DeletedUser
Ziyaretçi
Burda fikirden ziyada oyunun ilerleyişi hakkında köklü bi değişiklikten bahsedeceğim.
Klanlar oyunu uzun süreden beri oynayanlar için sıradanlaştı artık.dünya üzerindeki değişiklikler birim hızı,oyun hızı,3 basamaklı araştırma sistemi,okçular ve 3 kademeli saray sisteminden ibaret.oyunun ilerisine oyuncu tutma gerekiyor.misalen iyi oyuncuların hepsi oyun başlarından oyuna başlayıp kesip kesilip gidiyorlar.o dünyanın oyun bilgisi olarak en iyisi olan nadiren dünya kapatmaya gidiyor bu bi gerçek.Ben diyorumki oyuncuları ilerdede oyunda tutmak için birşeyler yapmalı klanlar ekibi.
Ben fikrimi belirteyim.oyuncunun ileri zamanlarada oyunda kalması için oyununda ilerlemesi gerekir.Çünkü zaman kavramı denilen bişey var.oyun dünya özelliklerinin başından sonuna kadar aynı kalıyor.hep aynı birimler hep aynı saldırılar vs vs.
oyuncu puanları ve klan puanları olamlı.bu puan sıralamadı puan değil tabi.hem oyuncu puanı hem saldırı kesim savunma kesim puanı dikkate alınarak oluşturulacak oyuncu ve klan puanları.
açıklıcak olursak oyuncu puanı 15.000 e ulaştığında yeni asker üretme yerleri gelsin.misal süikastçi bölümü.burda haçerliler,fırlatmalı bıcak ustaları vs vs olabilir.
belli bi paundan sonra ateşli silahlar.ok atan barutlu silah piyadeleri vs.bunlara özellik eklenebilir.dahada ilerleyenlere donanmalar(haritada su yolları yaparak gemi donanmalarının önünü açabilirsiniz)
toplar vs.
savunma için zırlar demirden duvarlar vs getirilebilir.birsürü birim eklenebilir.bu hayalgücüne kalmış bişey.
pazar ve gümüş para sistemi getirebilirsin.klanlar kapalı arttırmayla saat başı pazara özel saldırı gücünü etkilicek özel silahlar alabilir.misal oyun içindeki gümüş parayı teklife basar saatlik geri sayımda en çok gümüş parayı birseferde kim bastıysa o alır.adetini klanlar belirler.gümüş parayla saat başı 1 donanımdan en fazla 10 tane alma hakkı tanırsın pre ile sınırsınz yaparsın.donanımı kuşatılan askerin saldırı yahut savunma güçlerini değiştirir lakin asker ölünce donanım gider.
Klanın gücüne göre saldırı bonusları verebilirsiniz.köylerdeki gümüş paralar yağmalanabilir.köy sadakatini görebilen yüksek düzey casuslar olabilir.lakin köyde belli süre bulunması gerekir vs.
köy kademeleri artar yeni binalar yeni askerler gelir.bunları hepsini bi puana yayarsın oyuncu bunları elde edebilemek için ilerlemek isticektir.tutacağın oyuncunun haddi hesabı olmıcaktır.öbür türlü olay hep aynı.100 k dan 10 saldırın oluyor.1 m ken 100 saldırın oluyor.sadece daha çok yoruyor ve sıkıyor.hiçbir değişikliğe uğramıyor ve oyucuların çoğu bırakıyor.ha bu değişiklik ne sağlar.bi 15-20 dünya ileriye daha çok oyuncu götürmeyi daha çok seçenekle emek yahut pre ile malzeme alımı ve premium hesap hesap yöneticisi alanların çok olması gibi durumları sağlar.üzerinde çalışıp deneme amaçlı açılabilir.anlatması basit uygulaması zor biliyorum ama değerlendirmeye alırsanız sevinirim.
Klanlar oyunu uzun süreden beri oynayanlar için sıradanlaştı artık.dünya üzerindeki değişiklikler birim hızı,oyun hızı,3 basamaklı araştırma sistemi,okçular ve 3 kademeli saray sisteminden ibaret.oyunun ilerisine oyuncu tutma gerekiyor.misalen iyi oyuncuların hepsi oyun başlarından oyuna başlayıp kesip kesilip gidiyorlar.o dünyanın oyun bilgisi olarak en iyisi olan nadiren dünya kapatmaya gidiyor bu bi gerçek.Ben diyorumki oyuncuları ilerdede oyunda tutmak için birşeyler yapmalı klanlar ekibi.
Ben fikrimi belirteyim.oyuncunun ileri zamanlarada oyunda kalması için oyununda ilerlemesi gerekir.Çünkü zaman kavramı denilen bişey var.oyun dünya özelliklerinin başından sonuna kadar aynı kalıyor.hep aynı birimler hep aynı saldırılar vs vs.
oyuncu puanları ve klan puanları olamlı.bu puan sıralamadı puan değil tabi.hem oyuncu puanı hem saldırı kesim savunma kesim puanı dikkate alınarak oluşturulacak oyuncu ve klan puanları.
açıklıcak olursak oyuncu puanı 15.000 e ulaştığında yeni asker üretme yerleri gelsin.misal süikastçi bölümü.burda haçerliler,fırlatmalı bıcak ustaları vs vs olabilir.
belli bi paundan sonra ateşli silahlar.ok atan barutlu silah piyadeleri vs.bunlara özellik eklenebilir.dahada ilerleyenlere donanmalar(haritada su yolları yaparak gemi donanmalarının önünü açabilirsiniz)
toplar vs.
savunma için zırlar demirden duvarlar vs getirilebilir.birsürü birim eklenebilir.bu hayalgücüne kalmış bişey.
pazar ve gümüş para sistemi getirebilirsin.klanlar kapalı arttırmayla saat başı pazara özel saldırı gücünü etkilicek özel silahlar alabilir.misal oyun içindeki gümüş parayı teklife basar saatlik geri sayımda en çok gümüş parayı birseferde kim bastıysa o alır.adetini klanlar belirler.gümüş parayla saat başı 1 donanımdan en fazla 10 tane alma hakkı tanırsın pre ile sınırsınz yaparsın.donanımı kuşatılan askerin saldırı yahut savunma güçlerini değiştirir lakin asker ölünce donanım gider.
Klanın gücüne göre saldırı bonusları verebilirsiniz.köylerdeki gümüş paralar yağmalanabilir.köy sadakatini görebilen yüksek düzey casuslar olabilir.lakin köyde belli süre bulunması gerekir vs.
köy kademeleri artar yeni binalar yeni askerler gelir.bunları hepsini bi puana yayarsın oyuncu bunları elde edebilemek için ilerlemek isticektir.tutacağın oyuncunun haddi hesabı olmıcaktır.öbür türlü olay hep aynı.100 k dan 10 saldırın oluyor.1 m ken 100 saldırın oluyor.sadece daha çok yoruyor ve sıkıyor.hiçbir değişikliğe uğramıyor ve oyucuların çoğu bırakıyor.ha bu değişiklik ne sağlar.bi 15-20 dünya ileriye daha çok oyuncu götürmeyi daha çok seçenekle emek yahut pre ile malzeme alımı ve premium hesap hesap yöneticisi alanların çok olması gibi durumları sağlar.üzerinde çalışıp deneme amaçlı açılabilir.anlatması basit uygulaması zor biliyorum ama değerlendirmeye alırsanız sevinirim.