diplomasiler hakkında Önerim

  • Konuyu başlatan DeletedUser59324
  • Başlangıç tarihi

DeletedUser59324

Ziyaretçi
klanlar arası savaşlarda , savaş ilan et butonu gibi . Müttefik ekleme ve Saldırmazlık Anlaşması diplomasilerini klanlar arası teklif edilmesini öneriyorum . Saldırmazlık Anlaşması , amacına uygun kullanılması ve 20-30 gün gibi süreler eklenebilir . Müttefiklik bozulduğunda klanlar arası mesaj yoluyla bildirim gitmesini öneriyorum .Ve Müttefik bozulduğundan itibaren belli bir süre sonra saldırı çıkılması daha güzel olacağını düşünüyorum .


Teşekkür ederim , İyi oyunlar
 

DeletedUser60166

Ziyaretçi
Bu öneri defalarca gündeme geldi, bu konuda olumsuz düşünüyor klanlar ekibi ve innogames
 

DeletedUser59324

Ziyaretçi
forumda hiç araştırmadım aklıma geldi yazdım bi an.
En azından SALDIRMAZLIK ANLAŞMASI amacına uygun olmalı. müttefik klan saldırıları tartışmalarına da yol açmaz .
Hayırlısı diyelim
 

DeletedUser41078

Ziyaretçi
Yani saldirmazlik anlaşması ile müttefik anlaşması arasında fark olsa iyi olur suan ki durumda 2sinde pek bi farkı yok hatta tek farkı haritadaki renkten ziyade başka bir şey değil en azından saldirmazlik anlaşması bozulduğunda belli bi süre saldırı yapılmazsa bi farklılık getirebilir diye düşünüyorum
 

DeletedUser614

Ziyaretçi
"Yapılan diplomasilerin oyun içinde bağlayıcılığı yoktur."
Gelecek cevap bu yönde. Şimdiden söyleyeyim.

Ayrıca benim fikrimi soracak olursanız Türkler bu oyunu oynayamıyor yani strateji falan yok birisi zamanında bir şey yapıyor işe yarayınca hepsi aynısını devam ettiriyor. 100lerce kişiden oluşan 10larca klan, yapılan diplomasilerde belli bir şart veya süre yok. Birisi çıkıp bu klanla SA yapıyoruz da nereye kadar sürecek diyen yok.

Ayrıca SA ile müttefikliği ayıran özellik var. Müttefikten yardım talep edebilirsin fakat SA olan birisi sana yardım etmeyebilir. Birkaç muhabbet daha var böyle her neyse sonuç olarak classic 6'da stratejistleri tek tek göreceğiz o günü bekliyor olacağım :::::cool::::
 

DeletedUser59324

Ziyaretçi
"Yapılan diplomasilerin oyun içinde bağlayıcılığı yoktur." ama oyunu oluşturan temel unsurlardan biridir :)
oyun türü , Yarış olsa haklı bir cevap :)
 

DeletedUser614

Ziyaretçi
Oyunun temel unsuru olabilir fakat kişilerin kendi arasında yaptığı anlaşma oyunu bağlamıyor =) Aynı Aile klanlarında olduğu gibi =)

Dediğim gibi diplomatların kafa yapısının düzelmesi lazım bir anlaşma yaparken şu tarihe kadar anlaşma geçerli olacak, şu şu şartlar olacak şuna uyulmadığında bu yaptırım yapılacak şeklinde madde madde anlaşılmalı. Hatta anlaşma bitmeden belli bir süre önce tarafların tekrar konuşup durum değerlendirmesine göre yeni bir anlaşma yapılması gerekir.
Tabii bizde olay daha farklı işliyor. Baktılar işe yaramayacak olan müttefik ya da SA varsa birisi ile pürüz çıkarıp bir anda anlaşmayı bozup karşı tarafa saldırıyor. Sonra laf edilince de işte onlar şöyle böyle yapacaktı diye bahaneler üretiyorlar. Maalesef oyunu düzgün oynamıyoruz =)
 

DeletedUser59324

Ziyaretçi
şuan w33 de aktif oynuyorum . isim vermeyim müttefik klandan mesaj geldi , diplomasiyi bitirdik diye. iyi güzel eyvallah. 5 dakika sonra saldırılara başladılar :) 1-2 op yaptıktan sonra , yalvarış moduna girecekler ama hayırlısı :)

diplomatların bu kafa , bu özellikle değişebilir :)
 

DeletedUser614

Ziyaretçi
İşte verdiğim örnek bu =) sorsan bir bahaneleri vardır ve sonuna kadar bu yapılanı savunurlar =)

w33'te 1 aylık sa yaptım. Adamlar bize ters hareket ediyorsunuz dedi tam saldırı çıkacaklardı anlaşmamız vardı bu tarihe kadar dedim tamam dediler sürenin bitmesini beklediler sonra saldırdılar :D İyi pre kasmıştık o arada :D Dediğim gibi karakter meselesi biraz da =)
 

DeletedUser59324

Ziyaretçi
kimi öneriyi mantıksız diye geri çevriliyor . Öneri gibi Öneri sundum . Sanırım mantık çerçevesinde bir tartışma sürüyor daha thumbdown
 

DeletedUser49346

Ziyaretçi
Yapılan anlaşmalar klanların stratejilerine ve bu anlaşmaların bozulması da klanların etik anlayışına göre değişmektedir. Şahsen bahane üretmeden de bir klan stratejisi gereği bir anlaşmayı bozabilir lakin ata'nın da dediği gibi "bahane üretilmesinin" tek nedeni ileride yapacakları ya da ileri de açılacak dünyalarda güvenilmez damgası yememek için olsa gerek kendilerine savunma mekanizması üretmektir.

Şayet önerdiğin gibi müttefikliğe ya da Saldırmazlık anlaşmasına bir müdahale gelirse klanların diplomatlarının, stratejilerinin bir önemi kalmayacaktır. Bu daha çok etikle alakalı bir durumdur. Bazı anlaşmalarda uygun saldırı anını beklemek için yapılır bu da anlaşmayı kabul eden klanların tecrübesine bağlı bir durumdur.

Teklif edilmesi olayı bir klan bir klanı eklediğinde diğer taraf haberim yoktu diyebiliyor, bu yönden bir ekleme butonu konulması makul lakin diplomasi bittiğinde bir ambargonun konulması oyuna biraz aykırı gibi geldi. Biten bir diplomasiyi yeniden tazelemek ya da her durumu değerlendirerek stratejik anlaşmalar yapmak diplomatın becerisine kalmış bir durumdur. Bana göre...
 

DeletedUser59324

Ziyaretçi
Müttefik klanlar arasında anlaşma bir gece ansızın anlaşmayı bitirip , saldırı çıkması . bunun adı strateji değildir :)
karşılıklı butonlarla aktif edilip , sistem tarafından müttefiğe saldırı engellenir. diplomat olan kişilerde oyun başında rol üstleniyor sonra kim nedir ne değildir , oyunun gidişatına göre şekilleniyor.
 

DeletedUser54093

Ziyaretçi
Öneriye ek olarak saldırmazlık anlaşması bulunan klanların birbirine saldıramaması ve müttefik klanlar arasında destek aktarımı olması müttefiklik bozulduktan sonra destek aktarımın yasak olması olabilir.
Oyun içi yapılan anlaşmaların bağlayıcılığı olmaya bilir ama bu istek bir çok defa gündeme geldi en azından bu isteği karşılamak amaçlı bir dünya bu özelliklerle açılabilir...
 

DeletedUser49458

Ziyaretçi
Bu biraz da bizim kültürümüzü yansıtıyor.
Bırakalım olduğu gibi kalsın.

Olaya biraz da diğer boyutundan bakınca insanlar o kadar kolay müttefiklik anlaşmaları imzalıyor ki.
10larca klanlardan oluşan aile klanları kuranlar mı oyunu hakkını vererek oynuyor da, bozulan müttefiklik anlaşmalarına laf ediyoruz.

bir savaş stratejisi oyununda nerdeyse müttefikler birliğiyle haritanın belli bir kısmını kapladıktan sonra yine kantitatif olarak bakarak başka birine saldırmak da pek stratejiye benzemiyor.

bence böyle kalsın.
bırakalım da stratejik evrimimizi tamamlayalım.
 

DeletedUser60347

Ziyaretçi
Diplomatik ilişkilerde yapılan hatanın en büyüğü gönülden, duyguları ön plana koyarak müttefiklik yapılıyor olması. Belli bir madde yok. Yazılı olmayan kanunlara göz kırpan gelenekler gibi yürütülüyor. Tanıdıklar oluyor ne de olsa bize yanlış yapmaz deniliyor diplomaside müttefik (klan ailemiz haritada belli olsun diye zaman zaman SA(Saldırmazlık Anlaşması)) işaretleniyor. Sonra rezerv sorunu patlak veriyor. Bidi bidi, hödö hödö... Geç saatlerde gece bozgunuyla bir gün önce müttefik, can ciğer kuzu sarması olan klan haritadan siliniyor. Hele ki bunu yapan da oyunda belli bir nüfuzu varsa etik olmayan davranışı zaman sonra da unutuluyor.

Diplomatik ilişkiler, angajman kurallarına kadar ciddiyetle maddelendirilmesi lazım. Eğer oyun size bu konuda yardım etmiyorsa kendi açığınızı kendiniz kapatmalısınız.
 

myw**

Dük
Tepki puanı
5.325
artık insanlar savaşalım yerine sadece dünya kapatalım, biraz şekil yapalım bizi gelsin birileri tebrik etsin düşüncesi içinde oldugu için bu yolda herşey mübah politikası izliyor. ve böyle sorunlar ortaya çıkıyor sonra zamanla millet oyundan soguyor gittikçe , açılan dünyalarda 4 kıta lık oluyoe . bunu bu oyunu severek oynayan forumlardan cıkmayan biz oyuncular yapıyoruz. aslında kendi sevdiğimiz şeye zarar veriyoruz.

bu sorun nasıl hallolur bilmiyorum ama belki sistem 2 klan arasın da müt yapan klanları birbirine saldırmayı bir süre yasaklayabilir herkez mantıklı müt yapmak zorunda bırakılabilir 2 kelama yada arka planda anlık yada sinsilik içinde yürütülen mütlükler son bulabilir
 

DeletedUser1833

Ziyaretçi
Bu öneriyi yaptığım zaman şu tarz bir cevap almıştım; Gerçek hayattaki savaşlarda dahil müttefiklik bozulup anında savaş başlatma ola biliyor.
 

DeletedUser49458

Ziyaretçi
konudan kopacağız ama bazen merak ediyorum
mesela 500 üye limiti olan bir dünya olsa yine de aile klanları kurulur mu?
 
Üst