Nop-Acemiyiz Savaşı

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser60896
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
nopun ilk opu ve sonucu böyle oldu 3 yukarda galaxy asagıda nop ile savaş devam ediyo
 

Eklentiler

  • Screenshot_1.png
    Screenshot_1.png
    14 KB · Görüntüleme: 90
benım anlamadıgım nokta nop acemi savası baslıgımı galaxsi acemi savası baslıgımı?bızım grup coluk cocukla muhabbete girmeyın başarılar diyip cıkın.gecmisde ortalıgı karıstırmakdan baska bisey yapamamıs insanları muhattap almayınız.
tartısacaksanız buyrun bizim başlıgımızda var orada tartısalım bırakın burda ünsallar sabriler ugurlar konussun.
ama ben bir başlık bekliyorum insanların ne kadar alcalacagını gosteren o geldikden sonra burdada kimse kalmaz zaten.
 
Bu Acemi yorumcularını op.dan sonra tekrar görmek isteriz aramızda :)
 
Tebrikler Ünsal ve Sabri ve ekibi


Acemiyiz ekibinide tebrik ederim her ne kadar yenilmiş ( kimine göre hesap silmiş olsalarda) bu bir oyun bu dünyada ünsalların başka dünyada oğuzların bir başka dünyada kendalların şansı yaver gider sonuçta 1-1 savaş hiçbir zaman olmadı olmayacakta.


W34 hayatınızda başarılar dilerim hepinize
 
Geri
Üst