Speed Ligi Görüşler

'Speed World' forumunda Mayis tarafından 4 Ekim 2019 tarihinde açılan konu

Bu Sayfayı Paylaş

  1. *JooKeeR*

    *JooKeeR* Kılıç Ustası

    Katılım:
    8 Şubat 2016
    Mesaj:
    283
    Alınan Beğeniler:
    185
    İyi oynayandan çok kendi takımını organize eden kazanır .

    Öyle ekibi alıp oyundan mesajlaşarak speede katılmayın misin geldiğini haber edene kadar köyünüz bile gidebilir her an herşey olabilir katılan arkadaşlara başarılar .
     
  2. Mazidenbiri*

    Mazidenbiri* Acemi

    Katılım:
    9 Ağustos 2018
    Mesaj:
    21
    Alınan Beğeniler:
    7
    Speed saatleri 19:00 dan 22:00 a kadar olursa guzel olur 3 saatlik yeter bence
     
  3. september

    september Baltacı

    Katılım:
    22 Ekim 2018
    Mesaj:
    371
    Alınan Beğeniler:
    665
    Takımlar oluşmaya başladığında antrenman maçı tarzında bişeyler açabilme durumumuz var mı? Sadece takımlara özel şifreli. Birde bot kullanarak yağma atan bazı arkadaşlar var, özel önlem alabilme durumu var mı :d
     
  4. xxlunch

    xxlunch Kılıç Ustası

    Katılım:
    10 Mayıs 2012
    Mesaj:
    203
    Alınan Beğeniler:
    214
    Sadece 10 köy olacak. Hadi dört takım girsin 20 köy olsun. Hbr3 de 30 dakikada akademiye 40 dakikada dört mise gidilmiş oluyor. Roundlar en geç 1.30 saat içinde biter hbr3 olursa. Hbr0 x2 maden üretimi olsun. Güzel güzel 3 saat oynansın.
     
    Mazidenbiri* bunu beğendi.
  5. - M A S E R A T İ *

    - M A S E R A T İ * Acemi

    Katılım:
    2 Ekim 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    11
    Turnuva için belirlenecek saat aralıklarını oyunculara anket yaparak belirlemekte fayda var.benim gibi çalışan arkadaşlar için 21.00 - 24.00 çok iyi olur mesela
     
  6. bmw.aşk

    bmw.aşk Mızrakçı

    Katılım:
    22 Mart 2018
    Mesaj:
    92
    Alınan Beğeniler:
    27
    Turnuva güzel keyifli olacak ama bu bi şeyi değiştirmez demek istiyorsunuzki ayın 15ine kadar speed olmayacak haksızmıyım?
     
  7. Sempaty

    Sempaty Mızrakçı

    Katılım:
    11 Temmuz 2014
    Mesaj:
    60
    Alınan Beğeniler:
    10
    Yav pika pika senin yaşın kaç? ne derdin var benimle ben anlamadım. Çok mu laf ettik sana öncesinde bir türlü hazmını gerçekleştiremiyorsun? Anlamamışım kardeşim işte insanlık hali. Ayrıca hiçbir zaman üstten konuşmadım kimseyle. Oyunda dost düşman beni tanıyana sor nasıl konuşurum insanlarla.
    Bahsettiğim multi hesap, script konularında laf atmışsın. Ne ben ne oynadıklarım bilgim dahilinde böyle bir şey kullanmıyor ama bunları bilmem için kullanmam gerekmiyor. Ben gerçekten çok uzun zamandır speed oynuyorum ve almanya serverlarında oyuna başladığımda script kullanıyordum da, orada yasak değildi ki burada da bazı scriptler yasak değil. Şu forumdan laf atma işini bırakın artık. Oyun bu bir şey yapacaksanız oyunda yapın.
     
    İSRAFİL PAZAN bunu beğendi.
  8. Lloyd

    Lloyd Casus

    Katılım:
    26 Temmuz 2009
    Mesaj:
    824
    Alınan Beğeniler:
    206
    mayıs, üç buçuk saatlik roundlar hrb0 (twmaster turnuvaları özelliklerinde) olursa hem rekabeti artırır, hem takımların strateji geliştirmek zorunda olarak oynayacağı zevkli roundlar yaşanmasını sağlayabilir. 3 saat de yeterli aslında ama twmaster üzerindeki rekabet ve hızlı gelişim herkesten beklenemeyeceği için extra yarım saat iyidir, maçlar 5v5 olacağı için 4 saate uzamasının manası yok kazanan taraf zaten 3.saatte %70 belirlenmiş oluyor.
    katılacak herkese eğlenceli vakitler diliyorum. eminim çok zevkli olacaktır :)
     
  9. - M A S E R A T İ *

    - M A S E R A T İ * Acemi

    Katılım:
    2 Ekim 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    11
    Gokhan abi senide sahalarda görmek isteriz
     
  10. september

    september Baltacı

    Katılım:
    22 Ekim 2018
    Mesaj:
    371
    Alınan Beğeniler:
    665
    Ee nerdesiniz herkes iyi hoş güzel diyor ama kimse takımını duyurmadı hala :) 5v5 atacak yiğitleri bekliyoruz :D
     
  11. OnnY

    OnnY Mızrakçı

    Katılım:
    17 Haziran 2017
    Mesaj:
    56
    Alınan Beğeniler:
    5
    hakkınız hayirlisi neyse o olsun başarılar :)
     
  12. september

    september Baltacı

    Katılım:
    22 Ekim 2018
    Mesaj:
    371
    Alınan Beğeniler:
    665
    Selamlar,
    Görüntülerden de anlaşılacağı üzere alıntı yapamadığım için ss almak zorunda kaldım. Ama ben zaten sizin burayı takip ettiğinizi biliyorum :p

    Mayıs'a böyle bir turnuva açtığı için teşekkür ederim, zaten uzun zamandır böyle bir şey açılmasını bekliyoduk. Kendi ekibimizi geçtiğimiz günlerde duyurduk fakat hala daha karşımıza rakip olabilecek birileri çıkmadı. Eğer kimse rakip olmayacaksa Mayıs'ın emeklerine de yazık olacak ve açıkçası bir daha bu tarz bir şey de açılmaz diye düşünüyorum.

    Yeri geldiğinde herkes turnuva turnuva yazmayı biliyor ama açıldığı zaman kimse nedense olamıyor :)

    Aşağıda ss attığım arkadaşlara ek olarak; qazw, sinanaga sizleri de karşımda ekibinizle birlikte rakip olarak görmek istiyorum. Adamlar düşünmüş bizim için bir şeyler yapmış ama kimse katılmıyor şaka gibi :d konuşmaya gelince de aynı aşağıdaki gibisiniz, hani nerdesiniz :d


    upload_2019-10-10_16-19-32.png

    upload_2019-10-10_16-19-43.png

    upload_2019-10-10_16-19-54.png

    upload_2019-10-10_16-21-39.png

    upload_2019-10-10_16-22-3.png

    upload_2019-10-10_16-22-23.png
     
  13. Namikaze Minato

    Namikaze Minato Şövalye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesaj:
    3.206
    Alınan Beğeniler:
    1.356
    arkadaşlar saklambaç oynamıyoruz gösterin artık kendinizi. Yasin'e haddini bildirin hadi :D :p
     
  14. september

    september Baltacı

    Katılım:
    22 Ekim 2018
    Mesaj:
    371
    Alınan Beğeniler:
    665
    Yenilirsekte yenildik deriz yani, bizde Allah'ın kuluyuz :D
     
  15. Namikaze Minato

    Namikaze Minato Şövalye

    Katılım:
    2 Eylül 2016
    Mesaj:
    3.206
    Alınan Beğeniler:
    1.356
    helalin var güzel R :D :p
     
    september bunu beğendi.
  16. OnnY

    OnnY Mızrakçı

    Katılım:
    17 Haziran 2017
    Mesaj:
    56
    Alınan Beğeniler:
    5
    kimseden ses soluk yok .. turnuva iptal olsun
     
  17. - M A S E R A T İ *

    - M A S E R A T İ * Acemi

    Katılım:
    2 Ekim 2019
    Mesaj:
    11
    Alınan Beğeniler:
    11
    Turnuva saatleri belli olmadıgı için bir kaç arkadaşımızda sıkıntı yaşadık.
    İlerleyen günlerde kadro netleşirse bizde başvurumuzu yapacagız.
    Katılan ve katılacak olan tüm arkadaşlara başarılar dilerim.
     
  18. september

    september Baltacı

    Katılım:
    22 Ekim 2018
    Mesaj:
    371
    Alınan Beğeniler:
    665
    Ben ödülümü isterim kimse katılmazsa :d
     
  19. kafadar38

    kafadar38 Okçu

    Katılım:
    31 Temmuz 2013
    Mesaj:
    711
    Alınan Beğeniler:
    44
    Hatta şey olsun 1. 2. 3. 'de biz olalım :D Hepsini alırız
     
    september bunu beğendi.
  20. *FenerSavar

    *FenerSavar Ağır Atlı

    Katılım:
    10 Haziran 2018
    Mesaj:
    2.126
    Alınan Beğeniler:
    2.741
    Yasin bunlar kim la :D kimlere posta koyuyon