Degişmeyen tek şey degişimdir !

-AzraiL-

Yasaklı
Tepki puanı
383
Degişmeyen tek şey degişimdir !

Bu oyunda artik degişim görmek istiyoruz.Oyun monotonlaştı iyice.Sıkılmaya başladık !!

Bunun için bazı önerilerim var.

1-)Aile klanları sistemi getirilmeli.Yani 1 klanın alt klanları varsa o diplomaside aile klanı bölümüne eklenecek.Aralarında destek atma ,hammadde yollama serbest olacak.Dünya kapatılırkende 1 klanın alt klanlarıyla beraber hakim oldugu alana bakilmali.Toplam puan olarak hesaplanmali.

2-) Dünya kapama sistemi degişmeli. Önerim Dünya yaşı 180 gün olacak ve 180 gün bittiginde ilk sırada olan klan zaferini ilan edecek alt klanlarıyla beraber.

3-)Dünya hızları artirilmalı Ve birim hızı da artirilmalı.

4-)Pazarda premium kullanımı kısıtlanmalı ya da kazandıgi premiumlar sadece kazandigi dunya da gecerli olmalı.

Yani yeni şeyler görmek istiyoruz...
 

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.998
Degişmeyen tek şey degişimdir !

Bu oyunda artik degişim görmek istiyoruz.Oyun monotonlaştı iyice.Sıkılmaya başladık !!

Bunun için bazı önerilerim var.

1-)Aile klanları sistemi getirilmeli.Yani 1 klanın alt klanları varsa o diplomaside aile klanı bölümüne eklenecek.Aralarında destek atma ,hammadde yollama serbest olacak.Dünya kapatılırkende 1 klanın alt klanlarıyla beraber hakim oldugu alana bakilmali.Toplam puan olarak hesaplanmali.

2-) Dünya kapama sistemi degişmeli. Önerim Dünya yaşı 180 gün olacak ve 180 gün bittiginde ilk sırada olan klan zaferini ilan edecek alt klanlarıyla beraber.

3-)Dünya hızları artirilmalı Ve birim hızı da artirilmalı.

4-)Pazarda premium kullanımı kısıtlanmalı ya da kazandıgi premiumlar sadece kazandigi dunya da gecerli olmalı.

Yani yeni şeyler görmek istiyoruz...

Bunların hiç birisi sizin dediğiniz anlamda monotonluğu yok edecek şeyler değil. Bir dünya asla 180 günde kapatılamaz. Sırf bir klan dünyanın yüzde 6-10'u nu 180 gün dolduğunda elinde tutuyor diye diğer oyuncuların üst sıraya yerleşme hakkı elinden alınamaz. 180 günde kapatılacak bir dünyada yer almak istiyorsanız klasik dünyayı deneyebilirsiniz. Hem hızlı, hem çabuk kapanıyor.

Kalabalık klanlar, aile klanları, alt klan, üst klan gibi tanımlamalar esas bu oyunu monotonlaştıran şeylerin başında geliyor. 100 kişilik 20 tane klan kurulup yaklaşık 3 bölge daha başlangıçtan itibaren domine edildiği taktirde kimsenin zaten savaşma isteği kalmıyor. O klan barbar toplaya toplaya dünyayı domine ediyor ki hele yeni başlayan ya da başlamak isteyen bir klanın hiç şansı olmuyor. Çünkü tam olarak bu domine edilen bölgenin ortasına düşüyor. Eğer zevk almak ya da monotonluktan kurtulmak istiyorsanız dostluk, akrabalık ilişkilerini bırakın. Her klan ayrı ayrı birbiri ile savaşsın. O zaman zevk alırsınız.
 

DeletedUser54218

Ziyaretçi
Bizde 30.world de tam olarak bunu yapıcaz, mr.stormun dediği dünya açılışında büyük bir klan var ise şayet 6-7 alt klan dünyanın yarısı kapatıyor ve diğerlerinde savaş isteği kalmıyor. Daha oyunun başlarında 1-2 ay sonra 3-4 tane klan kalıyor. Bıda dünyanın erken sıkıcı hale gelmesini sağlıyor.

Biz 30.world de yoğun bi talep olmasına rağmen klan üye syılarına bağlı en iyi oyuncularımız ile maximum 3 klan olmayı planlıyoruz.
Kalabalık savaşmak hem oyundan soğutmaz hem zevk verir..
 

-AzraiL-

Yasaklı
Tepki puanı
383
Bizde 30.world de tam olarak bunu yapıcaz, mr.stormun dediği dünya açılışında büyük bir klan var ise şayet 6-7 alt klan dünyanın yarısı kapatıyor ve diğerlerinde savaş isteği kalmıyor. Daha oyunun başlarında 1-2 ay sonra 3-4 tane klan kalıyor. Bıda dünyanın erken sıkıcı hale gelmesini sağlıyor.

Biz 30.world de yoğun bi talep olmasına rağmen klan üye syılarına bağlı en iyi oyuncularımız ile maximum 3 klan olmayı planlıyoruz.
Kalabalık savaşmak hem oyundan soğutmaz hem zevk verir..

3 klan olduktan sonra zaten bir Kıtayı kaplıyorsunuz zaten.Ne anlami kaldı.
 

-AzraiL-

Yasaklı
Tepki puanı
383
Bunların hiç birisi sizin dediğiniz anlamda monotonluğu yok edecek şeyler değil. Bir dünya asla 180 günde kapatılamaz. Sırf bir klan dünyanın yüzde 6-10'u nu 180 gün dolduğunda elinde tutuyor diye diğer oyuncuların üst sıraya yerleşme hakkı elinden alınamaz. 180 günde kapatılacak bir dünyada yer almak istiyorsanız klasik dünyayı deneyebilirsiniz. Hem hızlı, hem çabuk kapanıyor.

Kalabalık klanlar, aile klanları, alt klan, üst klan gibi tanımlamalar esas bu oyunu monotonlaştıran şeylerin başında geliyor. 100 kişilik 20 tane klan kurulup yaklaşık 3 bölge daha başlangıçtan itibaren domine edildiği taktirde kimsenin zaten savaşma isteği kalmıyor. O klan barbar toplaya toplaya dünyayı domine ediyor ki hele yeni başlayan ya da başlamak isteyen bir klanın hiç şansı olmuyor. Çünkü tam olarak bu domine edilen bölgenin ortasına düşüyor. Eğer zevk almak ya da monotonluktan kurtulmak istiyorsanız dostluk, akrabalık ilişkilerini bırakın. Her klan ayrı ayrı birbiri ile savaşsın. O zaman zevk alırsınız.

1-) Bir klan eger 180 gun tamamlandiginda dunyanin yuzde 50 sine hakimse zaferini ilan etsin.Alt klanlarıda hakimiyet e dahil edilsin.Alt klanlarda arkadaslarimiz dostlarimiz.Onlari ayirmaya gerek yok bence.Birde GERI SAYIM da cok sacma .Bir klan zaferini ilan ettikten sonra neden GERI SAYIM oluyor ki.Zaten kazanmis


2-) Bu oyuna o kadar zaman harciyoruz.Ve zamanla aile klanları oluşuyor.Kardes dedigim adamla mı savasayim.Biz birlikte olmak icin, Dostluk için zaten bu oyunu oynuyoruz.


oyun monoton.Siz yeni birseyler getirin .Dediklerimizide dikkate almiyorsunuz.

Pazarda premium ticareti kısıtlansın ya da hammadde satisindan kazandigi premium sadece o dunya da kullanilabilsin.Boylece premium kasan olmaz.
 

DeletedUser

Ziyaretçi
Üstadım, tavsiyelerinden öte dikkatimi çeken ve bence önerilerden daha önemli olan şey üslup. Başlığınız ve üslubunuz açıkcası ben mod olsam önerilere karşı önyargılı davranmama neden olurdu. Üslubumuzu yumuşatsak şu forumda her şey daha güzel ilerleyecek :)

Önerilerle ilgili görüşüme gelince, aile klan seçeneği bir ihtimal mantıklı olabilir de, dünya kapatırken aile klanlarda kapatmak saçma olurdu bence. Düşünsenize adamlar paket yapıyor birinci klan fark atmış olsa da 2.,3.,4. Vs. klanlar aile oluşumuna gidiyor ve dünyayı kapatıyor. Kulağa pek hoş gelmiyor.
 

DeletedUser37473

Ziyaretçi
azrail arkadasımızın önerilerine katılmıyorum.

180 gün sonunda %51 1.klan % 49 2. klan olursa 2. klanın hakkı yenilir. diğer oyunlarda yok ama bu oyunda cok casus diye tasfir ettiğimiz olaylar yaşanıyor. oyunucu sizinle telefonda hatta yüz yüze görüşüyor sonra ileride size karsı cephe alıyor. 179. gün a klanı %49 b klanı % 51 olsa ve bu a klanı 179. gün kendi adamlarını geri cagırsa ve az farkla birinci olsa diğer klanın hakkın yenmiş olmaz mı ? veya 1 klan & 70 2. klan %30 hakimiyeti olsa her geçen gün 2.klan farklı düşürse 55-45 gibi bir durum yaratsa yine 2. klanın emeği heba olmaz mı?. veya nasılsa %70 oldular kazanamıyız deyip 1.klana dünyayı teslim edip gittileri zaman cok mu heycanlı olur oyun.

geri sayım: 5 ay 1 yıl hatta 3 yıl beraber oynadıgınız kişilerle dünyayı kapatıyorsunuz 90 günlük geri sayım sistemide bırakın kalsın. yeni worlde başlamak için ekinbin dagılmaması için gerekli ve yerinde bir sistem.

hızına göre dünyalar değişiyor. mevcut hız bence yerinde. her oyuncu an ve an oyun başında olamıyor. bazen 2 düşman klanın sınırı 1 saatlik mis mesafelerinde oluyor. bırakalım da savunan oyuncular mis arası destek çağırma gibi zaman kazandıralım. 2 birim ötedeki köyü 10 dk damı alalım diğer oyuncun emeğine yazık değil mi haflarca uğraşmış. bi yemeğe gidip gelene kadar bütün emeği ziyan olmuş. Eğer ki teklifin dünyanın yaşına göre hız artırılsın olursa bunu düşünüyorum lakin şuanki sistem yerli yerinde. (dünya açıldıktan 1 yıl sonra hız 1'den 1.5'e veya 2'ye cıkması gibi )

dünya kapatmada alt klan sitemi düşüncene kısmen katılıyorum belli bir limit ile bu uygulanabilir. illaki alt klan olmak gerekmiyor. müttefik max 2 klan ile world kapatılmalı
 

DeletedUser56727

Ziyaretçi
Bunların hiç birisi sizin dediğiniz anlamda monotonluğu yok edecek şeyler değil. Bir dünya asla 180 günde kapatılamaz. Sırf bir klan dünyanın yüzde 6-10'u nu 180 gün dolduğunda elinde tutuyor diye diğer oyuncuların üst sıraya yerleşme hakkı elinden alınamaz. 180 günde kapatılacak bir dünyada yer almak istiyorsanız klasik dünyayı deneyebilirsiniz. Hem hızlı, hem çabuk kapanıyor.

Kalabalık klanlar, aile klanları, alt klan, üst klan gibi tanımlamalar esas bu oyunu monotonlaştıran şeylerin başında geliyor. 100 kişilik 20 tane klan kurulup yaklaşık 3 bölge daha başlangıçtan itibaren domine edildiği taktirde kimsenin zaten savaşma isteği kalmıyor. O klan barbar toplaya toplaya dünyayı domine ediyor ki hele yeni başlayan ya da başlamak isteyen bir klanın hiç şansı olmuyor. Çünkü tam olarak bu domine edilen bölgenin ortasına düşüyor. Eğer zevk almak ya da monotonluktan kurtulmak istiyorsanız dostluk, akrabalık ilişkilerini bırakın. Her klan ayrı ayrı birbiri ile savaşsın. O zaman zevk alırsınız.

Üye sınırını 100 kişi yapın sadece tek klan olarak savaşsın herkes aile klanı alt klanı falan olmasın bu önlerseniz veya oyuncular önlerse o zaman oyunun zevki çıkar.
 
Üst