-AzraiL-
Yasaklı
- Tepki puanı
- 383
İNNOGAMES in çok yanlış bir stratejisi var. Hammadde satarak premıum kazanmak diye birşeyin olmaması lazım. Çoğu Oyuncu birkaç dünyaya girip sadece premıum kasıyor.Böylece Kimsenin artık premıum satın almasına gerek kalmıyor.Bunu tamamen kaldırmalısınız. Oyuncular arasında eşitliği sağlamak içinde premıum ile hammadde alımının kaldırılması gerekiyor.Benim önerim
1-) Hammadde satıp Premıum puan almak kaldırılacak. Çünkü birkaç dünya da çoğu oyuncu premıum kasmak için giriyor. O yüzden premıum puan satın almaları ihtiyacı olmuyor.
2-)Premuım puanıyla hammadde alımı kaldırılacak.
3-) Premuım puan almanın da avantajı artırılacak.
--- Örneğin premıum puanla asker satın alma. Yani hammadde yerine premıum puan kullanılabilecek.İsteyen premıum puanla asker basar isteyen hammadde yle basar.Oyuncular arasında çok fark olmayacak.
---Premıum puanı ile inşaat yapılabilecek. Örneğin bir ana binayı 2.seviyeye artırma 5 premıum puan olacak. Seviye yükseldikçe premıum puan kullanımıda artacak.
Bunun gibi premıum puanın avantajları arttırılabilir.
4-)Dünya hızları arttırılıp dünya kapanması da çok uzun sürmeyecek.
5-)Dünya kapama şekli değiştirilebilir. Oyuncular arasında anket yapıp belirlenebilir. Şuan çok uzun sürüyor dünya kapanması. Oyunculara bıkkınlık veriyor bir süre sonra.
6-)Premıum puan fiyatlarında indirim yapılıp oyuncuların alması için teşvik edilecek. Büyük bir kampanya yapılabilir. 1 paket alana 2.ci bedava gibi.
7-)Diplomasi de müttefik klan ve Saldırmazlık anlaşması olan klanlara saldırılması yasak olacak. Yani saldırı yapmayı istese bile saldıramıyacak.Birde Müttefiklik ve SA bittikten 3 gün süreyle birbirine saldırılar yapılamayacak. Böylece diplomasi de etik lik sağlanacak
Diplomasi de bir klan başka klanı müttefik SA eklediğinde diğer klana da bildirim gidecek.Diğer klan onaylarsa anlaşma geçerli olacak. Örneğin bir klan bizim klanı müttefik olarak eklemiş bizim klanın haberi bile yok.
9-)Diplomasi de bir klan düşman olarak ekleniyorsa o klanla savaş durumunda olması gerekecek.Ya da Savaş durumundaysa o klan diplomasi de düşman olarak eklenmesi mecburi olacak. Bunun nedeni çok karışıklık oluyor. Örneğin bir klan bizimle savaşta ama diplomasi de nötr görünüyor. Sistem bunu otomatik olarak belirlemeli.
10-)Dünya kapatan klanın oyuncularına verilen ödül çok az. Ödüller çeşitlendirilmeli ve artırılmalı. Örneğin birinciye telefon vb.
11-)Dünya kapatan klanları tek bir dünyaya toplayıp güzel bir oyun zevki verir herkese. Örneğin dünya kapatan klanlar 50 kişiyle katılacak. Klan kurucuları kendi belirleyecek bu kişileri. Bu kişilerden başka kimse dünya ya katılmayacak. Demek istediğim Allstar klanlar gibi birşey olacak.
Premıum konusunda dediklerimi yapın 4-5 kat artar premıum satışlarınız.
Aklımda çok fikir varda yazmaya üşendim Yoksa yeni baştan mükemmel bir oyun kurgulardım.
1-) Hammadde satıp Premıum puan almak kaldırılacak. Çünkü birkaç dünya da çoğu oyuncu premıum kasmak için giriyor. O yüzden premıum puan satın almaları ihtiyacı olmuyor.
2-)Premuım puanıyla hammadde alımı kaldırılacak.
3-) Premuım puan almanın da avantajı artırılacak.
--- Örneğin premıum puanla asker satın alma. Yani hammadde yerine premıum puan kullanılabilecek.İsteyen premıum puanla asker basar isteyen hammadde yle basar.Oyuncular arasında çok fark olmayacak.
---Premıum puanı ile inşaat yapılabilecek. Örneğin bir ana binayı 2.seviyeye artırma 5 premıum puan olacak. Seviye yükseldikçe premıum puan kullanımıda artacak.
Bunun gibi premıum puanın avantajları arttırılabilir.
4-)Dünya hızları arttırılıp dünya kapanması da çok uzun sürmeyecek.
5-)Dünya kapama şekli değiştirilebilir. Oyuncular arasında anket yapıp belirlenebilir. Şuan çok uzun sürüyor dünya kapanması. Oyunculara bıkkınlık veriyor bir süre sonra.
6-)Premıum puan fiyatlarında indirim yapılıp oyuncuların alması için teşvik edilecek. Büyük bir kampanya yapılabilir. 1 paket alana 2.ci bedava gibi.
7-)Diplomasi de müttefik klan ve Saldırmazlık anlaşması olan klanlara saldırılması yasak olacak. Yani saldırı yapmayı istese bile saldıramıyacak.Birde Müttefiklik ve SA bittikten 3 gün süreyle birbirine saldırılar yapılamayacak. Böylece diplomasi de etik lik sağlanacak
Diplomasi de bir klan başka klanı müttefik SA eklediğinde diğer klana da bildirim gidecek.Diğer klan onaylarsa anlaşma geçerli olacak. Örneğin bir klan bizim klanı müttefik olarak eklemiş bizim klanın haberi bile yok.
9-)Diplomasi de bir klan düşman olarak ekleniyorsa o klanla savaş durumunda olması gerekecek.Ya da Savaş durumundaysa o klan diplomasi de düşman olarak eklenmesi mecburi olacak. Bunun nedeni çok karışıklık oluyor. Örneğin bir klan bizimle savaşta ama diplomasi de nötr görünüyor. Sistem bunu otomatik olarak belirlemeli.
10-)Dünya kapatan klanın oyuncularına verilen ödül çok az. Ödüller çeşitlendirilmeli ve artırılmalı. Örneğin birinciye telefon vb.
11-)Dünya kapatan klanları tek bir dünyaya toplayıp güzel bir oyun zevki verir herkese. Örneğin dünya kapatan klanlar 50 kişiyle katılacak. Klan kurucuları kendi belirleyecek bu kişileri. Bu kişilerden başka kimse dünya ya katılmayacak. Demek istediğim Allstar klanlar gibi birşey olacak.
Premıum konusunda dediklerimi yapın 4-5 kat artar premıum satışlarınız.
Aklımda çok fikir varda yazmaya üşendim Yoksa yeni baştan mükemmel bir oyun kurgulardım.