Klan Sistemi Hakkında Görüşleriniz

DeletedUser59599

Ziyaretçi
Savas acmak bu kadar basit olmasi belii puan ve uye sayisi olsun bu nedir 36 puan adam klan kuruyor savas aciyor amac nedir ...

En onemli klan mantigi yok klanlar oyunu adi altinda aile asiret klan mantigi sabit dunyadaki tum eski yeni klanlar belli bir sure sonra sabitlenmelo classik tarz ama dogrusu bu klandan atip toplama biter ve klan kardesligi olusur ..yiktigin klani klan alinca diger uyeler mutlu oldugunu dusunmuyorum
 

DeletedUser63319

Ziyaretçi
Sayın yetkililerim,

Daha öncesinde de klan yapısı hakkında defalarca öneride bulunduk. Şimdi bu öneriyi sizler tekrar istiyorsunuz ve bizlerde tekrar yazıyoruz. Umarım bu sefer durum farklı olur. Şimdiden teşekkürler, güzel çalışmalar..

Çoğumuzun da belirttiği gibi Klan sisteminde diplomasi en önemli unsurlardan. Ancak karşılıklı bir bağ olması şart durumdur. (kasapfuat arkadaşımız konu içerisin de güzelce açıklamış)
Ayriyeten Saldırmazlık antlaşması da karşılıklı bir bağ şeklinde kullanılmalı. Ancak S.a 'nın müttefiklikten farkı şuanda yok. Sadece haritada renk değişiyor. Bence bunu da koşullu bir bağ halinde kullana biliriz.
-Örneğin 2 klan arasında Saldırmazlık antlaşması başlatılacak. Bir taraf antlaşmanın koşullarını giriyor 30 gün vb. Diğer klanda kabul ettiği andan itibaren antlaşma başlıyor. Bundan sonra ki süreç ise antlaşmadan cayma mümkün mü değil mi diye kararı sizler verin tabi ki. Cayılır ise cayan klana -%25 hammade cezası gibi ceza verile bilir misali.. Yada cayıldığın da hiç bir etki olmaz sadece iti taraftan da silinir antlaşma durumu..

Yine bir arkadaşımızın da belirttiği gibi ilk 30 sıralamayı belirtiyor ise 50 kişilik klan olmasının mantığı da biraz düşüyor. Aile bağlarıyrla kurulmuş çoklu klanlar üyeleri 30 ar lı bölüştürüp sıralama için fazladan klan kura biliyor. Ancak maksat zaten Dünya kapatma olduğundan ve kapatmada 50 üyeninde puanı baz alındığından çok büyük eksiklik değil.

Önemli eksiklerden bir tanesi ise klandan çıktıktan sonra hemen saldırıya geçme veya saldırı alma. Bilirsiniz ki eski sistemde klandan çıktıktan sonraki 24-48 saatlik süreçte çıktığınız klanda ki üyeler ile her hangi bir saldırı işlemi yapılamıyordu. Bunun tekrar eklenmesi gerçekten lazım.

Üye atılması konusunda bence yine yönetici kafasına göre üye atamamalı, kırmızı yakmamış veya cezalı değilse eğer oylamaya sunulmalı..

Yine eskiden olan şimdiki zamanlarda kaldırılmış bir kuralımız daha, anlaşmalı köy alımı yasağı. Eskiden bu yasaktı şimdilerde serbest. Haksız kazanç çok oluyor. Yöneticiler bırakan üyeleri kimseye haberdar etmeden kendine topluyor. Oyuncular multi yapıp tek hesapta topluyorlar haftalar sonra. Eski sistemde direk banlanırlardı.

20 katı saldırılamaz kuralı oyuncularda olduğu gibi klanlar arasında da ola bilir..

Sayın arkadaşlarım şimdilik aklıma gelenler bunlardır. Sizlerde görüşlerime katılıyorsanız beğeni atın destek çıkın lütfen. Klanlar ekibine de şuana kadar ki yapılan çalışmalardan dolayı teşekkürlerimi sunuyorum. Bir çok oyuna kıyasla verilen emek büyük. 10 sene içerisinde nelerin geldiğini ve geliştiğini an an sizler sayesinde yaşadık, yerimizde saymadık. Teşekkürler..
 

DeletedUser63174

Ziyaretçi
Merhabalar iyi oyunlar, ben kahraman konusunda kahramanin aktif olmasinin klanlara hem online olma surecinde hemde oyundaki rekabette artma olacagini dusunuyorum kahraman 24 saatte bir bi kac saatlik bir macera yasasa ve bu maceralardan huzursuzluk muhru gibi envanterler bulsa oyun daha eglenceli olabilir
 

DeletedUser

Ziyaretçi
Merhabalar iyi oyunlar, ben kahraman konusunda kahramanin aktif olmasinin klanlara hem online olma surecinde hemde oyundaki rekabette artma olacagini dusunuyorum kahraman 24 saatte bir bi kac saatlik bir macera yasasa ve bu maceralardan huzursuzluk muhru gibi envanterler bulsa oyun daha eglenceli olabilir

Güzel bir öneri, ama klan sistemiyle ilgili değil, bunu öneri olarak açarsan ben her türlü desteklerim :)
 

DeletedUser

Ziyaretçi
mütlük ile sa hakkında şartlar olsun denmiş ama bence böyle daha mantıklı yani savaş stratejisi olarak sa yapılan bir klana beklenmedik bir saldırı yapılabilir bu gibi şeyler de birer strateji bence ahlaki bir kalıba girmesine gerek yok.
 

DeletedUser63319

Ziyaretçi
Var mı bu konu hakkında bir yapılanma sayın modlarım..
 

DeletedUser14924

Ziyaretçi
Klan limitleri 10 kişiye düşürülüp klandan çıkıldıktan sonra 24 saat başka bir klana geçememe tarzında bir özellik eklenip ortak forumlar da kapatılır ise aile klanlarının kan ağlayışını izleyebiliriz diye düşünüyorum. Sanırım destek ekibi zaten bunun daha önce de platform da görmek istemedikleri bir klan anlayışı olduğunu belirtmişti. Bu şekilde en azından savunma anlamında işleri zorlaşacaktır bu tip klanların. Ayrıca koordinasyon için de onlarca yöneticiye ihtiyaç duyacaklar. Bu da yeni yeni filizlenen ekiplerin yahut oyuna yeni başlayan kişilerin hem bölgesel klanlarda rahatlamasını hem de küçük klanlarda daha rahat şekilde oyuna alışmasını sağlar.
Ayrıca mümkün mü bilmiyorum ama oyuna girişlerde ön kayıttan sonra bireysel olarak baştan başla atıldığında yön seçiminin rastgele olması ve klan olarak aynı bölgede baştan başlama seçeneği de koyulabilir. Yani biraz daha açacak olursam son cümleyi kimse 500 kişiyi güneybatıya yığamasın bu adamlar 50 klan kurmak zorunda kalsın ve baştan başlasalar bile sağa sola serpiştirilsinler.
 

DeletedUser61627

Ziyaretçi
klan sancağı:

klan kendine bir merkez seçer ve bu merkeze ham madde yatırınca(tüccar yoluyla) sancak güçlenir ve etki alanı genişler. Bu yatırım tüm klan oyuncuları tarafınca yapılabilir.

Örneğin.

1. seviye 100 bin odun 100 bin kıl 1000 bin demir etki alanı 20x20 etki alanında olan köylerin savunması %5 arttı.
2.seviye 250 bin odun 250 bin kıl 250 bin demir etki alanı 30x30 etki alanında olan düşman köylere saldırı gücü %5 arttı.
3.seviye 500 bin odun 500 bin kıl 500 bin demir etki alanı arttı 60x60 %5 ham madde üretimi
4. seviye 1miyon odun 1milyon kıl 1miiyon demir etki alanı 70x70 etki alnı içinde ki birliklere %10 hareket hızı.

gibi özellikler eklenebilir hatta şövalyedeki yetenek ağacı gibi bir özellik ağacı kullanılabilir ve klanların farklı strateji izlemelerıne yol açabilir.
 

DeletedUser58412

Ziyaretçi
Klan limitleri 10 kişiye düşürülüp klandan çıkıldıktan sonra 24 saat başka bir klana geçememe tarzında bir özellik eklenip ortak forumlar da kapatılır ise aile klanlarının kan ağlayışını izleyebiliriz diye düşünüyorum. Sanırım destek ekibi zaten bunun daha önce de platform da görmek istemedikleri bir klan anlayışı olduğunu belirtmişti. Bu şekilde en azından savunma anlamında işleri zorlaşacaktır bu tip klanların. Ayrıca koordinasyon için de onlarca yöneticiye ihtiyaç duyacaklar. Bu da yeni yeni filizlenen ekiplerin yahut oyuna yeni başlayan kişilerin hem bölgesel klanlarda rahatlamasını hem de küçük klanlarda daha rahat şekilde oyuna alışmasını sağlar.
Ayrıca mümkün mü bilmiyorum ama oyuna girişlerde ön kayıttan sonra bireysel olarak baştan başla atıldığında yön seçiminin rastgele olması ve klan olarak aynı bölgede baştan başlama seçeneği de koyulabilir. Yani biraz daha açacak olursam son cümleyi kimse 500 kişiyi güneybatıya yığamasın bu adamlar 50 klan kurmak zorunda kalsın ve baştan başlasalar bile sağa sola serpiştirilsinler.
aslında bu tip bir dünya denenilebilir.
 

DeletedUser64311

Ziyaretçi
Aynı klanda olmadığımız kişiye destek atamamamız en büyük sorundur. Alt klan veya müttefikliğin hiçbir anlamı yok. Üstelik klanda bulunan üye sayısı maksimum 30 kişi olduğu için oldukça zor. Hiçbir anlamı yok yani. Desem ki klan üye sınırı 70-80 kişi tamam. Ama 30 kişilik bir sürü klan oluyor. Müttefiğiniz ile aynı klanda olmadığınız için destek atamıyorsunuz ve müttefiğinizi kaybediyorsunuz.

Acilen düzeltilmesi gereken bir sorun. Oyunun şuan açık ara en kötü özelliği. Bir kaç yıl öncesinde böyle bir kural yoktu.
 
Tepki puanı
1.055
Bir kaç arkadaşın önerileri diğerlerine oranla dikkatimi çelti...
örnek olarak @khazad-dum ve @Kış Askeri nin önerileri biraz daha geliştirilirse uygulaabilir...
Mesela @khazad-dum un önerdiği gibi diplomasi oyun sunucusuna bağlanmalı ve müttefiklik, SA yapılırken de belli başlı koşullar olmalı. Fakat @Kış Askeri ninde dediği gibi bu anlaşmalar yapıldıktan sonra konuşulan süreden önce caymak isteyenler olacaktır bununda kısıtlanmaması gerekir bunun içinde cayan tarafa kesinlikle bir ceza gerektirir... Bunlara ek olarak cezanın ne olacağı en başında anlaşmayı yapan diplomatlar kararlaştırmalı böylece diplomasinin önemi artar...
@khazad-dum bir diğer önerisi savaş tazminatıda çok mantıklı...
Fakat bunun olması içinde tıpkı müttefiklik ve SA yapılırkende önerildiği gibi savaş ilanı verilirkende bazı koşulların olması gerekir...


ayrıca kesinlikle üye limitinin minimun 80 olması gerekir...
 

DeletedUser52610

Ziyaretçi
Klan dışı desteğin kapalı olduğu bir sistem de öncellikle üye limitinin minimu 100 olması gerekir diye düşünüyorum.

Diplomasi konusundaki yaptırımlar ve cezalar tarzındaki düşünceyi de desteklemiyorum. Sebebi ise şudur A klanı ile B klanının savaştığını düşünelim A klanın ise C klanı ile diplomasisi mevcut ama C klanı B klanını destekliyor A klanı bu tutum karşısında aradaki diplomasiyi bitirmek isteyecektir haklı sebeplerle bunun için bir cezaya çarptırılması saçma olur bu konuda yapılacak şey diplomasi yapan iki klanın diplomasi iptalinden sonra 24 veya 48 saat birbirine saldıramamasıdır. Daha ilerisi bu şartların kötüye kullanılmasına sebebiyet verir malum bizim insanlarımız kurallara uymak yerine açıklarından faydalanmayı severler.
 

DeletedUser6436

Ziyaretçi
Eş-oyuncu (co-player) olsun hatta limit 3 falan olsun.
 

DeletedUser63057

Ziyaretçi
yukarıda çok güzel ve uygulanabilir teklifler yapılmış.
benim tekrarlamak istediğim;müt ve saldırmazlık anlaşmaları sistemde karşılık bulmalı müt klan oyuncuları birbirini destekleyebilmeli karşılıklı saldırı çıkmaları engellenmeli.müt olma olayı ise herkes kafasına göre değil de belirli kurallar dahilinde sistemdeki bir diplomasi platformunda yapılmalı.böylece her klan kim ile müt.kim ile düşman herkes tarafından bilinmeli.böylece gerçekten müt.olmak isteyenler ile şeklen mütlük olayına girenler ortaya çıkmalı.
ayrıca şovalyenin savunma bonusları güçlendirilmeli.böylece 3-5 kafadar bir araya gelip istedikleri gibi klanları yönlendiremesinler.
 
Üst