Yeni Bonus Köyleri

burçigin

Hafif Atlı
Tepki puanı
1.331
1-İNŞAAT HIZLANDIRICI BONUS KÖYÜ
2-SUR BONULU KÖY
3-KIŞLA,AHIR VE ATÖLYELİ ORTAK %30 KÖY (HAM MADDE Kİ GİBİ)
4-DEPO VE ÇİFTLİK %30 BONUS KÖY (HAM MADDE Kİ GİBİ)

BÖYLE BUNLARA BENZER BARBAR KÖYLERİ OLURSA OYUNUN BİR TIK DAHA GÜZEL OLABİLİR :)
%ler düzenlenirse güzel bir değişiklik olabilir. Çeşitlilik gelmiş olur.
 

Bi Kahve ?

Ağır Atlı
Tepki puanı
403
Butun bonuslarin oldugu koyde olsun oyun basi premium ile koy alanlar daha da hizli gelisir bu sayede
 

Cyroburn*

Okçu
Tepki puanı
1.010
Fikir güzel ama bonuslar çok uçuk. Kışla Ahır Atölye birlikte olursa max yüzde 10 olmalı yüzde 30 çok abartı olur. Düşünün hammaddeler tekli olunca yüzde 100 ama toplu olunca yüzde 30 buda aynı hesap 3te1 oranda düşmeli. İnşaat ve sur bonus biraz garip geliyor kulağa ama neden olmasın tabi en fazla yüzde 20 civarında olması lazım yoksa çok çok abartı olur. Son olarak nüfus + depo birlikte diyorsun fakat yüzde 30 imkansız. Yüzde 30 nüfus ne demek öyle :D Normal çiftlik bonus tek köy olmasına rağmen yüzde 10 zaten o yüzden sonuncusu pek makul gelmiyor kulağa...
 

Cyroburn*

Okçu
Tepki puanı
1.010
(1 dakikaya takıldık)

Çünkü depo bonus yüzde 50 çiftlik bonus yüzde 10 normalde bu ikisinin bi orta denge noktası yok gibi. Ne çiftlik bonus daha fazla olabilir nede depo bonus daha az olabilir. Aksi durumda ya çok güçlü olur yada çok kullanışsız :D
 

SungurAlp

Misyoner
Tepki puanı
6.318
Fikir güzel ama bonuslar çok uçuk. Kışla Ahır Atölye birlikte olursa max yüzde 10 olmalı yüzde 30 çok abartı olur. Düşünün hammaddeler tekli olunca yüzde 100 ama toplu olunca yüzde 30 buda aynı hesap 3te1 oranda düşmeli. İnşaat ve sur bonus biraz garip geliyor kulağa ama neden olmasın tabi en fazla yüzde 20 civarında olması lazım yoksa çok çok abartı olur. Son olarak nüfus + depo birlikte diyorsun fakat yüzde 30 imkansız. Yüzde 30 nüfus ne demek öyle :D Normal çiftlik bonus tek köy olmasına rağmen yüzde 10 zaten o yüzden sonuncusu pek makul gelmiyor kulağa...
yüzdeleri örnek vermek amacıyla yazdım zaten :)
Örnek vermiş knk :D
 

TaPaTeS

Casus
Tepki puanı
603
(1 dakikaya takıldık)

Çünkü depo bonus yüzde 50 çiftlik bonus yüzde 10 normalde bu ikisinin bi orta denge noktası yok gibi. Ne çiftlik bonus daha fazla olabilir nede depo bonus daha az olabilir. Aksi durumda ya çok güçlü olur yada çok kullanışsız :D
kesinlikle katıyorum ben sadece örnek vermiştim tabi düzeltme süresi 15 saniye olduğu için farketmedim ama kesinlikle yüzdeler değismesi lazım olan köylerden örneklerden yola çıktım yoksa o yüzdeler olursa problem zaten
 

Art Of War*

Okçu
Tepki puanı
650
İnşaat hızı bence gereksiz bonus köy için pek bir anlamı olmaz. köy 1 kere gelişiyor ama mesela asker hep basılıyor veya hammadde hep üretiliyor, depo ve çiftlik bonusları sürekli gerekiyor. inşaatın sürekliliği yok.

Sur bonusu iyi bir öneri, %20-50 hatta 100'e kadar bile olabilir. Sonuçta Aletha'nın feneri diye bir şey vardı zamanında. Bunu herkes kazanamıyordu klanlar stratejiyi buna göre kuruyordu vs. Oyundaki çeşitlilik strateji çeşitliliğini arttırır ki bu da her zaman iyidir strateji oyunu için.

Asker üretim birleştirilebilir mantıklı, %10-15 aralığında olabilir.


Öneriye ekleme olarak sur bonusu yerine saldırı ve savunma bonuslu köyler olabilir %10 kadar :)
 

TaPaTeS

Casus
Tepki puanı
603
İnşaat hızı bence gereksiz bonus köy için pek bir anlamı olmaz. köy 1 kere gelişiyor ama mesela asker hep basılıyor veya hammadde hep üretiliyor, depo ve çiftlik bonusları sürekli gerekiyor. inşaatın sürekliliği yok.

Sur bonusu iyi bir öneri, %20-50 hatta 100'e kadar bile olabilir. Sonuçta Aletha'nın feneri diye bir şey vardı zamanında. Bunu herkes kazanamıyordu klanlar stratejiyi buna göre kuruyordu vs. Oyundaki çeşitlilik strateji çeşitliliğini arttırır ki bu da her zaman iyidir strateji oyunu için.

Asker üretim birleştirilebilir mantıklı, %10-15 aralığında olabilir.


Öneriye ekleme olarak sur bonusu yerine saldırı ve savunma bonuslu köyler olabilir %10 kadar :)
verdiğin öneriler çok mantıklı aslında inşaat düşündüğüm zaman gereksiz olduğunu anladım
 

Art Of War*

Okçu
Tepki puanı
650
verdiğin öneriler çok mantıklı aslında inşaat düşündüğüm zaman gereksiz olduğunu anladım
Hatta aklıma bir öneri daha geldi ama oyunu çok değiştireceği için özelliği oyuna kalıcı olarak değil ama dünya özelliği olarak getirebilirler. Kilise mantığında oyunu etkileyecek bir şey çünkü konuyu açıyorum oraya da gelin :D