büyük değişiklik(öneri-2)

DeletedUser

Ziyaretçi
Burda fikirden ziyada oyunun ilerleyişi hakkında köklü bi değişiklikten bahsedeceğim.
Klanlar oyunu uzun süreden beri oynayanlar için sıradanlaştı artık.dünya üzerindeki değişiklikler birim hızı,oyun hızı,3 basamaklı araştırma sistemi,okçular ve 3 kademeli saray sisteminden ibaret.oyunun ilerisine oyuncu tutma gerekiyor.misalen iyi oyuncuların hepsi oyun başlarından oyuna başlayıp kesip kesilip gidiyorlar.o dünyanın oyun bilgisi olarak en iyisi olan nadiren dünya kapatmaya gidiyor bu bi gerçek.Ben diyorumki oyuncuları ilerdede oyunda tutmak için birşeyler yapmalı klanlar ekibi.
Ben fikrimi belirteyim.oyuncunun ileri zamanlarada oyunda kalması için oyununda ilerlemesi gerekir.Çünkü zaman kavramı denilen bişey var.oyun dünya özelliklerinin başından sonuna kadar aynı kalıyor.hep aynı birimler hep aynı saldırılar vs vs.
oyuncu puanları ve klan puanları olamlı.bu puan sıralamadı puan değil tabi.hem oyuncu puanı hem saldırı kesim savunma kesim puanı dikkate alınarak oluşturulacak oyuncu ve klan puanları.
açıklıcak olursak oyuncu puanı 15.000 e ulaştığında yeni asker üretme yerleri gelsin.misal süikastçi bölümü.burda haçerliler,fırlatmalı bıcak ustaları vs vs olabilir.
belli bi paundan sonra ateşli silahlar.ok atan barutlu silah piyadeleri vs.bunlara özellik eklenebilir.dahada ilerleyenlere donanmalar(haritada su yolları yaparak gemi donanmalarının önünü açabilirsiniz)
toplar vs.
savunma için zırlar demirden duvarlar vs getirilebilir.birsürü birim eklenebilir.bu hayalgücüne kalmış bişey.
pazar ve gümüş para sistemi getirebilirsin.klanlar kapalı arttırmayla saat başı pazara özel saldırı gücünü etkilicek özel silahlar alabilir.misal oyun içindeki gümüş parayı teklife basar saatlik geri sayımda en çok gümüş parayı birseferde kim bastıysa o alır.adetini klanlar belirler.gümüş parayla saat başı 1 donanımdan en fazla 10 tane alma hakkı tanırsın pre ile sınırsınz yaparsın.donanımı kuşatılan askerin saldırı yahut savunma güçlerini değiştirir lakin asker ölünce donanım gider.
Klanın gücüne göre saldırı bonusları verebilirsiniz.köylerdeki gümüş paralar yağmalanabilir.köy sadakatini görebilen yüksek düzey casuslar olabilir.lakin köyde belli süre bulunması gerekir vs.
köy kademeleri artar yeni binalar yeni askerler gelir.bunları hepsini bi puana yayarsın oyuncu bunları elde edebilemek için ilerlemek isticektir.tutacağın oyuncunun haddi hesabı olmıcaktır.öbür türlü olay hep aynı.100 k dan 10 saldırın oluyor.1 m ken 100 saldırın oluyor.sadece daha çok yoruyor ve sıkıyor.hiçbir değişikliğe uğramıyor ve oyucuların çoğu bırakıyor.ha bu değişiklik ne sağlar.bi 15-20 dünya ileriye daha çok oyuncu götürmeyi daha çok seçenekle emek yahut pre ile malzeme alımı ve premium hesap hesap yöneticisi alanların çok olması gibi durumları sağlar.üzerinde çalışıp deneme amaçlı açılabilir.anlatması basit uygulaması zor biliyorum ama değerlendirmeye alırsanız sevinirim. :)
 

DeletedUser

Ziyaretçi
Çok iyi fikir zamanla gelişmeli bence de bi süre sonra monoton oluyor köyler şehire de dönüşebilir bence
 

DeletedUser52861

Ziyaretçi
ne ara okudun da cevap verdin :D bu arada bayat fikir , en az 100 kere önerilmiştir :)
 

DeletedUser39894

Ziyaretçi
Bunlarin yapilmasi oyunun tamamen degismesi demek oluyo :) Daha once bu tarz oyunlar oynadim. Mizrakcidan baslayip kalayla bakiri karistirip tunc yapmaya. Sonra demiri sonra barutu kesfetmeye buna baglu olarak silahli sipahilere kadar uzanan bir oyun.Casuslarla suikast yapip sehiri yikmaya , gemilerle fethe cikmaya yarayacak kadar genisti. Ama burda ki sadeligin tadi baska. Oyunu farklilastirmak icin sirli dunyalar , bayraklar falan bu monotonluktan dolayi ekleniyo zaten.
 

DeletedUser

Ziyaretçi
Ben bu öneriyi şu manada yaptım.Bu oyun strateji oyunu lakin belli seviyeden sonra tekrar oyunu oluyor.sadece köyler çoğalıyor elindeki ordu ve köy çoğalıyor strateji belli bi yerden sonra aynı kalıyor ve herşey tekrardan ibaret oluyor.milyonluk hesapla oynayanla küçük hesapla oynayan arasında fark kalmıyor.fazlaca yorucu tabiri caizse habballık oluşturuyor çünkü strateji gelişmiyor.bu oyunun şöyle bi özelliği var.dünya dünya özelliklerinin olduğu bi oyun.sadece deneme amaçlı ilerisi için geliştirilebilinir.atıyorum w38 buna benzer bi düzene otutturulur ve sadece bu özellikler orda olur dünya kapandıktan sonra arz talebe oranla clasik sw gibi kapandıkça tekrarlanır yağut ara bu özellikle dünya açılır.bu dünya orta çağa uyarlanmış şekilde bi oyun lakin orta çağda sadece bir düzende gitmedi.oyununda zaman içinde ilerlediği gibi ilerlemesi lazım.belki çok yoğun bi hedef kitlesi oluşturulabilir.bunları yapmak zaman isteyen zor bişey olsada eğer tutarsa klanlar ekibi içinde gelir kaynağı olabilir.premiumun kullanım alanı çok geniş bir yelpazeye yayılcağından.zaten dediğiniz gibi oyun yapısını tamamen değiştiren bi sistem dediğim.sadece fikren yazdım.normal klanlar tek zamanlı benim dediğim çok zamanlı ve stratejyi çoğaltacak birsürü öge içeriyor ilerledikçe:)
 

DeletedUser

Ziyaretçi
Bu tarz bir öneri de oyunun yapısını değiştirileceği anlamına geilyor ki buda kısmen çok zor onun için tribalwars2 ve kingsage gibi ortaçağ oyunları açıldı yada senin dediğine benzer strateji oyunları var malum klanlarında onlara göre farklı olması lazım :)
 

DeletedUser45265

Ziyaretçi
bunların yapılması oyunun ikariama dönmesi demek olur her şeyden önce :) ikariam isteseydik onu oynardık :)
 
Üst