Farkı Bulun!

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.436
Aşağıda 2 harita paylaştım. Haritalardan biri ilk 25 klanı içeriyor diğeri ise ilk 25'i, 12 klanla sınırlı tutan aşiret haritasını içeriyor. Renkler random ayarlandı. Özellikle ilk harita da seçmekte zorlanabilirsiniz. Düşünün aşiret olmayınca renk vermek, haritada renkleri bulmak bile ayrı uğraş. :) Gelelim konumuza iki resim arasında ki 7 farkı bulmanızı istiyorum. Yani asıl soru gerçekten oynamak istediğiniz klasik dünya bu muydu ? :rolleyes:

  • Harita ve konu benim şahsi düşüncelerimi içerir. Görevim veya yetkim ile alakalı değildir.
  • Lütfen tartışmalarınızı birbirinizi suçlamadan yapın. Kimsenin %100 masum olduğunu düşünmüyorum. :)


Harita.pngRenklendirme.png



Harita2.pngrenklendirme2.png
 

X-Rois.

Ağır Atlı
Tepki puanı
1.791
Aşağıda 2 harita paylaştım. Haritalardan biri ilk 25 klanı içeriyor diğeri ise ilk 25'i, 12 klanla sınırlı tutan aşiret haritasını içeriyor. Renkler random ayarlandı. Özellikle ilk harita da seçmekte zorlanabilirsiniz. Düşünün aşiret olmayınca renk vermek, haritada renkleri bulmak bile ayrı uğraş. :) Gelelim konumuza iki resim arasında ki 7 farkı bulmanızı istiyorum. Yani asıl soru gerçekten oynamak istediğiniz klasik dünya bu muydu ? :rolleyes:

  • Harita ve konu benim şahsi düşüncelerimi içerir. Görevim veya yetkim ile alakalı değildir.
  • Lütfen tartışmalarınızı birbirinizi suçlamadan yapın. Kimsenin %100 masum olduğunu düşünmüyorum. :)





Aklımız hala klana katamadıgımızn world e çagıramadıgımız arkadaşlarda neyse bu world böyle kapatalım bir dahakine world e girer girmez kapatırız dünyayı
 

bicfakir

Mızrakçı
Tepki puanı
55
Tebrikler.

Haritalar ile ilgili olarak da, hayal edilen diye kastettiğiniz map için bu oyuna ayıracak vakti bol bir ekip denk gelmesi gerek hadi bir iki tane denk geldi sw deki tüm klanlar böyle ekiplerden oluşmaz doğal olarak daha rahat oyuna devam etmeyi tercih eden klanlar olacaktır kalabalık arttıkça iş yükü ayırdığı vakit azalır fazla vakit ayırmayı sadece keyfinden yapar. Bu sw gelinen şu nokta kimseye sürpriz değildi gayet bariz ortadaydı kaybeden taraf (ki üyesiyim) bunu göre göre devam etti ve karşısında bir hamle yapamadı veya yapmadı. Noldu yani bu şekilde kaybettik diye ahlaklı onurlu duruş falan filan gösterilmedi romantizme girmeye gerek yok yapılabilecek zibilyon tane şey vardı ama aksiyon alınmadı malum sonuç da gerçekleşti.

Açılan diplomasi başlıkları nazarında kazanan taraftan ricam savaşlarını yüceltmeleri acaip gereksiz ve antipatik oluyor, sarkastik yapıyorlarsa bilemem ama daha objektif olabilirler o konuda. Gladio aşiretiyle birlikte dünyayla vs atmadı, Paytak Argoya dip bozup girmedi, gladio savaşı açılması sonrası argo gladionun yanında savaşa katıldı. Argo tarafında tek bir asker yoktu paytaktan gladio savaşı açıldığında argoyla savaşı düşünmüyordu bu kararı alan öngörüsüz arkadaşlar. Paytak Gladio Kapak ve Argo klanlarıyla savaşta sw den gidiyor, toplanıyor daha doğrusu bunların öncesinde yönetimi dağıldığı için. Velhasıl kazanan arkadaşların hiç ihtiyacı yok kendilerini dünyalarla savaşmış dünya onlara karşı gelmiş gibi göstermelerine, tekrar tebrik ederim sistemli ilerleyip güzel güzel kazandınız aga.
 

Akillis

Acemi
Tepki puanı
6
Daha önce teklif edilmiş olabilir bu konuda hakkında hiçbir fikrim yok uzun süredir oyun ve forumdan uzağım,
Aşiret klanları diye tabir ettiğiniz olguyu yıkmak istiyorsanız öncelikle oyuncuları diplomatik ve sistematik sıkıştırmalısınız.
non-clan support getirmişsiniz bu güzel en azından aşiretin bir kolu diğer koluna destek verebilmek için aynı çatı altında bulunması gerekiyor.
Speed sunucusunda non-clan exit prohibited metodu var bunuda getirsenize? yani bir oyuncunun oyun başında seçtiği klanı ömürlük olmalı aynı keza oyuncu alacak ve seçen birlik yönetimide kefil olup aldığı güvendiği oyuncular artık kapatana kadar o birliğin bireyi olmalı ve çıkışlar yasak olmalı. Sistem buna müsade etmemeli. Bu sistematik oyuncu sıkıştırmadır üstüne düşünülürse ekler yapılabilir. Hem klanlar üye alırken artık daha ince okuyup sık dokur hemde bir insan birlik seçerken oyun sonuna kadar onlarla devam etmesi gerektiğini bilir bunu göze alarak girer.
Gelelim diplomatik olaylara;
Savaş açtığın birlik ile aradaki diplomasiye sert kurallar getirilmeli insanlar sunucu hızlı diye sürekli diplomasi değiştiriyorlar Nasıl 24 saat geçmeden bakıcı kuralı varsa savaş açılan ve düşman olarak eklenen birliklerde oyun modları tarafından sürekli kontrol edilmeli ve atıyorum 1 hafta süre ile kimse diplomaside oynama yapamamalı ve yaparsa tüm klan olarak buna ceza verilmeli. Bu biraz role play giriyor burada oyun yöneticilerini zorlamadım daha çok parlak fikirlerim var ama sonuçta bildiğim kadarıyla Türkiye lokasyonu Almanya bazlı oyun içerisinde grafiktir,sütun eklemedir yapmalarına müsade edilmiyor. Oyunun şu an saf hali değiştirilmeden modların yönettiği role play tarzı açılan klasik sunucuya entegre edilebilir birde böyle oynasın herkes sonuçta buna kimse karışamaz diye düşünüyorum her lokasyon kendi ülkesinde çok oyuna müdahale etmeden böyle yönetebiliyordur umarım.
Varsa eklemek isteyen klasik sunucuların kaderini değiştirme adına daha disipline ve daha sert kurallar ile harmanlanarak artıları eksikleri konuşularak bunların üstüne eklemeler ve çıkarmalar yapılabilir şimdilik bunlar geldi aklıma eğer cidden oyuncuları dinleyerek bir klasik sunucusu açmak istiyorsanız oyun hızıdır odur budurdan ziyade birazda işin bu boyutları düşünülerek bir sunucu açılmalıdır ve tadından yenmez emin olun :)

Klan üye sayısı 75 olabilir düşünesenize oyun sonuna kadar hep beraber kılıç salladıklarını? sert kurallar ve ufak tefek değişiklikler ile oyun canlanır.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst