DeletedUser56608
Ziyaretçi
Bilindiği üzere her world'ün başında pek çok klan o world'e kayıt olur, gidebildiğince gider ve bir süre sonra world'de ki klan sayıları yavaş yavaş düşüp her word de bir klan kalır ve dünya kapanır.
Fakat bu süre zarfında hesap sil yapan tüm klanlar barbara dönüşür. Haritada barbara dönüşen klanın, kuzeyinde ki klanla güneyinde kalan klan birbiriyle savaşmak için barbarları tek tek toplamaya başlar ve birbirlerinin sınırına ulaşmaya çalışırlar. Bu süreç oyun isteğini bitirir. Herkesin yüzlerce köyü olmasına neden olur. Kişiler hiç girmedikleri köylere sahip olur.
Buna karşı önerim ise şu: Hareketli Harita Sistemi(HHS)
Şöyle bir örnek verelim Haritanın Batısında X Klanı, Ortasında Y Klanı, Doğusunda da Z klanı var
X ve Y klanı müttefik. Y klanı Z klanıyla savaşıyor ve Y klanı savaşta yeniliyor, hesap sil kararı alıyor. Barbara dönüşse X ve Z klanları birbirine yaklaşmak için tek tek barbarları toplamak zorunda ama harita hareketli olsa;
Barbara dönüşen Y klanı haritadan tamamen atılır ve X, Z klanları aynı hizada, aynı doğrultuda birbirine yaklaştırılır.
Örneğin bunu W25 te düşünün Alarm hesap sil yaptı Diğer klanlar barbar toplamaya başladı. Onun yerine Alarm ın barbar köyleri haritadan tamamen atılıp Eşkiya, Azro, Vahşet gibi klanlar aynı hizada birbirine yaklaşsa nasıl olurdu? (Demem o ki bir klan hesap sil yaptığında kalan tüm klanlar birbiriyle orantılı, haritada yaklaştırılıcak.)
Harita merkezinde bir mıknatıs var. Barbara dönüşenleri atıp kalanları kendine doğru çekiyor...
Fakat bu süre zarfında hesap sil yapan tüm klanlar barbara dönüşür. Haritada barbara dönüşen klanın, kuzeyinde ki klanla güneyinde kalan klan birbiriyle savaşmak için barbarları tek tek toplamaya başlar ve birbirlerinin sınırına ulaşmaya çalışırlar. Bu süreç oyun isteğini bitirir. Herkesin yüzlerce köyü olmasına neden olur. Kişiler hiç girmedikleri köylere sahip olur.
Buna karşı önerim ise şu: Hareketli Harita Sistemi(HHS)
Şöyle bir örnek verelim Haritanın Batısında X Klanı, Ortasında Y Klanı, Doğusunda da Z klanı var
X ve Y klanı müttefik. Y klanı Z klanıyla savaşıyor ve Y klanı savaşta yeniliyor, hesap sil kararı alıyor. Barbara dönüşse X ve Z klanları birbirine yaklaşmak için tek tek barbarları toplamak zorunda ama harita hareketli olsa;
Barbara dönüşen Y klanı haritadan tamamen atılır ve X, Z klanları aynı hizada, aynı doğrultuda birbirine yaklaştırılır.
Örneğin bunu W25 te düşünün Alarm hesap sil yaptı Diğer klanlar barbar toplamaya başladı. Onun yerine Alarm ın barbar köyleri haritadan tamamen atılıp Eşkiya, Azro, Vahşet gibi klanlar aynı hizada birbirine yaklaşsa nasıl olurdu? (Demem o ki bir klan hesap sil yaptığında kalan tüm klanlar birbiriyle orantılı, haritada yaklaştırılıcak.)
Harita merkezinde bir mıknatıs var. Barbara dönüşenleri atıp kalanları kendine doğru çekiyor...