DİRİLİŞ KLANI TOPLAMA KLANLARIYLA (GALAXİ İLE) SAVAŞA GİRMİŞTİ

  • Konuyu başlatan DeletedUser64555
  • Başlangıç tarihi
Tepki puanı
1.333
2-3 gündür kendi kabuğuma çekildim ve sonunda buraya da hissettiklerimi yazmak istedim arkadaşlar...

Dünyayı kim kapatır nasıl olur bilmiyorum. Ama bu oyun yüzünden defalarca insnaların kalplerini kırdım. Üstelik çocuk da değilim ve gerçek hayatım da gayet iyi gidiyor. Ama hiç birine değmeyeceğini defalarca gördüm, tecrübe edindim, fakat yine de geldim başladım. Öncelikle ve bence her şeyden önemlisi, kalbini kırdığım, kötü söz söylediğim kim varsa, içten gelerek söylüyorum ki, özür dilerim. Bu dünya da öyle ya da böyle haksızlığa uğramayan insan zaten yoktur. Ama benim burada gelip, üstelik oyun için, haksızlığa uğradım ve bu yüzden birilerine hakaret etmem kadar gereksiz bir şey olamaz. Olmamalı... Eminim ki, burada ki her insan hayatını bir şekilde idame ediyor ve bir şekilde yoluna bakıyor. Ben değil, kimse kimseyi satın alamaz bu hayatta. Benimkiler tamamen boş laf idi. Bu hayatta şu oyunun önüne geçebilecek binlerce, belki milyonlarca şey varken, kalkıp burada kalp kırmanın, olmadık şeyler söylemenin (haklı ya da haksız) gereksiz olduğunu nihayetinde anladım. Diriliş te ilk kez oynamıştım ve herkesi ilk kez tanımıştım zaten. Sadece bir ya da iki kişi ile yıllar öncesinde ufak bir diyaloğum olmuştu. Bu dünyaya galaxy i silerim diye gelmiştim ayrıca :) Öyle ya da böyle bunun adı bir şekilde hırstır. Sonunda silip giden ben oldum. Çünkü artık yapmayacağım, daha önce yapmadığım şeyler yaptığımı ve hiç olmayacak şekilde çirkin davrandığımı farkettim. En doğrusu buydu. Herkesten tekrar ve tekrar çok özür diliyorum. Bir daha oynar mıyım bu oyunu bilmiyorum ama yaptıklarımdan pişman olduğumu söylemek istedim. Kimse kimsenin kalbini kırmasın arkadaşlar. 3 gün dünya. 4 yok. Hoşçakalın. Herkese başarılar.
Özrünüzü şahsım adına kabul ediyorum reel hayatınızda başarılar bir oyun için kalp kırmanın boş olduğunu geç olmadan da anlamanız iyi olmuş
 

DeletedUser67899

Ziyaretçi
Tamam oynamayın köylerinizi bana bırakın ben kapatam
 

Edit-997395

Yasaklı
Tepki puanı
3.996
Ne toplama klanı silindi , ne de toplamama klanı . O yüzden çok şey eden yok :D 2 sinden biri silinince gelirsin , alırsın eline şemşamerini izlersin :)
 

DeletedUser59592

Ziyaretçi
Buralarında rantı kayboldu bi zamanlar değerlenir diye arsa almıştık kaldı elimizde :)
 

DeletedUser58115

Ziyaretçi
Normalde böyle şeylerle uğraşmam da, şu alıntı yaptığım arkadaşların hatrına uğraştım. Harita avantajına sahipken bır bır konuştunuz. Şimdi bir köşeye çekilip ağlayabilirsiniz. Peçeteler @onmylove 'dan.


Bilmeyen arkadaşlar için dipnot geçeyim. Diriliş klanları ile savaşımız lehimize sona erdi. Diriliş klanlarındaki emek veren tüm arkadaşları tebrik ediyorum. Gerçekten keyifli bir savaştı. Buradaki yazım sadece aşağıdaki arkadaşlar içindir. Onun dışında Diriliş'teki arkadaşların ellerine sağlık.





VUSLATI KULLANIP SAVAŞTA TEK KALAN GALAXİ KLANINA BOL ŞANSLAR
Demek biz


aynen gange aynen devam edin :D
20 tane klan açan galaxy toplama değilmi ?
600 kişilik ekibimi var yoksa
Aklımda deli sorular
Galaxinin harita dağılımı birbirlerini desteklemeyi zorlaştıracak gibi duruyor Diriliş klanı ise iç içe daha çabuk organize olurlar.

NİCE AZLAR , NİCE ÇOKLARA GALİP GELMİŞTİR CENK MEYDANINDA...
aynen knk galaxy ya aynen kalabalıklar kanka aynen :D
Galaxy leş bi klan gala diye kısaltmışlar bide filmmi bu galasına gidelim neyse 2 hafta sonra hesap sil dünya sarmıyo yeaa lar başlar
Şuanda da açık ara öndeler galaxy çöp
;) Çöp bir klan olduğunu biliyorum da bu kadar olduğunu bilmiyordum ben gelene kadar oradan ayrılmayın olur mu ? hatta belki de gelmişimdir :D
W50 yi bilmem de
W51 de galaxy vs CROM savaşını görürsün belki de biz gelmeden diriliş tokatlar hiç görmezsin kim bilir :) 660 kişi mi dediydiniz 300 ü preci gerisi 360 neyse ammaan sürprizi bozmayım ;)
Başladın yine Emre :D
bak dino dino gir oyununu oyna, klandaki casusunuzu çıkarıp sabah opu yapıp kilit yemek var ama olsun oyunuzu oynayın hadi :D
QRQWRQWWR hahahha şu elleri belinde ayakta duran abisini izleyen @Pressman sanırsam öğrenecek öğrenecek
Dışardan bir gözle bakarsak Diriliş istatislik attığında Galaxy tarafı şey dedi kendi köylerini alıyorlar. Bu adamlar içine girmişse Galaxy toplamadır. Açık ve net ;) Gerçi iyi ki toplamalar :D :D Ne kadar kişi olursa o kadar zevkli olur 685 kişi diyorlardı w52 ye yetiştirmeye çalışıyoruz :)
Topla topla Bide 4/3 uyle dene belki şansınız artar istatistikler değişir
Kendi acınacak halinden kurtulup ne zaman acıyacak hale geldin sen komik yaratık. Şu mahallede buraya bir kamyon adam yığarım diyen veledlere dönmüşsün.
Sen kimsin sincap?Hadi al bakalım 4/3 ünü dünyanın nasıl alıyorsun çok merak ettim sincapa biat edin :)
:D Sincapgiller familyası oldukça fazla sayıda üyeye sahiptir. Sincap türleri yaşadıkları bölgeye, iklime ve beslenme şekillerine göre zaman içerisinde farklılık göstermiş niteliktedir. Sincapgiller ailesi 5 alt familyaya sonrasında ise, 51 cins ve neredeyse 300’e yakın türe ayrılmaktadır. Ve üstelik ek bilgi olarak başta tam sayı verilmemiş 685 üyeye sahiplerdir.
Tutmayın küçük enişteyi 23 Nisanda dünyanın 3/4 ü senin klana girecek söz
Herhangi gecmis bir serverde bir klan basari gosterebilir sonraki serverde basarisizda olabilir gerci 60 klanla ben zor basarisiz olur diyorum ama her neyse sonraki serverlerde basarisiz olma durumlari her zaman olur
Ayrica ornek verelim En begendigim en basarili gordugum klanlarin basinda sancak geliyor w50 durumlari belli inslh basarili olur ama sanmiyorum dehsetin durumu belli allah askina burda dirilisin galaxi ile savasta olmasi bile basari deilmi????
Dostum başarıları kazandığınız dünya da değiliz w 51 deyiz 50 dünya 'nin 50sinide kapatsaniz kapattiginiz dünyada kalır hakimiyetiniz. O yuzden başarı naraları atmaniza gerek yok w51 de Su an bir başarınız da yok diğer dünyalar da ne yaptığınız değil bu dünya da ne yapabildiğiniz önemli.;)
abi istersen oyunun en iyi klanı ol laf eden yok size.tebrik edip geçeriz nedir bu kibir bi oyun için 1 dünya kapatınca ne oluyor 30 tane 'toplama olmayan' klanla dünyayı kapatamazsanız zaten bu oyunu bidaha oynamayın.
Güncel istatistik
FETHEDILEN KÖY SAYISI
DIRILIS (16)
Toplama klanlar 5

@onmylove akşamdan sabaha 9 koyunuz gitti forum da geyik yapacağına biraz oyuna tecrübe edin @InexoRabLe bunlar da sadece kelime oyunu var başka da bişey yok tek faydaları bize forum da eğlence oluyorlar:D
O tahmin etmiyor da ben görebiliyorum sonunu dünya kapatilana kadar online olacak
sonunu düşünen kahraman olamazmış çok mu düşünüyorsun acaba ?


DİRİLİŞ lehine son durum...
Savaşın sonu geldiğinde seni tebriğe bekliyorum uçarak post atmaya gelince insan kendisi neyse herkesi öyle görürmüş ama sen öyle yapma diyeceğim şudur sensinnn;):D
şuan çok erken konuşmak için kimse rahat hareket edemiyor ,şuan lehimize gözüksede galaxy çok kalabalık ve aktif oyuncuları var.siz yenerseniz biz tebrik ederiz tabikide peki sizin bu burnu havada arkadaşlarınız konuşmalarından sonra biz kazanırsak tebrik ediceklermi ? siz önce bi konuşmaları okuyun kim başlatmış atışmayı
Galaxy buram buram çöp kokuyorrrr


DİRİLİŞ lehine son durum