Klan Deneyimi ve Prestij Sistemi

  • Konuyu başlatan DeletedUser65812
  • Başlangıç tarihi

DeletedUser65812

Ziyaretçi
Bildiğiniz üzere klan seviyesi ve prestij sisteminde özellikle klan dışına desteğin olmadığı dünyalarda büyük bir sıkıntı oluşturuyor. Birden fazla klana sahip büyük klanlar da bir oyuncuya destek gerekli olduğunda veya yönetimden birinin başka bir klana geçmesi durumunda kendi prestij puanı siliniyor ve klanın da deneyim puanı düşüyor. Bu durumda da klandan çıkan oyuncu oyunun bu özelliğinden tam olarak yararlanamıyor. Klan seviyesi düştüğü için diğer oyuncular da bu durumdan etkilenip madur oluyor. Klan becerilerini daha düşük özellikte kullanıyor veya hiç kullanamıyor. Bunun önüne geçilebilmesi için prestij puanının oyuncularda sabit olarak artmasını öneriyorum. Açıklamak gerekirse oyuncuların prestij puanları yenilen rakiplere (ne kadar asker kestiğine göre), köy sayısına ve puanına göre artış göstersin ve klanlara girdiklerinde klan deneyim puanını kendi prestijlerine göre arttırsınlar. Klandan çıktıklarında ise klanın deneyim puanı düşsün ancak oyuncunun prestij puanında bir değişme olmasın. Daha sonra klana tekrar girdiğinde klanın deneyimi ve seviyesi tekrar yükselebilsin. Bu veya buna benzer bir sistemin oyunun bu özelliğini kullanmada daha yararlı olacağına inanıyorum. Şuan kullanılan sistemde prestij ve klan seviyesinden klanların ve oyuncuların yeterince yararlanamadıklarını düşünüyorum. Bu konuda gerekli şeylerin yapılmasını öneriyor iyi günler diliyorum :)
 
Üst