Kalıcı Bonuslar

  • Konuyu başlatan DeletedUser68089
  • Başlangıç tarihi

DeletedUser68089

Ziyaretçi
Açıkçası böyle bir öneriyi çok daha önce yapmak isterdim ancak bu konu oyun yapısını tamamen değiştirebilir, bir çok stratejiyi değiştirebilir ve oyuncunun ilerleyiş yönünü tamamen değiştirebilir. Bu yüzden böyle bir önerinin uzman bir ekip tarafından geliştirilmesini çok isterim.

Önerim ise şöyle:
Biliyorsunuz ki oyun içi hem yeni oyunculara oyunu öğretmek hemde gelişimi hızlandırmak için görevler var ancak bu görevler bir süre sonra bitiyor ve görev sistemi boş kalıyor bu boş kalan kısıma yeni görevler ekliyorum bu oyuncunun oynayış tarzına göre şekilleniyor ve oynanan dünyaya özel, oyuncuya belli bonuslar veriyor.

Görevler şu şekilde örneklendirilebilir;
  • 1.1 Barbar Akıncısı: 1000 kere barbar köyüne saldır. Kalıcı bonus: Birliklerin barbar köylere %5 daha hızlı gidecek.
  • 1.2 Barbar Lordu 10000 kere barbar köyüne saldır. Kalıcı bonus: Birliklerin barbarlara %5(%5+%5) daha hızlı gidecek ve %5 daha fazla taşıma kapasitesi!
  • 1.3 Barbar tanrısı 20000 kere barbar köyüne saldır ve 100.000 milyon ganimet yağmala. Kalıcı bonus birliklerin artık barbarlara %25 daha hızlı gidiyor ve %25 daha fazla ganimet. Ve artık diğer oyuncular seni barbar tanrısı olarak tanıcaklar(profilde bi yerde tag gibi bir şey )

  • 1.1 Avcı: 1000 birimi saldırarak yen. Kalıcı bonus:%5 balta saldırı gücü
  • 1.2 Saldırgan: 5 Köy ele geçir ve toplam 10.000 birimi saldırarak yen(kendi kendine saldırıda ve barbar saldırılarında sayılmaz) Kalıcı bonus:%10 balta %5 hafif atlı saldırı gücü.
  • 1.3 Saldırı Lordu: 100 köy ele geçir 100.000 birim kes Kalıcı Özellik %15 balta %15 hafif atlı saldırı bonusu

ve buna benzer savunma bonusu özellikleri.

Şimdi ben bu özelliği özellikle köy yağmalamanın bu oyunun temellerinde yatan bir etken olarak gördüğüm için böyle bir öneride bulunmak istedim çünkü temizlik özelliği gelmesi ile savunma kasan arkadaşların oyunda bazı saldırı kasan arkadaşlardan daha kiritik roller aldığını gördüm ancak böyle olmamalı çünkü saldırı oynamak risk taşır bu riskinde bazı yerlerde daha çok avantaj sağlamasını isterim bu yüzden köy yağmalamanın avantajlı olmasını istedim.

Tabi hibrit(hem hafif atlı basıp hem savunma basan arkaşlar) onlara nasıl bir önlem alırız onu bilemiyorum.

Ancak bu önerim çok fazla geliştirilebilir hatta farklı kalıcı bonuslarla inanılmaz zevkli bir sistem olabilir.
 
Üst