pNc*
Casus
- Tepki puanı
- 3.158
Ayarlar | ||
Oyun Hızı | 3.2 | |
Birim Hızı | 1.2 | |
Binayı yık | Etkin | |
Moral | Etkin değil | |
Çiftlik Kuralı | Etkin değil | |
Temel savunma | 20 | |
Milisaniye | Etkin, 50ms | |
Fake Limiti | Etkin değil | |
Araştırma Sistemi | Basit Araştırma | |
Tapınak | Etkin değil | |
Gözetleme Kulesi | Etkin değil | |
Ödüller | Etkin değil | |
Kendi kendini geliştiren barbar köyleri | 750 puana kadar | |
Bonus köyleri | Etkin değil | |
Gece Bonusu | Etkin değil | |
Acemi koruması | 3 gün | |
Saldırganların maks. oranı: savunmacılar | İlk 15 gün için 20 : 1 | |
Bayraklar | Etkin değil | |
Birimler | ||
Şövalye | Etkin değil | |
Casus Sistemi | Casus; birlikleri, binaları, hammaddeleri ve yabancı birlikleri gözleyebilir. | |
Okçular | Etkin değil | |
Milis | Etkin değil | |
Misyoner | ||
Artan misyoner fiyatları | Altın para | |
Azami misyoner menzili | 100 tarla | |
Misyoner saldırısı başına sadakat kaybı | 20-35 | |
Saat başına destek artışı | 3.2 | |
Yapılandırma | ||
Klan başına üye limiti | 60 | |
Klan beceri sistemi | Etkin değil | |
Yendiğin rakip sıralaması | Etkinken puanlara göre düzenlenir | |
Hesap bakıcılığı | Etkin | |
Hesap bakıcılığı-süre kısıtlaması |
| |
Serbest ticaret | Etkinken her bir oyuncu başlangıcı bazında süre kısıtlaması | |
Yön seçimi | Etkin değil | |
Davet sistemi | Etkin değil | |
Kazanma koşulları | 180 gün sonra, bir klan oyuncu köylerinin 75% oranını 30 gün boyunca elinde tutmalıdır. | |
Diğer Özellikler | ||
Yağma | Aktif | |
Klan dışına destek | Yalnızca aynı klan üyelerine destek atılabilir ve destekler klandan ayrıldığınızda geri döner. | |
Destek atmak için bekleme süresi |
| |
Klan sıralamasını belirleyen üye sayısı | 60 | |
Ön kayıt | Aktif |
Klanların Kilitlenmesi | 3 gün sonunda |