Klan Kurucuları Listesi

Dünyayı Kim Kazanır?

  • VEFA

    Oylar: 7 21,9%
  • PONÇİK

    Oylar: 17 53,1%
  • BEYAZ

    Oylar: 8 25,0%

  • Toplam oy kullanan
    32
  • Anket kapalı .

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.959
Aslında bu biraz müşteri memnuniyetiyle ilgili. Premium puan iade koşulları ve kurallarını detaylı olarak bildiğimi iddaa edemem, ama bu dünyada yaşanan bu durumun sanırım benzersiz bir durum olduğunun herkes farkında. Böyle bir beklentim yok aslında ama yine de ben sizin yerinizde olsaydım sanırım bunu gerçekleştirirdim.

Bir örneklemede ben yapayım madem; güzel bir restoranda lüks bir akşam yemeği yediğimi varsayıyorum, yemeğimin sonunda menüden yine oldukça lüks bir tatlı tercihi yaptım ve siparişi alan kişi menüden seçtiğim tatlının kalmadığını bana belirtmedi, doğal olarak ben de tatlımı beklemeye başladım. Bir akşam yemeği için uzunca sayılabilecek bir süre boyunca bekledikten sonra tercih ettiğim tatlının kalmadığını söylediler. Beni olacaklardan bir haber bekletmeleri karşılığında tercih etmediğim bir tatlıyı bana ikram olarak etmeleri bu restoranı tekrar tercih edebilmem için güzel bir jest olurdu... :D

Ayrıca bu minik ikram o restoranın mali olarak batmasına sebebiyet vermeyeceği gibi, güler yüzle yolcu edeceği bir müşteri bir çok başka müşterinin gelmesine olanak sağlayacaktı...
O kadar lüks bir restoranda yemeğinizi hiçbir zaman gerekenden fazla beklemezsiniz ve mönüde olan bir yiyeceğin olmama ihtimali olmaz. Eğer öyle bir ihtimal varsa servis elemanı tarafından bu size sipariş aşamasında belirtilir. Ama yine de güzel bir örnek yaratmaya çalışmışsınız. Teşekkürler.
 

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.959
Tüm ateşli tartışmalarınız, eleştirileriniz ve oyuna olan tutkunuz için teşekkür ederim. Emin olabilirsiniz ki aynı tutkuyu tüm yönetici ekibimiz sizinle paylaşıyor. Bu yüzden zaman zaman sizin oyunu, onların da yaptıkları hareketi savunmak adına yaptığınız tartışmalar amacı dışına çıkabiliyor. Burada önemli olan herkesin sükuneti koruyup, karşılıklı birbirini itham etmek ya da suçlamaya çalışmasından ziyade belirli bir noktada en azından gelecekte benzeri bir durum yaşanmaması için ne geleceğini tartışması olmalıdır.

Bu dünyada farklı bir senaryo oluşturduk ve çok net anlayacağınız gibi daha önce denenmemiş şeyleri denemeye çalıştığınızda karşınıza farklı sorunlar çıkabilir. Bizler her ne kadar tüm olasılıkları hesaplamış olsak dahi bunlar sadece teorikti. İnsan faktörü, yani oyuncularımız duruma müdahil olduğunda farklı şeylerle karşılaştık - ki bu oldukça doğaldır. Sonrasında yine bu durumu çözebilmek adına hayali senaryolar planladık ve çözüme bunlar üzerinden ulaşmaya çalıştık. Bu sürece sizleri dahil edemediğimiz için üzgünüz ancak bize göre eğer sizi bu duruma dahil etseydik ileride, daha doğrusu senaryo orta evreye geldiğinde ve benzer bir durum ya da benzeri bırakın yeni bir durum dahi yaşanacak olsa yine aynı şekilde hareket etmemiz gerekecekti ve bu olduğunda alınacak kararlar daha kötü sonuç doğurabilecekti. Çünkü ilerleyen bir dünya olacaktı, belirli bir hakimiyet ya da en azından belirli bir strateji kurulmuş olacaktı ve bir topluluğun verdiği karar diğer kısmın hoşuna gitmeyecekti. Doğal olarak adalet sağlanamayacaktı.

Yaşadığımız durumun biraz arka planından bahsederek size sürecin işleyişi hakkında bilgi vermek isterim. Öncelikle yaşanan sorunun çözümlenebilmesi için belirli bir itiraz süreci vardır. Bu itiraz sürecini tamamlamadan herhangi bir duruma müdahale edilmesi mümkün değildi. Topluluk Standartları gereği oyun ekibimiz önce bu konuyu çözüme ulaştırmak zorundaydı. Sonrasında ise olası senaryolar için bazı modellemeler yaratıldı ve gelecekte oluşabilecek durumlar da buna dahil edilerek bir sonuç üretilmek için fikir tartışması dönemi yaşandı. Bu dönemde sizin fark ettiğiniz gibi reel olarak dünya üzerinde de bazı şeyleri denedik.
  • Senaryonun temel amacı her zaman kurucu kişinin hakimiyeti altında ilerlen klanların birbirini ele geçirmesi üzerine kuruluydu. Dolayısı ile bu senaryoda en büyük etken her zaman kurucuydu. Kurucu olmadığı taktirde zaten senaryonun en büyük kısmı yitirilmiş oluyordu. Dolayısı kurucu tarafından yapılan bir kural ihlalinde senaryonun doğru ilerlemesi için gerekli olanı yaptığımıza inanıyoruz. Bunun hatalı olduğunu düşünüyorsanız üzgünüz. - bazı yorumlarınızda birisi kurucuya dolaylı olarak ceza aldırmaya çalışsaydı ve alsaydı yine mi aynı şey olacaktı diye soran oyuncularımız için: itiraz süreci bu yüzden var ve bunun ayrımı o zaman yapılırdı - Yeni bir lider seçilmesi ileride yaşanacak benzer bir sorunda bizi diğer klanlara yine aynı hakkın tanınmasına izin vermek zorunda bırakacaktı. Bu da daha başta belirttiğim gibi ilerleyen bir senaryoda A Klanı için iyi bir durum olsa dahi, A Klanının Kurucu köylerine planını yapmış, her şeyini buna göre kurmuş ve saldırı noktalarını belirlemiş B Klanı için geri dönülemez bir sorun yaratacaktı. Bir dakika içerisinde B Klanı ileride götürdüğü oyundan düşecek ve kalan zamana orantılı olarak yeni bir strateji belirleyemeyecekti.
  • Manuel olarak koyuncuların dağıtılması konusunda yorum yapan oyuncularımız: Aslında bu en kötü senaryo olacaktı. Çünkü bizim rastgele dağıtacağımız insanların sizler tarafından hatalı algılanacağı, bilerek bazı oyuncuların bazı klanlara yerleştirilmiş olabileceği fikrinin doğacağı aşikar bir durumdu. Bu yüzden bu kısmı hiç denemek bile istemedik.
  • Sistemin otomatik olarak klanı dağıttıktan sonra oyuncuları yeni klanlara yerleştirmesi senaryosu en çok üzerinde düşündüğümüz senaryolardan bir tanesiydi. Ancak bu durumda da yine sizlerin köylerini kaybetmeniz ve sıfırdan başlamanız gerekiyordu. Sonuç olarak çok farklı bir duruma yol açmayacaktı.
  • Belirli kişilere ya da klana girişe engel olmak konusunda yorum yapan oyuncularımız: Bu da oldukça kötü bir senaryoydu. 4 hızlı bir dünyada bir durumun çözümlenmesi için 2 günlük koyduğumuz giriş engelinde ve her şey olumlu gittiği taktirde geri döndüğünüzde etrafınızın sarılmış olduğunu görecektiniz. Üstelik asker dolu köylerle. Ve zaten askeri anlamda herhangi bir strateji geliştirememiş olduğunuz için yine dünya üzerinde hakim olma faktörünüzü kaybedecektiniz. Ve bu sefer yine 200 kişi birden yöneticiler girişlerinizi engellediği için bu sonucu yaşadığınız konusunda bazı suçlamalarda bulunacaktı. Dolayısı ile sizin için mantıklı olsa dahi sonucu küçümsenemeyecek sorunlar doğuracaktı.
Yapılan yorumlar tarafınızdan farklı anlaşıldığı - ya da biz yeterinde size anlatamadığımız - için üzgünüz. Gelecekte bu tarz yorumları daha açık ve aydınlatıcı bir şekilde yapmaya çalışacağız- özellikle ilk defa denediğimiz konularda -. Farkındayız ki iletişim her şeyin en kuvvetli çözümü. İletişimi karşımızdaki insanın yetersiz olduğunu inandırmak, hata yaptığını tüm dünyaya ilan etmek, zeki tamlamalar sokarak hakaret etmek üzere kullanabilir ya da gerçekten yapıcı bir şekilde durumu algılayıp, sadece soruna odaklanıp - "o dünyada şunlar var onlara bir şey olmuyor, siz zaten şunu bile yakalayamıyorsunuz, madem öyle gidip şu bilmem kimleri durdursanıza" - tartışırsak eminim ki herkes bu oyundan daha fazla zevk alacaktır. Bu yüzden iletişimimiz iyi olduğu sürece sizlerin de buna verdiği tepki daha yerinde olacaktır ve kimse istenmeyen şeylerle karşı karşıya kalmayacak, kısıtlamalar ve engellemeler doğmayacaktır.
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.437
Güncel Klan Kurucuları Listesi



Klan İstatistikleri

Puan Sıralaması


SıraKlan adıEn iyi 250 oyuncunun puanıToplam puanÜyelerOyuncu başına puanKöylerKöy başına puan
1 VEFA1.462.7671.462.7671619.0863803.849
2 PONÇİK1.447.2351.447.2351489.7793923.692
3 Beyaz235.770235.770802.9471241.901

Yendiğin Rakipler (Saldırgan)

SıraKlan adıYenildi
1 AHDE VEFA2,36 Mil.
2 PONÇİK1,92 Mil.
3 Beyaz1,36 Mil.

Yendiğin Rakipler (Savunmacı)

SıraKlan adıYenildi
1 AHDE VEFA2,10 Mil.
2 Beyaz1,95 Mil.
3 PONÇİK1,10 Mil.

Yendiğin Rakipler (Toplam)

SıraKlan adıYenildi
1 AHDE VEFA4,47 Mil.
2 Beyaz3,30 Mil.
3 PONÇİK3,02 Mil.
 
Üst