KUDRET vs THE EMPEROR.

Maestro*31

Mızrakçı
Tepki puanı
271
Bugün itibariyle son durumu paylaşalım istedik. İyi kötü tüm yorumlara KUDRET Klanları olarak açığız.

Şuan istatistiği paylaşıyorum raporlar gelecek :)

BLVyZp.png


 
Savaşın ilk evreleri klanın çoğunluğu mesafe olarak uzak kalmıştık o nedenle aldığımız köyleri koruma konusunda biraz sıkıntı çekmiştik açıkçası :) Mesafeler biraz kapandı ve savaş daha zevkli bir hale geldi.Güzel bir oyun olması temennimizdir.
 
son operasyon fena olmuş. 2 klanada başarılar iyi olan kazansın :)
 
Geri
Üst