Kara Dağ'ın Canavarı

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.977

Kara Dağ'ın Canavarı


Caerbannog köyünün yakınında yaşayan köylüler kçok uzun süredir Kara Dağ'ın tepesindeki acımasız canavarla birlikte yaşamaktaydı.

Yüzyıllar boyunca canavar köyde gezer, sığırları telef eder, tarlaları bozardı. Ama bu sayede kimse köye yaklaşmazdı. Dağlardan buz gibi sular akar, toprak bütün verimiyle durur, doğa kış boyunca bütün köylüleri doyururdu. Dağın mağaralarında kristaller vardı. Onları toplamaya giden maceracılar hiç geri dönmezdi. Her ne kadar paha biçilmez değilse de, kristaller köye refah getirecek kadar değerliydi.

Savaş başlayınca hayat çok zorlaştı. Artık köy hem kendini doyurmak hem de savaş vergisi ödemek zorundaydı. Depolar azaldıkça, canavarın hakimiyet kurduğu alanlar giderek daha da öenmli hale gelmeye başladı. Zamanla canavar daha da agresifleşti, depolara, köye girip çıkan karavanlara saldırmaya başladı. Bu karanlık zamanlarda köyün yaşlıları canavara daha fazla sabır gösterilmeyeceğine karar verdi.

Kalan son kristallerle, yaşlılar dünyanın en cesur maceraperestini çağırdılar.

Dağa tırmanarak canavarı yenebilecek tek kişiyi.

Etkinlik

Sevgili oyuncular,
"Kara Dağ'ın Canavarı" isimli yeni etkinliğimize hoş geldiniz. Bu etkinlikte dağa tırmanarak canavarı yenecek olan bir maceraperesti yöneteceksiniz. Etkinlik 13 Eylül'de başlayacak ve 14 gün sürecek.

Başlangıç: 13.09.2017
Bitiş: 27.09.2017
Dünyalar: Hızlı ve Klasik dünyalar dışında bütün dünyalar
Bir Kahraman'ın Yolculuğu

Kahraman dağın en altından başlar ve tepeye çıkmak için yollar seçer. Her ikon kahramanın aşması gereken bir engeli temsil eder. Her engelin geçilmesi için belli bir miktar direnç gerekir. Kahraman bir engelde ustalaştığında, sıradaki ikonları seçerek yolculuğuna devam edebilir. Her engel kristal ödülleri verir ve kristaller güçlü bonuslar almak için kullanılabilir. Kahraman aynı zamanda görevlerde ona yardımcı olacak akipmanlar da bulabilir. Kahraman en tepeye çıkar ve canavarı yenerse ödül olarak kristalleri alır ve dağ sıfırlanır. Yeni ve daha zor bir dağ açılır ama kahraman ekipmanını üstünde tutar.

Maceraperest doğrudan zirveye tırmanıp canavarı mı yeneceğine yoksa uzun yolu seçerek daha fazla engeli mi aşacağına kendi karar verir.

botbm_challenge01_125px.png
botbm_challenge02_125px.png
botbm_challenge03_125px.png
botbm_challenge04_125px.png

Güçlü Ekipman

Tırmanırken şanssız maceraperestlerin ekipmanlarını bulabilirsiniz. Her dağda her tür akipman bulunabilir (tür olarak, nadirlik olarak değil) ve bu akipmanlar engelleri aşmanız için gereklidir. Altı tür ekipman vardır: Kılıç, Kask, Zırh, Eldiven, Kemer ve Botlar. Bunların her birinde dört seviye nadirlik vardır. Daha nadir ekipmanlar kahramanı daha güçlü kılar ancak bulmak daha uzun sürer. Nadirlik gri, yeşil, kırmızı ve morla temsil edilir.

Nadir ekipmanlar kahraman ancak önceki alamayı geçerse alınabilir. Ekipmanın altındaki rakam kahramanın sıradaki engelde kazanacağı bonusu gösterir. Kahraman birden fazla engele aynı anda başlayabilir ancak bonus yeni engele başadığında geçerli olur.


botbm_helmet_blue.png
botbm_chest_red.png
botbm_gauntlet_green.png
botbm_sword_purple.png
botbm_belt_red.png
botbm_boots_blue.png

Değerli Kristaller

Macera boyunca kahramanın bulduğu kristaller markette bonuslar için harcanabilir. Etkinlik boyunca marketten alınan bonuslar etkinlikten sonra da envanterinizde kalır. Etkinlik bittikten sonra kristallerinizi harcamak için 24 saatiniz daha olur ve ardından market kapanır, kalan kristaller yok olur. Kolay dünyaya geçerken etkinlik ilerlemeniz ve kristalleriniz taşınmaz!

botbm_mountain_400x100.png


Şimdi gidin ve canavarı yenin!

Düşüncelerinizi merak ediyoruz, BU KONUDA yazabilirsiniz.

Klanlar Destek Ekibi
 
Son düzenleme bir moderatör tarafından:
Üst