Classic 13 Özellikleri

Ortalama Biri

Misyoner
Tepki puanı
16.949
Yok, hiç düşünmedik. Gelecek sefere düşünebiliriz.

Anladım. Oyun başladıktan sonra kural belki değişir diye düşündüm de olmuyormuş. Şöyle bir bağlantı kurdum da o yüzden söyledim.
Herkes etrafından bir sürü oyuncu klana alıyor ama bu oyunun özellikle yönetim kısmında olanlar biliyor ki bu oyuncular zamanı geldiğinde çok da aktif değilse klandan atılıp bir anda köyleri toplanacak. Ama eğer bu kural olursa öyle bir şansları olmayacak. Özellikle de yön seçiminin olmadığı bu dünyada. Bu da aslında kalabalık klan kurulmasını bir nevi engelleyecektir diye düşünüyorum. Belki doğru belki yanlış ama bir de bu şekildeki kurallar ile dünya denemek gerekir =))
 

Deleted User - 1736393

Ziyaretçi
Klan kitlemek daha iyi çözüm sanki klandan atmadan önce köyünü aldırıp öyle atarlar kesin böyle bir durumda adfh
 

Ortalama Biri

Misyoner
Tepki puanı
16.949
Klan kitlemek daha iyi çözüm sanki klandan atmadan önce köyünü aldırıp öyle atarlar kesin böyle bir durumda adfh

Hayır bu şekilde olunca bu sefer en azından klandan attıklarında diplomasisi olan klan ya da başka bir klandan oyuncuya da açık hedef haline geliyor kendileri dışında. O yüzden sırf ileride köyünü alırız diye oyuncu doldurulmaz klanlara. Çok etkisi olmasa bile bir nebze kalabalık klanlara darbe vurur.
 

Metin

Yasaklı
Tepki puanı
245
Hatta klandan çıktıktan sonra ki süre ne kadar uzun olursa o kadar dikkate değer bir durum olur.Tabi bu durum karşılıklı olacak.Klandakiler saldıramayacağı gibi klandan çıkan kişi de saldıramayacak.
 

Ortalama Biri

Misyoner
Tepki puanı
16.949
Daha köyler de alınmamışken kural olabilir demiştim de geç kalmışım :D Aslında c7'de pushing sonradan eklenmişti. Ona güvenmiştim =))
 

crespo

Mızrakçı
Tepki puanı
83
pasif bir adamı klandan atıcaksın mecburen ,

24-48 saat saldıramayacaksın , elin oğlu saf değil gelecek alacak savunma yığacak , kamp kuracak dibine , mangal yakacak...

hadi adamı atmadın diyelim yönetici/kurucusun her üyeler butonuna bastığında yeşillerin arasındaki kırmızı/sarı seni fitil edicek ve buna katlanmak zorunda kalacaksın. öptün sene barbar olmasını bekleyeceksin . hadi barbar oldu bu sefer köyleri kafana göre paylaştıramazsın bla bla bla...

Barbar ve gelişmiş köy gören oyuncu , yüzük bulmuş saurona döner.. durduramazsın.


Sonuç olarak bu kuralın uygulanmaması yine en hayırlısı olucaktır , tabi şahsi düşüncem bu.
 

Ortalama Biri

Misyoner
Tepki puanı
16.949
pasif bir adamı klandan atıcaksın mecburen ,

24-48 saat saldıramayacaksın , elin oğlu saf değil gelecek alacak savunma yığacak , kamp kuracak dibine , mangal yakacak...

hadi adamı atmadın diyelim yönetici/kurucusun her üyeler butonuna bastığında yeşillerin arasındaki kırmızı/sarı seni fitil edicek ve buna katlanmak zorunda kalacaksın. öptün sene barbar olmasını bekleyeceksin . hadi barbar oldu bu sefer köyleri kafana göre paylaştıramazsın bla bla bla...

Barbar ve gelişmiş köy gören oyuncu , yüzük bulmuş saurona döner.. durduramazsın.


Sonuç olarak bu kuralın uygulanmaması yine en hayırlısı olucaktır , tabi şahsi düşüncem bu.

Açıkçası bu aile klanlarının bu kadar kalabalıklaşma sebeplerinden birisinin bu olduğunu düşünüyorum ben de. Artık çoğu kalabalık klanın stratejisi şuna döndü.
Oyun başında kıtadan davet isteyen herkesi klana alayım. Mis basmaya başladıktan sonra oynamayanları geri kalanları atar toplarız. Bu düşünce ile bir klan 200-300 kişi olmaya başladığında bu sefer kıtadaki rakip klan da geri kalmamak için ya aynı taktiği kullanıyor ya da başka klanlarla birleşiyor.
Bu noktada şöyle bir sorun ortaya çıkıyor. Yeni oyuncular ya büyük klana girecek ve oradaki yöneticilerin inisiyatifiyle oyuna devam edecek ya da tek başlarına 2. gün yağma olacak.
Kusura bakma Yıldırım ama senin zamanında bu taktik pek yapılmasa da şu anda gördüğüm kadarıyla çoğu klanda var bu strateji.
Ayrıca multiyi klana sokup kasıp köyünü almayı da kısmen engelleyecektir diye düşünüyorum.
Dediğin noktalarda haklısın fakat hem çok kalabalıklaşan aile klanlarına önlem hem de multilerin önüne ufakta olsa bir taş olur düşüncesindeyim.
 

mernus..

Mızrakçı
Tepki puanı
31
60.70 klan kurup 3000 uyeyle oynamanin onune gecmek icin klan kurmak ve veya klana uye almak premiumla olmali.onune geleni doldurup heryer mavi 150 saat uzaktaki oyuncularin birbirleriyle ne alakasi olabilirki.klan ve klana uye alimi premiumlu olsun:)enazindan ikinci klan ortak forumlar yuksek premiumlu olabilir
 

Art Of War*

Hafif Atlı
Tepki puanı
1.754
Klanlar 10 limitli başlasın maden atarak geliştirip yükseltelim :D biri de yukarda ogame yazmış ben bi tane ogame sv bulayım :D
 

Metin

Yasaklı
Tepki puanı
245
Hatırladıgım kadarı ıle casuslarında arastırma sevıyesı bulunuyordu
1. sevıye de dısarıdakı askerlerı goremıyordu i sevıyeyı 2 yapması gereklı vs
 

Mr.Storm

Topluluk Yöneticisi
Klanlar Takımı
InnoGames
Tepki puanı
6.977
Hayır, her dünya kendi işleyişi ile kapatılacak. En azından şu anda planımız acil bir durum olmadığı sürece bu yönde olacak.
 
Üst