Tibelda
Emekli Görevli
- Tepki puanı
- 9.437
Bir kaç postta gördüğüm "zaman bazlı moral nasıl çalışır ?" sorusuna cevap vermeye çalıştım.
Tanım
Moral hesaplamasında zaman da bir faktör olabilir. Oyuncunun dünyaya katıldığından beri geçen zamanı baz alır. Düşük puana sahip bir oyuncu uzun süredir bir dünya oynuyor ancak yine de az miktarda puanı varsa, moral% 50'ye ulaşana kadar sürekli yükselecektir.
Simülatörde bir moral hesaplayıcısı bulabilirsiniz. Morali hesaplamak için hedefinizin puanlarını ve kendi puanlarınızı ekleyin. Bu şekilde moral hesaplaması yapabilirsiniz.
Anlatım
Tanımda da yeterli açıklama var aslında yine de bir örnekle ifade etmeye çalışacağım. İki farklı oyuncu dünyaya katılmış ama bir oyuncu çok daha hızlı ilerlerken diğer oyuncunun düşük puanlarda kalması yani pasifleşmesi halinde zaman bazlı moral devreye giriyor. Örnek bir hesaplama ile ; İki farklı oyuncudan biri puan olarak çok ilerlediğini diğerinin ise daha yavaş kaldığını yani pasif kaldığını varsayalım. Zaman bazlı moral sisteminde düşük puanlı hesabın dünya da geçirdiği gün sayısı bazında moral avantajını kaybeder. Yani 1000 puanlı oyuncu 100 puanlı oyuncuya saldıracak diyelim. Normalde moral %30 iken düşük puanlı oyuncunun oyunda geçirdiği süre 15 gün olduğunda %32. 30 gün olduğunda %34 saldırgan lehine moral yükselişi gerçekleşir. Bu hesaplamayı simülatör kullanarak rahatlıkla yapabileceksiniz.
Bu etki saldırgan lehine en fazla %50'ye kadar yükseliyor. Moral %25'den az %100'den yüksek olamaz.
Bu açıklama da geçerli olan tanımdır. Anlatım tamamen benim yorumlarıma dayanmaktadır. Eğer eksik, hatalı bir durum varsa lütfen bildirin.
Tanım
Moral hesaplamasında zaman da bir faktör olabilir. Oyuncunun dünyaya katıldığından beri geçen zamanı baz alır. Düşük puana sahip bir oyuncu uzun süredir bir dünya oynuyor ancak yine de az miktarda puanı varsa, moral% 50'ye ulaşana kadar sürekli yükselecektir.
Simülatörde bir moral hesaplayıcısı bulabilirsiniz. Morali hesaplamak için hedefinizin puanlarını ve kendi puanlarınızı ekleyin. Bu şekilde moral hesaplaması yapabilirsiniz.
Anlatım
Tanımda da yeterli açıklama var aslında yine de bir örnekle ifade etmeye çalışacağım. İki farklı oyuncu dünyaya katılmış ama bir oyuncu çok daha hızlı ilerlerken diğer oyuncunun düşük puanlarda kalması yani pasifleşmesi halinde zaman bazlı moral devreye giriyor. Örnek bir hesaplama ile ; İki farklı oyuncudan biri puan olarak çok ilerlediğini diğerinin ise daha yavaş kaldığını yani pasif kaldığını varsayalım. Zaman bazlı moral sisteminde düşük puanlı hesabın dünya da geçirdiği gün sayısı bazında moral avantajını kaybeder. Yani 1000 puanlı oyuncu 100 puanlı oyuncuya saldıracak diyelim. Normalde moral %30 iken düşük puanlı oyuncunun oyunda geçirdiği süre 15 gün olduğunda %32. 30 gün olduğunda %34 saldırgan lehine moral yükselişi gerçekleşir. Bu hesaplamayı simülatör kullanarak rahatlıkla yapabileceksiniz.
Bu etki saldırgan lehine en fazla %50'ye kadar yükseliyor. Moral %25'den az %100'den yüksek olamaz.
Bu açıklama da geçerli olan tanımdır. Anlatım tamamen benim yorumlarıma dayanmaktadır. Eğer eksik, hatalı bir durum varsa lütfen bildirin.
Son düzenleme: