değil mi? :D Tamamen hızdan kaynaklandığını sanmıyorum. Standart dünyalarda hızın iyi olması ile birlikte katılım yüksek oluyor. Klanlar arasındaki geçmişe dayanan rekabet dünyayı olumsuz etkiliyor. Keyif almak için değil ben seni yendim demek için oynanıyor. :)
 

RusskyStandart

Mızrakçı
Tepki puanı
101
Oyun Hızı: 3
Birim Hızı: 0.8
Binayı yık: Etkin değil
Moral: Etkin değil
Çiftlik kuralı: Etkin değil
Milisaniye: 50ms
Fake limiti: Etkin değil
Ödüller: Etkin değil
Kendi kendini geliştiren barbar: 1500 puan
Gece bonusu: Etkin
Acemi koruması: 3 gün
Bayrak: Etkin değil
Şövalye: Etkin ( GÜRZLÜ, FENERLİ ŞOVALYE ÖZLEDİK )
Okçular: Etkin değil
Milis: Etkin
Azami mis mesafesi: 200 tarla
Klan üye limiti: 100
Klan beceri sistemi: Etkin değil
Yön seçimi ve davet: Etkin
Yağma: Etkin
Ön kayıt: Etkin
Barbar alımı: Etkin
 

Lord ultimate

Kılıç Ustası
Tepki puanı
408
Ayarlar
Oyun Hızı2,5
Birim Hızı1
Binayı yıkEtkin
MoralEtkin Değil
Çiftlik KuralıEtkin
Milisaniye•50 ms
Fake LimitiEtkin, %1
ÖdüllerEtkin Değil
Kendi kendini geliştiren barbar köyleri2000 Puana Kadar
Gece BonusuEtkin Değil
Acemi korumasıGün
3 Gün
Bayraklar Etkin Değil
Birimler
Şövalye Etkin Değil
Okçular Etkin Değil
MilisEtkin Değil
Misyoner
Azami misyoner menziliSonsuz
Yapılandırma
Klan başına üye limiti
200
Klan beceri sistemi Etkin Değil
Yön seçimi Etkin
Davet sistemiEtkin
Diğer Özellikler
YağmaEtkin
Ön kayıtEtkin
Barbar Köy AlımıEtkin Değil
NOT: temizlik olmasın...
klan limiti 200 olup 1 ay sonra klan klitleme
klan dışı destek ve sonradan klan değişiminde verilen desteğin otomatik geri dönmesi.
Klan değişiminde 24 saat sonra yeni bir klana geçiş imkanı verilsin.
klan limti yüksek tutulursa ve bu özelikler barandırısanız bahse girerim oyun sonunda dünyayı kapatan klan 200 üylelik klanın yüzde 75 hıç klan değiştirmeden oyun tamamlar.
 

-AzraiLL-

Yasaklı
Tepki puanı
250
Ayarlar
Oyun Hızı4
Birim Hızı2
Binayı yık• Etkin
Moral• Zaman+Puan Bazlı
Çiftlik Kuralı• Etkin Değil
Milisaniye• 100 ms
Fake Limiti
• Etkin Değil
Ödüller• Etkin
Kendi kendini geliştiren barbar köyleri
• 2000 Puana Kadar
Gece Bonusu• Etkin
Acemi koruması
• 3 Gün
Bayraklar• Etkin
Birimler
Şövalye
• Etkin, Sadece 1 Şövalye
Okçular
• Etkin Değil
Milis• Etkin
Misyoner
Azami misyoner menzili• 100 Tarla
Yapılandırma
Klan başına üye limiti
• 150
Klan beceri sistemi
• Etkin Değil
Yön seçimi• Etkin
Davet sistemi• Etkin
Diğer Özellikler
Yağma• Etkin
Ön kayıt• Etkin
Barbar Köy Alımı• Etkin

Son düzenleme
 

Bilenadam

Acemi
Tepki puanı
17
Klan sistemi son klasik dünyada olduğu gibi rastgele şekilde yapılmıştı ve aslında güzel bir sistemdi o sistem geliştirilmesi için şöyle bir önerim var;
-çaylak süresi bitene kadar klan yerleştirilmesi yapılmasın(bu sayede pasif oyuncular ayıklanmış olacak ve klanlarda ki aktif oyuncu sayısı dengesi sağlanacak)
-Işınlanma tercihi klanlar belli olduktan sonra oyunculara bırakılacak(diğer türlü rastgele yerleşimlerde klan merkezleri belirlenemiyor ve dağınık bölgesel savaşlar dönüyor, gittiğiniz bölgede iletişim sizle iletişim kurmayan klandaşlarınız oluyor)
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst