71. Ne durumda ?

Dodge Slap

Baltacı
Tepki puanı
1.672
SOA hariç neredeyse bütün klanlar birden fazla klanla dünyaya girdiler.SOA ya bıraktıkları kıtada 4 farklı klan ortak diplomasi adı altında SOA ile savaştı.Aslına bakarsanız SOA nın yaptığı baya riskli bir hamleydi.Sonuçta 100 kişi kıtayı kapatmaya çalışırken giden premium ve extra efor cidden zorladı.Diğer klanlar için konuşucak olursak;kıtaları bizlerden hızlı kapandı ve oluşmaya başlayan haritadan sonra eski dünyalardan alışkanlık olarak birden fazla klan(köy kasmaya gelenler,Premium kasanlar,multiler olmak üzere)kurdukları klanlar ellerinde patladı.Bu konuda en büyük darbeyi destroyermikail in çektiği sirkülerle yakalanarak fena(iki nokta d) ban yiyip dünyadan giderek öderken,kalan klanlar ise bu alt klanlarında ve içlerinde kalan hesapları savunamadığı ve pasif oldukları için iletişim halinde kalamadıklarından ötürü düşmanın yani genel olarak baktığınızda SOA nın önüne geçemediler.Ortadaki bariz oyuncu kalitesi farkıyla aktif savaşta 2 haftadan fazla direnen klan olmadı sanırım.


Bu sistemin artıları;
1.Doğru oyuncu kadrosuyla (aktiflik,premium ve iletişim) zevkli bir dünya süreci alabileceğinizi söyleyebilirim.
2.10-12 klan giren aile klanlarına karşı moderatörlerin keskin kararlar alma cesaretleri gerçekten yerindeydi.Bu konuda destek sisteminin eline sağlık oyunu korumak için bu dünyada baya çaba sarf ettiler.
3.Belki klan kilitlenmesiyle alakası yok ama bu dünyayı açıp incelediğinizde önceki ve bu dünyadan sonraki dünyalara göre kıta sayısının fazla olduğunu görüceksiniz.Bu dünyaya 2 katı klan girseydi eski w lerdeki tadı alma olasılığını arttırıcak bir harita düzlemi bizleri bekliyor olacaktı.

bu sistemin eksileri ve eksikleri;
1.klanlar kilitlendiği için süresiz banların saldırıya açık olması kuralı bu tarz dünyalar için değiştirilmeli.Her oyuncu aynı anda saldırabilmeye başlamalı kanaatindeyim.Dİrekt barbara düşürülerek veya 14 günlük banların saldırıya kapalı olarak ayarlanması bu sorunu dengeli bir hale getirebilir çünkü gerçekten haritanın düzeltilemeyecek bir hale gelmesini sağlayabiliyor.
2.Bence klanların kilitlenmesi mantığında klana oyuncu alınması yasaklı kalıp ama klandan oyuncu atılması aktif halde tutulması gerekiyor.Bunu en basit dilde truva,casusluk,nasıl olsa kapattık diyip oynamama gibi eylemleri ve 1.maddede belirttiğim sorunun çözümü olarakta sunulabilir.
3.altın para maliyetlerinin bu tarz kilitli dünyalar için %50-55-60 civarlarında düşürülmesi kesinlikle gerekiyor.Şuan biten dünyada yüzdeyi sağlamak için farmville oynanıyor.
şu yazıyı yazıp stormu etiketlememiş olman üzücü
 
Tepki puanı
4
Aile klanında olan biri olarak dünyaya 10-12 klan girdiğimizi bir tek ben ve aile klanındaki arkadaşlar bilmiyor herhalde.
 
Üst