Aslında bu biraz müşteri memnuniyetiyle ilgili. Premium puan iade koşulları ve kurallarını detaylı olarak bildiğimi iddaa edemem, ama bu dünyada yaşanan bu durumun sanırım benzersiz bir durum olduğunun herkes farkında. Böyle bir beklentim yok aslında ama yine de ben sizin yerinizde olsaydım sanırım bunu gerçekleştirirdim.
Bir örneklemede ben yapayım madem; güzel bir restoranda lüks bir akşam yemeği yediğimi varsayıyorum, yemeğimin sonunda menüden yine oldukça lüks bir tatlı tercihi yaptım ve siparişi alan kişi menüden seçtiğim tatlının kalmadığını bana belirtmedi, doğal olarak ben de tatlımı beklemeye başladım. Bir akşam yemeği için uzunca sayılabilecek bir süre boyunca bekledikten sonra tercih ettiğim tatlının kalmadığını söylediler. Beni olacaklardan bir haber bekletmeleri karşılığında tercih etmediğim bir tatlıyı bana ikram olarak etmeleri bu restoranı tekrar tercih edebilmem için güzel bir jest olurdu...
Ayrıca bu minik ikram o restoranın mali olarak batmasına sebebiyet vermeyeceği gibi, güler yüzle yolcu edeceği bir müşteri bir çok başka müşterinin gelmesine olanak sağlayacaktı...