Despi*
Casus
- Tepki puanı
- 1.436
Yok dolmaz :d 14 klan kalsa bile 14 klanlık üye olmıcak rahat olun :dO klanlar kurulduysa yavaş yavaş dolması için kurulmuştur heralde
Yok dolmaz :d 14 klan kalsa bile 14 klanlık üye olmıcak rahat olun :dO klanlar kurulduysa yavaş yavaş dolması için kurulmuştur heralde
aynı taktiği sende kendi klanlarına uyguladığın için savunman çok normal kralHangi başlığa girsem udw 14 klan yazılmış diye görüyorum
Saymayı biliyor onu anladık birde klanlarda kaçar oyuncu var onu saysın
dostum senin cevabını "ss" ile verdim ben hala gelip savunuyor isen benim seninle tartışmayı bitirme vaktim gelmiş demektir, çünkü anlamakta zorluk çeken insanlarla vakit kaybı oluyor :/saydığın klanların 7 8 tanesi tek üyelik klanlar
gerçi pardon w50 de 10 kişi ile 1 klanı doldurmayan ekiple 10 dan fazla klanınıza 1 kişiye 1 klan düştüğü savaşta size hesap sildirdik normalmiş bu kadar korkup tepki vermen hata bende 1 VAK VAK üyesinin 1 anti klanına eşit olduğunu unutmuşum kusura bakma
Dünya haritasında köy dizilimleri yuvarlak olmasın, kare şeklinde olmasını talep ediyorum.
BİRİM HIZI YUKSELSİN LUTFEN
30 saniye olsun istiyorYandaki kareye 10 dakika da misyoner atılıyor daha ne kadar yükselecek?
rda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.
Işınlanma olduğunu düşünüp önkayıt yaptık nasıl halledicez o zaman bunuBugün Geliştirme Ekibi ile yaptığımız testte 2 köyün olduğu başlangıçlarda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.
Bugün Geliştirme Ekibi ile yaptığımız testte 2 köyün olduğu başlangıçlarda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.
Bugün Geliştirme Ekibi ile yaptığımız testte 2 köyün olduğu başlangıçlarda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.
Bugün Geliştirme Ekibi ile yaptığımız testte 2 köyün olduğu başlangıçlarda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.
Bugün Geliştirme Ekibi ile yaptığımız testte 2 köyün olduğu başlangıçlarda ışınlanma öğesinin düzgün şekilde çalışmadığını gördük. Sonrasında ise bu işlevsizliğin daha büyük sorunlara yol açtığını belirledik. Bu yüzden ışınlanma öğesi ve buna bağlı olarak yön seçimi Geliştirme Ekibinin verdiği tavsiyeye bağlı olarak bu dünya üzerinde aktif edilmeyecektir. Lütfen planlarınızı buna göre yapmayı unutmayınız.