cıSS yanarsıN ..
Yasaklı
- Tepki puanı
- 385
En doğal hakkini kullanmışsin 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Not: This feature may not be available in some browsers.
illa ki her yerde olur hocam haklısınız ama az köylü insanlara daha çok sıkıntı yaratan bir durum zaten 2 köyün üstündeki birini vurabilecek gücün olursa bunlarla uğraşmana çok gerek kalmıyor ama gelişmeye çalışan insanlar o köyleri alsa çok daha hızlanabilecekken önlerine bu kural çıkıyor
Haklısın ama bunu burda yazmanizin hiçbir faydası yok diye biliyorum benoyun ayrı forum ayrı sonuçta. Bilmem Kaç k oyuncu var kime sorsan herkes farklı özellikleri ister world için uymayan girmez
Barbar konusuna gelirsen bu özelliği uygun görmüşler sana uymadı girmezsin olur biter. Bana göre barbara düşürmekte güzel fikir birde şöyle düşün 3k köyden günde min. 100k yağma alırsın
![]()
Düşmanımın düşmanı dostumdur felsefesiyle pre kastığım w69'da şaman klanından saldırı gelince ben de düşmanları PITIR klanlarından biraz destek aldım
31753 adlı eklentiyi görüntüle
bana kemık atan yok kardes sen cok havlıyorsun baktımda havlayanısırmazmıs atalarımız hep dogru soylemıs :=)
Sever onlar böyle şeyleriDüşmanımın düşmanı dostumdur felsefesiyle pre kastığım w69'da şaman klanından saldırı gelince ben de düşmanları PITIR klanlarından biraz destek aldım
31753 adlı eklentiyi görüntüle