Aile Klanlarına Son

Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Tepki puanı
353
bazı arkadaşlar forumda yazınca savaş kaybettiğimiz için ağladığımızı düşünüyor :) ama hayatta bu oyundan önemli şeyler de var bunu hatırlatarak yazıma başlıyorum. bir daha da dünya forumlarında bu konuyu açmayacağım buranın linkini bırakıp kaçarım artık. oyunu mahveden aile klan mantığına son için önerilerim var. ama eeeey tibelda gelip de bunu siz oyuncular çözmelisiniz dersen o zaman ben de sana öneriler forumunu kapatın bir anlamı yok derim. çünkü geçen bana bu tip sorunları buraya yazmam gerektiğini söylemiştin.

aile klanları olmaz ise kıtada daha küçük çapta ama daha eğlenceli ve çok daha kısa süren savaşlar yaşanacaktır. 2 güne mis atmaktan kurtulmak sizin de hoşunuza gitmiyor mu ? ayrıca 1 yıl değil de 1 ay içinde oyunu kafanızda eğlenmiş bir şekilde bitirebilirsiniz (kaybedersiniz savaşı yani :D). tabii amaç eğlenmek ise. şimdi şu soru gelecek kafalara. e hakimiyeti nasıl sağlayacağız bu kadar az kişi. Öneriler 6.maddeye gidebilirsin arkadaşım. nasıl şuan gerçekten emek ve zaman veren kapatıyorsa burada da öyle olacak. önerileri en azından 1 gerçek dünyada görmek hoş olabilir. tutmaz ise nasıl geldiyse şuana kadar bundan sonra da öyle devam edersiniz :)

yukarıda belirttiğim gibi savaş kaybettiğim için değil oyundan alınabilecek zevki arttırmak için bu önerileri yapıyorum. beğenmeyen olacaktır illa ki onları da kendi fikirlerini oynadıkları dünyalardaki olaylara bağlayarak değil de oyunun sadece zevkini arttırmak için yazmalarını bekliyorum. daha önce evet ben de oynadım aile klanları içerisinde ama artık çok abartıldı ve hiç zevk vermemeye başladı. gelip de sen de oralarda oynadın diye basitçe saldırmayın lütfen.

neyse çözüm olabilecek önerilerim:

1-Işınlanma kesinlikle ve kesinlikle olmamalıdır.
2-Sadece ön-kayıt yapmış ve aynı klan içerisinde olan oyuncular haritada aynı bölgeye düşmelidir. Sonra başlayanlar ise rastgele yeni insanlarla klan kurabilir tabi bölgesel.
3-Keza aynı şekilde yeniden başla ile yön seçip aynı bölgeye düşmek engellenebilir.
4-Temizleme kaldırılmalıdır. Çünkü 900 kişi aynı bölgede başlayıp yağmasız sadece temizleme ile geçinebiliyor. Temizleme kalkmasa bile getirisi daha düşük olabilir. (ilk 3 madde olursa gerçi temizleme de sıkıntı yok.)
5-Klan dışı destek zaten yok ama klasikte olduğu gibi klandan ayrılınca tüm desteklerin otomatik geri gitmesi olabilir.
6-Klan üye limiti 100-150 arasında tutulabilir.
7-Üniversite dünyaları gibi insanları aile klan mantığına iten tipte dünyalar açılmamalıdır.
8-Yavaş değil de biraz daha hızlı dünyalar açılmalıdır.
9-Bu çok sert olabilir ama bir ara klasikte olduğu gibi belli bir süre sonra klanlar kilitlenebilir. gerçi yukarıdaki 8 maddeden sonra buna gerek de kalmayabilir.

Artık yoruldum insanlara bir şeyler anlatmaya çalışmaktan. savaş kaybettiğim için değil oyunun zevki için hepsi ! tibelda storm duyun beni :D (bu arada profil fotomun fırtınalı bir kalp olduğunun altını çizmek istiyorum:))

neyse efenim ben böyle düşünüyorum ve fikirlere açığım:)
 

Tibelda

Emekli Görevli
Tepki puanı
9.436
Bende aile klanlarına anlam veremiyorum. Oyunun kalitesini düşüren, oyuncuların eğlencesini bölen bir mantık. Ayrıca 300-350 ortalama üyeye sahip olarak oyunu erken domine etmeye çalışma stratejisi sürdükçe beklenen hızlı dünyalarında gelmesini zor buluyorum. 1'e 1 hızında dünyayı 6 ayda kapatırsanız 2'e 1 hızında dünya neden açılsın ki ? (Bu tamamen kişisel görüşüm. Farklı yerlere çekilmesin.) Başka bir konu altında oyuncuların bakış açısının değişmesinin çok önemli olduğunu söylemiştim. Bu şekilde iyi niyetli ve yapıcı olan önerilerin ve geri bildirimlerin değerli olduğunu düşünüyorum. :)
 

SungurAlp

Markiz
Tepki puanı
9.418
Artık 300 350 az sayılır hale geldi :D :D 5 ve 9.maddelerin dışında iyi ve katılıyorum, 5.madde güzel yine ama her dünya olmasa daha iyi.
Özellikle ilk üç madde güzel. Tabi üye limiti 50 veya daha altı olmayacaksa :D
 

YALNIZBARON

Yasaklı
Tepki puanı
1.887
61.Dünyadan örnek verelim dünya 4 yada 5 klanın elinde dönecek , oysa herkes tek klan olsaydı 100 klanın savaşı olacaktı.

A klanının üyeleri ; biz b klanını yendik dünya kapattık diyecekler.

Ancak çok fazla klan olduğunda bugüne kadar 100 klanla diplomasi yaptık 50 si arkadan vurdu 50 sini yendik hem strateji olarak zevk verir hem tatminlik sağlar.

Suçu klan başkanları olarak kendimizde arayalım 57 de 18 klan girdim saçmalık olduğunun farkındayım artık çünkü böyle bir düzen yok başkalarının hakkını yememeliyiz burada biz başkanlara ve başkan olacak adaylara çok görevler düşüyor.

B klanında bir oyuncu iyi oynuyor diye gel bu world bizle oyna demeyeceğiz kardeşim klanın olarak gir müttefik olalım dünya sonunda kim sağ kalırsa bakarız diyeceğiz.

Ne yazık ki hiç bir ciddi anlamda öneride bulunamıyorum.

Klanlar adını aşiretler yapıp devam edelim :)

Bunları önlemek için ciddi anlamda beyin fırtınası yapılmalı insanın psikolojisini bozuyor.

56. Dünyadan örnek vereyim ;

ALARM 13 klandı biz ise 2 klandık Alarmla savaşmak zorunda kaldık eğlenceli miydi elbette eğlenceliydi elimizden geleni yaptık boşlamadan oyunumuzu oynadık ama biz 50 kişiyiz adamlar 600 kişi adamlardan 600 kami geliyor bizden 50 çiftlik savunma ne yapabiliriz ki .

Ben böyle bir world daha oynarsam arkadaşlarım ne diyecek 2 klanla olmuyor gidelim Cin'e katılalım veyahut büyük olan 15 - 20 klan insanlara katılalım .

Her dünya da 2-3 tane küçük klan kuruluyor bunlar da 1 ayda toplanıyor böylece insanlar oyundan uzaklaştırılıyor.
 

TheDevilDunk

Kılıç Ustası
Tepki puanı
359
Aile klanlarına kişiler değişmedikçe fikirler değişmedikçe son veremeyiz maalesef. İnsanlar oyunu kazanmak için değil zevk almak için oynamaya başladıkları zaman belki değişebilir.
 

Napolyon2.0

Yasaklı
Tepki puanı
1.126
Bende aile klanlarına anlam veremiyorum. Oyunun kalitesini düşüren, oyuncuların eğlencesini bölen bir mantık. Ayrıca 300-350 ortalama üyeye sahip olarak oyunu erken domine etmeye çalışma stratejisi sürdükçe beklenen hızlı dünyalarında gelmesini zor buluyorum. 1'e 1 hızında dünyayı 6 ayda kapatırsanız 2'e 1 hızında dünya neden açılsın ki ? (Bu tamamen kişisel görüşüm. Farklı yerlere çekilmesin.) Başka bir konu altında oyuncuların bakış açısının değişmesinin çok önemli olduğunu söylemiştim. Bu şekilde iyi niyetli ve yapıcı olan önerilerin ve geri bildirimlerin değerli olduğunu düşünüyorum. :)
Peki nasıl çozucez bunu
 

DeletedUser72279

Ziyaretçi
cozumdekı ilk 3 secenek uygulanırsa ve klan ortak forumu kaldırılırsa olay tamamdır.
dayı wp,dc bir sürü uygulama var forum olmasa ne olacak :p normalde böyle akıllı değilimdir hee anti bir şeyin olunca direk aklıma seytanlık geliyor:p
 

**Sabbah**

Kılıç Ustası
Tepki puanı
260
Bu konuya modlarin yapabileceği pek bişi olduğunu düşünmüyorum tüm klan kurucularının anlaşıp bazı worldler aile klanı kurmama kararı alması gerekiyor sorun yine bizde oyuncularda bitiyor benim düşüncem bu yönde ben de aile klanlari olmasa daha zevkli olacağını düşünüyorum.
 

-Osmanlı-

Acemi
Tepki puanı
6
Türkiyede artık hep standart dünyalar açılmaya başladı. Hangisi hangisinde çok farklı? Bunun sebebide sizin bahsettiğiniz konulardan kaynaklandığı çok belli.
Global sunucularda da oynadığımda çok farklı dünyalar var. Diğer TW serverlerinde HP sunucuları çok zevkli fakat türkiyeye gelmesi çok zor duruyor.

Bence tek yapmamız gereken şey klandan ayrıldıktan sonra bir başka klana gitmek için 24 saat soğuma süresi olabilir. Bu şekilde 20 tane klan içinde dolaşıp savunma sayılarını hat safalara çıkaramayacaklar. Ayrıca arkadaşın 5. maddesinede katılıyorum.

Saldırı kısmı biraz daha komplike ve engellenmesi zor bir durum. Ama şart çünkü üstte belirttiğim durumlar olacaksa kesinlikle saldırıya da bir çözüm olmalı yoksa dengesizleşme olacaktır.
 

mernus..

Mızrakçı
Tepki puanı
31
ortak forum kaldirilirsa dc wp olabilir fakat onceden butun mutlerle savaslar koy rezervesi yuzunden cikiyordu.klanlar kilitlenir uye sayisi sinirsiz.klanlar arasi puan farkindan ayrica moral eklenebilir.oyuncu morali arti klan morali.
 

DeletedUser72279

Ziyaretçi
Aile klanlarını bir şekilde zayıflatabiliriz aile klanların da mecburi herkes yöneticiye komut açmak zorunda kalıyor sadece klana komut paylaşımı açık olursa yöneticiler usanıp bir sonraki dünyalara daha az girme kararı alabilir böyle ufak şeyler köy notları gibi paylaşımlarda aynı şekilde olabilir aslında ve bu azda olsa belki aile klanlarının işini zorlaştırır
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Üst