KENE RAPORLARI

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser62626
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Hocam şimdi şöyle bişey var . Genel op yaptığımız durumda elbette bir üstünlüğümüz var . Fakat ilk 2 operasyonvari şeyleri siz yaptınız . ve map avantajı sizdeyken fazladan tanındığına inandığım 2. şansı bile kötü harcadınız . Zaten şuan fake atmaya çalıştığım köylerde birden bire çıkan oyuncu cezalı ibaresine de anlam veremedim :) neden acaba :)
 
oyun olduğunu unutan arkadaşlarınız var burada ders vermeye çalışmak yerine haritadan silinen arkadaşlarınıza ana avrat sövmemeyi öğretmelisiniz...
 
Bugun diriliş klanının cenaze namazı ikindiyle kılınacaktir katılmak isteyen arkadaslarımızı bekliyoruz..:D:D:D:D

Evet arkadaşımızın yazdığını görüyoruz inşallah hazırsınınzdır buraya atılacak raporlara karşı.Bugüne kadar duruşumuzla gösterdik zaten kendimizi ve işin komik tarafı burda raporlar paylaşılmış böyle işlerle hiç uğraşmayı düşünmüyorduk,bu paylaştığınız raporlar bizim paylaşacaklarımız karşısında çıtır çerez olacak.Ben yine de sizden gelen gereksiz ve ukalaca mesajlarınıza karşın yine de size başarılar diliyorum,beklemede kalın burda güzel bir rapor paylaşımı yapacaz.
 
Evet arkadaşımızın yazdığını görüyoruz inşallah hazırsınınzdır buraya atılacak raporlara karşı.Bugüne kadar duruşumuzla gösterdik zaten kendimizi ve işin komik tarafı burda raporlar paylaşılmış böyle işlerle hiç uğraşmayı düşünmüyorduk,bu paylaştığınız raporlar bizim paylaşacaklarımız karşısında çıtır çerez olacak.Ben yine de sizden gelen gereksiz ve ukalaca mesajlarınıza karşın yine de size başarılar diliyorum,beklemede kalın burda güzel bir rapor paylaşımı yapacaz.


Neredeyse bütün hesaplara tek kişinin girmesi ve o kişinin mis arası atması kurallara uyuyor mu sence dostum :) Bana 40 saatten misler gelsin birde savunma köyü ver mis arası kaçırmam :) Çoğu oyuncuda benim gibidir yani birtek benim özelliğim değil :) Neyse artık siz göze almışsınız demekki ban yemeyi.
 
Evet arkadaşımızın yazdığını görüyoruz inşallah hazırsınınzdır buraya atılacak raporlara karşı.Bugüne kadar duruşumuzla gösterdik zaten kendimizi ve işin komik tarafı burda raporlar paylaşılmış böyle işlerle hiç uğraşmayı düşünmüyorduk,bu paylaştığınız raporlar bizim paylaşacaklarımız karşısında çıtır çerez olacak.Ben yine de sizden gelen gereksiz ve ukalaca mesajlarınıza karşın yine de size başarılar diliyorum,beklemede kalın burda güzel bir rapor paylaşımı yapacaz.

bu arkadaş kim
 



green.png
012-MACERA (472|446) K44 1,079 Barbarian köyüm18 [KENE-5] 2016-09-18 13:34:09
green.png
011-KENE (471|441) K44 4,012 HoLixTicmaX [Comedy] köyüm18 [KENE-5] 2016-09-17 22:55:36
green.png
NeKöymüşBee:DD (472|449) K44 5,204 SeFaPEaCh [DRLŞ] köyüm18 [KENE-5] 2016-09-17 16:47:24??? :D
green.png
010-fredxboluu (468|449) K44 3,861 captan1993 [DRLŞ] köyüm18 [KENE-5] 2016-09-17 15:56:08
green.png
009-myw* (471|450) K44 4,553 TTek TTabanca [DRLŞ] köyüm18 [KENE-5] 2016-09-17 10:40:22
green.png
008- serukanu- (463|454) K44 3,425 TTek TTabanca [DRLŞ] köyüm18 [KENE-5] 2016-09-17 09:18:53


1k lık barbarda captanın köyü holi de sizin oyuncunuz 1 gece bu kadar köyü topladım reklam yapmak gerekiyosa yaparız zaten sıkıntı yok :)) ama reklamınızı kendi açacagıız sayfada yaparsanız mutlu oluruz burayı kirletmeyin :)
 
sen beni yanlış anladın sanırım sen cidden hangi klandasın hangi nicktesin
 
Geri
Üst