Ey sessizask!!

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan Deleted User - 848969491
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Kadıköyde resepsiyonda çalışıyodun bir zamanlar devamm mı :) Hangi dünya geçmiş zaman Respawn kapatmıştı işte, sizde ordaydınız bizde içten 200-300 köy alınca dünyadan kaçmıştınız .DAsdasd

Kanka biz sizi toplamıştık ya :) yanlış hatırlıyormuşsun, ek olarak kadıköy de değildim.
 
Geri
Üst