Dark Vs Gölge

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser44197
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Emre'ye sor bakalım o anlatsın.Biliyorum Apo rahat ol , bundan sonra oyunda başınıza gelen herşeyden beni sorumlu tut.
 
Sen bana hiç bişey yapamazsın emin ol gevezelik ile olmuyor bu iş..

Başıma ne gelirse ondan bulacakmışım hey allahım :D
 
Arkafasin basligi acmasi mantikli. Herkesi bilgilendirme acidinsan ama alinan koyler diplomaiye oyuuna yakismaz tarzdan olmustur disunun bir klanlan mutsunuz adamlar onceden haxirlaniyor diplomasiyi bitirdig anda saldiriya gectiler hemde ayni dakkada ilali savasilacaksa oda olucak ama cikar drdin diplomasiyi bitirdik bu kadar hem kaldiki darklan aha savasimiz baslamadi bu istatik dedigim gibi mutken kafalarina hore bozup dalmislar ama genede dedigim gibi az kaldi 35 kitayi temizlefik asil savas bundan sonra ins. Her iki tarafada guzel kesimler vede umarim renkli bir savas olur .......sahsi gorusum darkin savas acmasi golge icin iyi odu yoksam bolgede her iki klanda sikisacakti
 
Sen bana hiç bişey yapamazsın emin ol gevezelik ile olmuyor bu iş..

Başıma ne gelirse ondan bulacakmışım hey allahım :D

Gevezelik ? Sadece kendim 8 köy aldım sizden 3 tane daha geliyo gün bitmeden.Sanırım biraz daha konuşmam gerekiyor :)
 
Tamam beyler burası diplomasi başlığı muhabbet bölümüne alalım bir zahmet :)

gene ceza yiyeceksiniz sonra neden ceza yedim demeyin..

Anubel buralarda :D
 
Tamam beyler burası diplomasi başlığı muhabbet bölümüne alalım bir zahmet :)

gene ceza yiyeceksiniz sonra neden ceza yedim demeyin..

Anubel buralarda :D

anubelin işi zaten Forumdaki keneleri avlamak :D maşallah başka kimseye ban attığını görmedim
 
Öyle deme anubel aslında işini ve görevini yapıyor :) neyse artık ben kaçar...
 
çok iyi ekip tamamlanmiş .)) ben forumda 3 ayda bir yazarım 3 gun yazarım hgene 3 ay kaybolurum
 
anubelin işi zaten Forumdaki keneleri avlamak :D maşallah başka kimseye ban attığını görmedim

benide unutmayalim rekorum 14 puan :D

ben de geldim troll

Forumun atan kalbisin sen gitsen forum coker :D

çok iyi ekip tamamlanmiş .)) ben forumda 3 ayda bir yazarım 3 gun yazarım hgene 3 ay kaybolurum

W20 aciliyo baslaycaksiniz tahminimce 2-3 ay daha buralardasin :D
 
Geri
Üst