103. dünya

Durum
Konu yanıtlara kapalı.

DEMIRCAN

Acemi
Tepki puanı
10
Sayın Admin, valla kaç dünyadır oyunlardan zevk alamıyoruz.. Şöyle herşeyin serbest olduğu adrenalin dolu bir dünya istiyoruz..
Klan kilidi olmasın
Klan limiti 100 den aşşağı olmasın...
Bonus köyleri özler olduk..
Şovalye olsun ..
Bayrak olsun..
Asker biraz hızlı basılsın.. savaşımız bol olsun..
binalar normal bir sürede çıksın...
Envanter zengin olsun.. İşin özü atraksiyonlu bir dünyayı özledik...
 
son worldlerin hepsinin özelliği farklı farklı. O yüzden hepsinden herkes keyif alıyor. 103 de de çok farklı özellikler tatlar olacaktır bence. Klasik world tarzı gelmicektir diye düşünüyorum. Sayın Storm daha iyi bilir gerçi ama yenilikleri sever
 
Eski klan savaşlarında ultra speed serverler açılırdı 2 günde 200 köy felan alır verirdin arada böyle aksiyonlar lazım bence.
 
Durum
Konu yanıtlara kapalı.
Geri
Üst