71. Ne durumda ?

harbystar

Mızrakçı
Tepki puanı
245
Arkadaşlar bu dünyada oynamayı istemiştim ancak fırsat olup katılamamıştım.

İlk defa burada denenen klanların kilitlenme sistemi nasıldı sizce ?

İşe yaradı mı ? Xx1, xx2, xx3 gibi aile klanlarının önüne geçile bildi mi ? Bölgelerin hakimiyeti için mecburi savaşlar yaşandı mı ? Klandan çıkan geri dönemiyor mu ?

Yorumlarınızı merakla bekliyorum :)
 

ByRevolution

Yasaklı
Tepki puanı
2.216
Klandan çıkılmıyor veya atılmıyor.
Klan dan biri ban yediği zaman düşmanın onu gelip toplamasını bekliyorsun. Kısacası çok kötü bir özellik :)
 

Moonknıght

Ağır Atlı
Tepki puanı
6.627
SOA hariç neredeyse bütün klanlar birden fazla klanla dünyaya girdiler.SOA ya bıraktıkları kıtada 4 farklı klan ortak diplomasi adı altında SOA ile savaştı.Aslına bakarsanız SOA nın yaptığı baya riskli bir hamleydi.Sonuçta 100 kişi kıtayı kapatmaya çalışırken giden premium ve extra efor cidden zorladı.Diğer klanlar için konuşucak olursak;kıtaları bizlerden hızlı kapandı ve oluşmaya başlayan haritadan sonra eski dünyalardan alışkanlık olarak birden fazla klan(köy kasmaya gelenler,Premium kasanlar,multiler olmak üzere)kurdukları klanlar ellerinde patladı.Bu konuda en büyük darbeyi destroyermikail in çektiği sirkülerle yakalanarak fena(iki nokta d) ban yiyip dünyadan giderek öderken,kalan klanlar ise bu alt klanlarında ve içlerinde kalan hesapları savunamadığı ve pasif oldukları için iletişim halinde kalamadıklarından ötürü düşmanın yani genel olarak baktığınızda SOA nın önüne geçemediler.Ortadaki bariz oyuncu kalitesi farkıyla aktif savaşta 2 haftadan fazla direnen klan olmadı sanırım.


Bu sistemin artıları;
1.Doğru oyuncu kadrosuyla (aktiflik,premium ve iletişim) zevkli bir dünya süreci alabileceğinizi söyleyebilirim.
2.10-12 klan giren aile klanlarına karşı moderatörlerin keskin kararlar alma cesaretleri gerçekten yerindeydi.Bu konuda destek sisteminin eline sağlık oyunu korumak için bu dünyada baya çaba sarf ettiler.
3.Belki klan kilitlenmesiyle alakası yok ama bu dünyayı açıp incelediğinizde önceki ve bu dünyadan sonraki dünyalara göre kıta sayısının fazla olduğunu görüceksiniz.Bu dünyaya 2 katı klan girseydi eski w lerdeki tadı alma olasılığını arttırıcak bir harita düzlemi bizleri bekliyor olacaktı.

bu sistemin eksileri ve eksikleri;
1.klanlar kilitlendiği için süresiz banların saldırıya açık olması kuralı bu tarz dünyalar için değiştirilmeli.Her oyuncu aynı anda saldırabilmeye başlamalı kanaatindeyim.Dİrekt barbara düşürülerek veya 14 günlük banların saldırıya kapalı olarak ayarlanması bu sorunu dengeli bir hale getirebilir çünkü gerçekten haritanın düzeltilemeyecek bir hale gelmesini sağlayabiliyor.
2.Bence klanların kilitlenmesi mantığında klana oyuncu alınması yasaklı kalıp ama klandan oyuncu atılması aktif halde tutulması gerekiyor.Bunu en basit dilde truva,casusluk,nasıl olsa kapattık diyip oynamama gibi eylemleri ve 1.maddede belirttiğim sorunun çözümü olarakta sunulabilir.
3.altın para maliyetlerinin bu tarz kilitli dünyalar için %50-55-60 civarlarında düşürülmesi kesinlikle gerekiyor.Şuan biten dünyada yüzdeyi sağlamak için farmville oynanıyor.
 
Tepki puanı
3.131
SOA hariç neredeyse bütün klanlar birden fazla klanla dünyaya girdiler.SOA ya bıraktıkları kıtada 4 farklı klan ortak diplomasi adı altında SOA ile savaştı.Aslına bakarsanız SOA nın yaptığı baya riskli bir hamleydi.Sonuçta 100 kişi kıtayı kapatmaya çalışırken giden premium ve extra efor cidden zorladı.Diğer klanlar için konuşucak olursak;kıtaları bizlerden hızlı kapandı ve oluşmaya başlayan haritadan sonra eski dünyalardan alışkanlık olarak birden fazla klan(köy kasmaya gelenler,Premium kasanlar,multiler olmak üzere)kurdukları klanlar ellerinde patladı.Bu konuda en büyük darbeyi destroyermikail in çektiği sirkülerle yakalanarak fena(iki nokta d) ban yiyip dünyadan giderek öderken,kalan klanlar ise bu alt klanlarında ve içlerinde kalan hesapları savunamadığı ve pasif oldukları için iletişim halinde kalamadıklarından ötürü düşmanın yani genel olarak baktığınızda SOA nın önüne geçemediler.Ortadaki bariz oyuncu kalitesi farkıyla aktif savaşta 2 haftadan fazla direnen klan olmadı sanırım.


Bu sistemin artıları;
1.Doğru oyuncu kadrosuyla (aktiflik,premium ve iletişim) zevkli bir dünya süreci alabileceğinizi söyleyebilirim.
2.10-12 klan giren aile klanlarına karşı moderatörlerin keskin kararlar alma cesaretleri gerçekten yerindeydi.Bu konuda destek sisteminin eline sağlık oyunu korumak için bu dünyada baya çaba sarf ettiler.
3.Belki klan kilitlenmesiyle alakası yok ama bu dünyayı açıp incelediğinizde önceki ve bu dünyadan sonraki dünyalara göre kıta sayısının fazla olduğunu görüceksiniz.Bu dünyaya 2 katı klan girseydi eski w lerdeki tadı alma olasılığını arttırıcak bir harita düzlemi bizleri bekliyor olacaktı.

bu sistemin eksileri ve eksikleri;
1.klanlar kilitlendiği için süresiz banların saldırıya açık olması kuralı bu tarz dünyalar için değiştirilmeli.Her oyuncu aynı anda saldırabilmeye başlamalı kanaatindeyim.Dİrekt barbara düşürülerek veya 14 günlük banların saldırıya kapalı olarak ayarlanması bu sorunu dengeli bir hale getirebilir çünkü gerçekten haritanın düzeltilemeyecek bir hale gelmesini sağlayabiliyor.
2.Bence klanların kilitlenmesi mantığında klana oyuncu alınması yasaklı kalıp ama klandan oyuncu atılması aktif halde tutulması gerekiyor.Bunu en basit dilde truva,casusluk,nasıl olsa kapattık diyip oynamama gibi eylemleri ve 1.maddede belirttiğim sorunun çözümü olarakta sunulabilir.
3.altın para maliyetlerinin bu tarz kilitli dünyalar için %50-55-60 civarlarında düşürülmesi kesinlikle gerekiyor.Şuan biten dünyada yüzdeyi sağlamak için farmville oynanıyor.

eneskosova v2
 

ThanksFRGood

Baltacı
Tepki puanı
905
SOA hariç neredeyse bütün klanlar birden fazla klanla dünyaya girdiler.SOA ya bıraktıkları kıtada 4 farklı klan ortak diplomasi adı altında SOA ile savaştı.Aslına bakarsanız SOA nın yaptığı baya riskli bir hamleydi.Sonuçta 100 kişi kıtayı kapatmaya çalışırken giden premium ve extra efor cidden zorladı.Diğer klanlar için konuşucak olursak;kıtaları bizlerden hızlı kapandı ve oluşmaya başlayan haritadan sonra eski dünyalardan alışkanlık olarak birden fazla klan(köy kasmaya gelenler,Premium kasanlar,multiler olmak üzere)kurdukları klanlar ellerinde patladı.Bu konuda en büyük darbeyi destroyermikail in çektiği sirkülerle yakalanarak fena(iki nokta d) ban yiyip dünyadan giderek öderken,kalan klanlar ise bu alt klanlarında ve içlerinde kalan hesapları savunamadığı ve pasif oldukları için iletişim halinde kalamadıklarından ötürü düşmanın yani genel olarak baktığınızda SOA nın önüne geçemediler.Ortadaki bariz oyuncu kalitesi farkıyla aktif savaşta 2 haftadan fazla direnen klan olmadı sanırım.


Bu sistemin artıları;
1.Doğru oyuncu kadrosuyla (aktiflik,premium ve iletişim) zevkli bir dünya süreci alabileceğinizi söyleyebilirim.
2.10-12 klan giren aile klanlarına karşı moderatörlerin keskin kararlar alma cesaretleri gerçekten yerindeydi.Bu konuda destek sisteminin eline sağlık oyunu korumak için bu dünyada baya çaba sarf ettiler.
3.Belki klan kilitlenmesiyle alakası yok ama bu dünyayı açıp incelediğinizde önceki ve bu dünyadan sonraki dünyalara göre kıta sayısının fazla olduğunu görüceksiniz.Bu dünyaya 2 katı klan girseydi eski w lerdeki tadı alma olasılığını arttırıcak bir harita düzlemi bizleri bekliyor olacaktı.

bu sistemin eksileri ve eksikleri;
1.klanlar kilitlendiği için süresiz banların saldırıya açık olması kuralı bu tarz dünyalar için değiştirilmeli.Her oyuncu aynı anda saldırabilmeye başlamalı kanaatindeyim.Dİrekt barbara düşürülerek veya 14 günlük banların saldırıya kapalı olarak ayarlanması bu sorunu dengeli bir hale getirebilir çünkü gerçekten haritanın düzeltilemeyecek bir hale gelmesini sağlayabiliyor.
2.Bence klanların kilitlenmesi mantığında klana oyuncu alınması yasaklı kalıp ama klandan oyuncu atılması aktif halde tutulması gerekiyor.Bunu en basit dilde truva,casusluk,nasıl olsa kapattık diyip oynamama gibi eylemleri ve 1.maddede belirttiğim sorunun çözümü olarakta sunulabilir.
3.altın para maliyetlerinin bu tarz kilitli dünyalar için %50-55-60 civarlarında düşürülmesi kesinlikle gerekiyor.Şuan biten dünyada yüzdeyi sağlamak için farmville oynanıyor.
hiç üşenmedin mi len yazarken eforsuz yaz geç yeterli :p
 

**All is Well**

Baltacı
Tepki puanı
1.100
Klanlar kitlendikten sonra silinen hesaplar yerine klansız hesaplara davet atılmalıydı
Bu duruma + olarak
dünya girişlerine ve oyunculara sınırlama getirilmeli klanlar kitlendikten sonra dünyaya hesap girişleri preyle olmalı(100-200 pre) ve girişler kapatılana kadar sürmeli

Dünya kitlendikten sonra belli bir puan altı hesap veya hesaplar dünyadan uzaklaştırılmalı oyunun ismi klanlar ama klansız ve amaçsız onlarca oyuncuyu boş yere dünyada tutmak mantıklı değil dünya kitlenene kadar gelişimini tamamlamamış ve klana girememiş oyuncuları oyun mantığını bu şekilde anlatabilirsiniz
 

aslankilic

Yasaklı
Tepki puanı
929
Klanlar kitlendikten sonra silinen hesaplar yerine klansız hesaplara davet atılmalıydı
Bu duruma + olarak
dünya girişlerine ve oyunculara sınırlama getirilmeli klanlar kitlendikten sonra dünyaya hesap girişleri preyle olmalı(100-200 pre) ve girişler kapatılana kadar sürmeli

Dünya kitlendikten sonra belli bir puan altı hesap veya hesaplar dünyadan uzaklaştırılmalı oyunun ismi klanlar ama klansız ve amaçsız onlarca oyuncuyu boş yere dünyada tutmak mantıklı değil dünya kitlenene kadar gelişimini tamamlamamış ve klana girememiş oyuncuları oyun mantığını bu şekilde anlatabilirsiniz
Ne diyorsun sen aslanım böyle iş olmaz :))
 

*SRM*

Okçu
Tepki puanı
2.230
Özellikleri güzel bir dünya idi bence.
Klan kilitleme ve alt klan yasağı olan bir dünyada klandisi destek olayının ( klandan ayrılınca desteklerin kalmasi) olmasi bir mantık hatasıydı.
Klana adam alamamak yerinde ama klandan adam cikaramamak sikintiydi.
 

.AMAZON.

Mızrakçı
Tepki puanı
47
W72 açıldığı gün 71'de hesap sil yaptım. Klanlar kitlendiği için devam etmedim. SOA çok yıpratmıştı sanki ARTİZ'i ordan aklımda kalmış yanılıyor da olabilirim. Amacım takılmaktı sadece :)) Salim bey ama W72'yi kaybettiniz.
 

*SRM*

Okçu
Tepki puanı
2.230
W72 açıldığı gün 71'de hesap sil yaptım. Klanlar kitlendiği için devam etmedim. SOA çok yıpratmıştı sanki ARTİZ'i ordan aklımda kalmış yanılıyor da olabilirim. Amacım takılmaktı sadece :)) Salim bey ama W72'yi kaybettiniz.
Evet ama kazanimim daha fazla
 
Üst