Kara Dağ'ın etrafında bir canavar dolaşmaya başladı!

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.941

Kara Dağ'ın Canavarı


Ozanların ve yaşlıların hatırladığı üzere, sakin Caerbannog köyü Kara Dağ'ın zirvesinde yaşayan vahşi bir canavarla boğuşuyordu. Bu dik yamaçlı dağ, derin zindanları ve karanlık mağaralarındaki tüm dünyaya satılan kristalleriyle ünlüydü. Canavar, çiftlik hayvanlarını öldürünce, köylüler onunla mücadele etti ve canavar köyü rahat bıraktı. Sonra savaş başladı ve köylülerin kristal tedariği kesilince mahsuller azaldı ve hayvanlar zayıfladı. Artık aç ve çaresiz olan canavar, dışarı çıkarak karavanlara ve depolara saldırmaya başladı. Yaratığı öldürmek için bir maceracı aramaya karar verdiler. Maceracı canavarın başıyla döndüğünde, bunun son olduğunu düşündüler. Zamanla köy gelişti ve canavar tehlikesi olmadan çıkarabildikleri kadar kristali çıkarıp sattılar.

Bir yıl sonra, dolunayda dağ vadiye uzun bir gölge düşürdüğünde, büyük, mor bir taşın üzerinde bir çatlak belirdi. Ama aslında bu taş değil yumurtaydı; sonsuza dek gitmiş olduğunu düşündükleri canavarın yumurtası. Ayın parlak ışığıyla pullu yaratık, karanlık ve tüylü kanatlarını açarak dünyaya ilk adımını attı ve yüksek bir çığlık sakin bahar gecesini yırttı.

Köyün yakınındaki bir çiftliğin ön verandasında yaşlı bir adam çığlığı duydu ve sırtı ürperdi. Geçmişi hatırladı. Canavarın hikayesi henüz bitmemişti.

Bir kez daha, yaratıkla savaşacak kadar cesur bir maceracı bulmanın zamanı gelmişti.
Etkinlik

Sevgili oyuncular,
"Kara Dağ'ın Canavarı" isimli etkinliğimize tekrar hoş geldiniz. Bu etkinlikte dağa tırmanarak canavarı yenecek olan bir maceraperesti yöneteceksiniz. Etlinlik aksi belirtilmedikçe Klasik, Hızlı ve son açılan dünyalar üzerinde aktif olmayacaktır.

Başlangıç: 12 Ocak 2023
Bitiş: 16 Ocak 2023

Bir Kahraman'ın Yolculuğu

Kahraman dağın eteğinde başlar ve zirveye hangi yoldan gideceğine karar verebilir. Her simge, kahramanın üstesinden gelmesi gereken bir mücadeleyi temsil eder. Her meydan okuma, ilerleyebilmek için belirli bir miktar dayanıklılık gerektirir. Kahramanınız bir meydan okumada ustalaştıktan sonra, bitişik simgelerden birini alarak yolculuğuna devam edebilir. Her meydan okuma, kahramanı yolda bulduğu kristallerle ödüllendirir.

Kristaller, güçlü ödüller için etkinlik mağazasında harcanabilir. Kahraman ayrıca daha iyi ödüller bulmasını sağlayacak yeni ekipman parçaları bulabilir. Kahraman tepeye ulaşır ve canavarı öldürürse ödül olarak kristaller alır ve dağ sıfırlanır. Kahramana yeni ve daha zorlu karşılaşmalarla yeni bir dağ sunulur, ancak şimdiye kadar bulduğu ekipman onda kalır.

Bilge bir maceracı, daha yüksek ödülleri daha hızlı almak için doğrudan zirveye mi gitmek istediğine yoksa yeni bir zorluklar setine başlamadan önce daha iyi ekipman aramak için daha fazla mı zaman harcamak istediğine karar verir.

botbm_challenge01_125px.png
botbm_challenge02_125px.png
botbm_challenge03_125px.png
botbm_challenge04_125px.png

Güçlü Ekipman

Daha az şanslı maceracıların ekipmanı dağın her tarafında bulunabilir ve turuncu bir çantayla işaretlenmiştir. Altı adet ekipman vardır: Kılıç, Miğfer, Zırh, Eldiven, Kemer ve Çizme. Bunların her biri dört nadirlik seviyesinde bulunabilir. Daha yüksek nadirliğe sahip ekipman taşımak, kahramanınız için daha fazla kristal sağlar, ancak tüm ekipman parçalarını bulmak da daha fazla zaman alır. Ekipmanın nadirliği, artan nadirliği belirtmek için yeşil, mavi, kırmızı ve mor renklerle gösterilir. Daha yüksek nadirlikteki ekipman parçaları ancak kahraman önceki seviyeye sahipse bulunabilir. Tüm ekipmanların altındaki sayı, kahramanın bir karşılaşmayı bitirirken alacağı bonusu gösterir.

botbm_helmet_blue.png
botbm_chest_red.png
botbm_gauntlet_green.png
botbm_sword_purple.png
botbm_belt_red.png
botbm_boots_blue.png

Değerli Kristaller

Kahramanın macerası sırasında bulduğu kristaller, savaş çabalarınızı besleyecek güçlü öğeler karşılığında etkinlik mağazasında takas edilebilir. Etkinlik sırasında kristallerle takas edilen eşyalar, etkinlik sona erdiğinde envanterinizde kalır. Her 12 karşılaşmada bir kahraman, mağazada satın alınamayan bir eşya alır. Bu ilerleme her 24 saatte bir sıfırlanır ve yeni bir öğe kullanılabilir hale gelir. Etkinlik sona erdiğinde, etkinlik mağazasına erişmek ve kalan kristallerinizi kullanmak için 24 saat daha verilir. Bu sürenin sonunda etkinlik ekranına erişilemez, kristaller kaldırılır ve etkinlik mağazası kapanır. Kolay bir dünyaya geçtiğinizde kristallerinizin ve etkinlik ilerlemenizin bu dünyaya aktarılmayacağını lütfen unutmayın.

botbm_mountain_400x100.png


Şimdi gidin ve canavarı yenin!

Düşüncelerinizi merak ediyoruz, BU KONUDA yazabilirsiniz.

Klanlar Destek Ekibi
 
Üst