Çok Köylü Oyuncular İçin Büyük Kolaylık Önerisi:)

Tepki puanı
9
Merhaba, akademide bulunan “Otomatik Altın” özelliği güzel düşünülmüş ancak kullanım açısından geliştirilirse oyuncular için çok daha verimli olabilir.


Şu an özellik yalnızca 8 saatlik çalışıyor ve her köy için tek tek işlem yapmak gerekiyor. Özellikle çok sayıda köyü olan oyuncular için bu ciddi zaman kaybına neden oluyor.


Önerilerim:


  • Otomatik Altın süresi artırılabilir (örneğin 24 saat, 3 gün veya haftalık seçenekler).
  • “Tüm Köyleri Seç” şeklinde tek tuşlu bir sistem getirilebilir.
  • Seçilen tüm köylerde otomatik altın kullanımı aynı anda aktif edilebilir.
  • Oyuncu isterse belirli köyleri seçip toplu işlem yapabilmeli.
  • Böylece oyuncular tek tek köy dolaşmak yerine daha pratik ve hızlı yönetim sağlayabilir.

Bu geliştirme özellikle aktif ve çok köylü oyuncular için büyük kolaylık sağlayacaktır.
 
Merhaba, akademide bulunan “Otomatik Altın” özelliği güzel düşünülmüş ancak kullanım açısından geliştirilirse oyuncular için çok daha verimli olabilir.


Şu an özellik yalnızca 8 saatlik çalışıyor ve her köy için tek tek işlem yapmak gerekiyor. Özellikle çok sayıda köyü olan oyuncular için bu ciddi zaman kaybına neden oluyor.


Önerilerim:


  • Otomatik Altın süresi artırılabilir (örneğin 24 saat, 3 gün veya haftalık seçenekler).
  • “Tüm Köyleri Seç” şeklinde tek tuşlu bir sistem getirilebilir.
  • Seçilen tüm köylerde otomatik altın kullanımı aynı anda aktif edilebilir.
  • Oyuncu isterse belirli köyleri seçip toplu işlem yapabilmeli.
  • Böylece oyuncular tek tek köy dolaşmak yerine daha pratik ve hızlı yönetim sağlayabilir.

Bu geliştirme özellikle aktif ve çok köylü oyuncular için büyük kolaylık sağlayacaktır.
İsterlerse yapay bir sistem de getirsinler; sen hiç oynama, sadece izle. Dizi izler gibi.
 
Güzel kardeşim otomatik Altınbas 8 saat ya bunu basabilmek için tüm köylerini tek tek girmen gerekiyor lakin bunu tek bir tuşla tüm köylerle uygulayıp 8 saat boyunca uğraşmamak daha mantıklı olmaz mı toplu şekilde altın baz olduğunu ben de farkındayım belki bu oyun seviyeli bir oyun güzel bir oyun lütfen gereksiz ve lüzumsuz aşağılayıcı kendi seviyende olan yorumları konuya yapma lütfen çünkü burası muhabbet köşeai değil bir şey derin daha güzel olabilmesi için oyun yönetimine tavsiyede bulunuyoruz belki olur belki olmaz belki bırak ya fikrimizi beyan edelim
 
Tamam da tüm köylerini tek tek girip neden oto altın basıyorsun ? Fantezi mi arıyorsun kendine
 
Belirli 2-3 köyden açılsa yeterli.tüm köylerden basmak istiyorsan o var zaten.2x3x4x -1x-2xseklinde.
Tüm köylere oto altını açmak veya açmamak çok da önemli değil.Secilen köyden oto altın basmak bu oyunun en iyi özelliği.sırf bu sebepten premiumlu dünya oynamayı bırakanlar vardı,iyi oldu
 
Geri
Üst