Alarm savaş raporlari

  • Konuyu başlatan Konuyu başlatan DeletedUser52052
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Evet hocam haklısınız biz 20 kişi yönetim olarak savaştık toplasan 25-30 kişi belki o da destek atanlarla beraber sayımız buydu oyuncularımızın online süresi düşüktü sizlerde bunun farkindaydiniz neyse sağlık olsun tekrardan :)
 
Evet hocam haklısınız biz 20 kişi yönetim olarak savaştık toplasan 25-30 kişi belki o da destek atanlarla beraber sayımız buydu oyuncularımızın online süresi düşüktü sizlerde bunun farkindaydiniz neyse sağlık olsun tekrardan :)

ön kayıtta 100 kişi falandınız yalnız hocam, ben mi yanlış hatırlıyorum :S tabii sonra bölgeden birçok adam aldınız, orası ayrı konu:)
 
Evet hocam haklısınız biz 20 kişi yönetim olarak savaştık toplasan 25-30 kişi belki o da destek atanlarla beraber sayımız buydu oyuncularımızın online süresi düşüktü sizlerde bunun farkindaydiniz neyse sağlık olsun tekrardan :)

savas ıcın tesekkur ederım hatayı forumda yaptınız siz aslında normalde kasmayı dusunmuyodum bıle hatta suanda oyundan sogudum :) neyse baska sv lerde basarılar dılerım :)
 
Valla ben alarm yöneticisi olsam udw ve pusula ya basarım savaşı, altta kalanın canı çıksın derim:)
Amma Alarm'da Nerde eeee o yurekk
 
abdi 10 kişiyiz, udw'de başlayacağız demişti yav :D

abdi yanlış bilgi wermiş eşkiya olarak kimse gelmedi en azından eşkiyadan geldik düşüncesi yok ben arkadaşlarımı aldım bunlar eşkiyada olabilir başka klanda ne kadar eşkiya geçmişim warsa okadar udw geçmişim war burdaki tek klan udw eşkiya ismi olmadıkça kimin hangi wordde hangi klanda oynadıgı önemli deil

savaş raporları daha güzel onları takip edelim güzel kesimler war
 
Geri
Üst