DeletedUser
Ziyaretçi
Destek Sistemi Kullanımı
Destek sistemi ile oyun içerisinde yaşayacağınız sorunları,hataları ve ihlalleri bize bildirebilirsiniz. Destek sistemine ulaşmak için oyun içerisinde en alt kısmında "Destek" yazan kısma tıklayalım.
Karşımıza Klanlar Destek sayfası çıkacak "Bize ulaşın" kısmına tıkladığımızda karşımıza ticket oluşturma ekranı gelecektir.
Kategori kısmından hangi konu hakkında destek almak istiyorsanız seçilir. Örnek olarak "Kural İhlali" seçtim.
8 tane ticket kategorisi vardır.
Diğer (Oyunla ilgili diğer sorunlarınız)
Giriş Sorunları (Oyuna giriş yapmakta problem yaşıyorsanız)
Harici Forum (Klanlar Forumu ile ilgili soru ve sorunlarınız)
Hatalar (Oyun içerisindeki hataları bildirme)
Kural İhlali (İhlal yaptığını düşündüğünüz oyuncuları bildirme)
Premium (Premium ile ilgili sorunlarınız için kullanılır.)
Sorular (Oyun hakkında sormak istediğiniz sorular)
İtiraz (Alınan cezaya itiraz etmek için kullanabilirsiniz)
Sonra dünya kısmından hangi dünya olduğu seçilir.
Konu kısmına şikayetle ilgili konu başlığı yazılır. Örnek olarak konuya "Multi Bildirim" yazdım daha sonra rapor edeceğimiz oyuncu/oyuncuların ismi yazılır ekle butonuna basılır mesaj kısmına oyuncu/oyuncular ile ilgili şikayet yazılır.
Ticketınıza resim eklemek istiyorsanız "Resim seç" kısmını kullanarak bilgisayarınızdan ticketa resim ekleyebilirsiniz (maksimum 1mb olmak şartıyla .jpg, .png, .pdf, .php formatlarıyla dosya paylaşımı yapabilirsiniz)
İlgili kısımları doldurup tamamladıktan sonra "Oluştur" butonuna tıklıyoruz. Ticketlar 48 saat içerisinde cevaplanmaktadır.
"Bildirim listesine geri dön" ile açmış olduğunuz ticketın cevaplanma durumunu takip edebilirsiniz bu kısımdan daha önce açmış olduğunuz ticketları görebilir ticketınıza destek ekibimiz tarafından verilen cevapları görebilirsiniz.